transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 27-09-2007

Internetics 2007 prezinta dezvoltarea publicitatii online

Internetics 2007 prezinta dezvoltarea publicitatii online

Bugetele dedicate publicitatii online vor incepe sa creasca pe masura ce advertiserii vor fi din ce in ce mai bine informati in legatura cu beneficiile acestui mediu. Tocmai din acest motiv, Internetics si-a propus sa ofere comunitatii de marketing si comunicare o imagine cat mai completa a continutului online, afirma reprezentantii Internetics.

 

Situatia publicitatii online din Romania este rezumata de Razvan Matasel - Deputy Managing Director & Head of Planning Leo Burnett si membru al juriului Internetics Web Promo: "In primul rand, oamenii de marketing sunt oameni de cifre si inca nu exista destule demonstratii coerente ale eficientei campaniilor online. In al doilea rand nu exista structuri in cadrul departamentelor de marketing care sa inteleaga potentialul acestui mediu. Si nu in ultimul rand, companiile care livreaza strategii si creatie online nu au investit suficient in educarea pietei si inca nu au resursele sa livreze campanii puternice care sa legitimize acest mediu cu un potential enorm. Solutia pe care Internetics isi propune sa o ofere este incurajarea dezvoltarii unei comunitati a specialistilor in online care sa cuprinda si sa aduca cat mai aproape de Internet oameni de marketing din companii".

 

Cu ocazia evenimentelor care vor avea loc in perioada 31 octombrie - 1 noiembrie, Internetics va reuni in timpul seminariilor si la Gala de premiere programatori web, designeri web, programatori, agentii specializate in web design, web development, publisheri online, agentii si regii media, antreprenori online, advertiseri, divizii de interactiv ale agentiilor de publicitate si agentii de publicitate.

Cresterea importantei online-ului in bugetele de comunicare ale advertiserilor depinde de cunoasterea cat mai buna a beneficiilor sale si de evolutia continutului online propriu-zis, dupa cum apreciaza unii dintre reprezentantii acestei industrii.

"In acest moment, cred ca lipseste in primul rand "mediul" in care sa se poata cheltui mai multi bani in advertising online", considera Cosmin Golea - Director Executiv First-Solutions.

net si membru al juriului Internetics Web Space.

 

"Ma refer mai exact la lipsa (sau insuficienta existenta) a contentului solid care sa atraga utilizatori care conteaza pentru advertiseri. De asemenea, cred ca agentiile de publicitate inca nu stapanesc pe deplin resursele si avantajele oferite de Internet advertiserilor si nu directioneaza clientii catre acest mediu. Aici lucrurile se vor schimba pe masura ce in agentii vor aparea profesionisti in advertising online care vor putea promova clientilor solutiile de comunicare online. Intr-un cuvant cred ca in Internetul romanesc nu sunt inca suficienti bani care sa atraga la randul lor banii advertiserilor", continua acesta.

 

Un impuls pentru a creste interesul advertiserilor pentru Internet ar putea veni din aparitia unor studii care sa ofere informatii exacte legate de trafic si audienta. "Exista mai multe lucruri care ar ajuta la cresterea investitiilor in online, din care as enumera: studiile socio-demografice realizate la nivel de piata pentru toate site-urile care asteapta bugete de publicitate si aici sustin initiativa BRAT; dezvoltarea site-urilor cu continut propriu, un lucru necesar in cazul unei piete mature online; de altfel, contentul va trebui sa devina preocuparea principala a proprietarilor de site in viitorul apropiat si mai putin dezvoltarea extensiva; in al treilea rand, educarea agentiillor si a clientilor in acest domeniu", arata Laurentiu Pop - New Media Manager Initiative Media si membru al juriului Internetics Web Space.

 

Argumente in favoarea utilizarii online-ului exista insa, in ciuda deschiderii mai mari pentru canalele clasice precum TV-ul. "Versiunea online asigura si comunicare in ambele sensuri, facand online-ul mult mai interesant si mai reactiv la feedback-ul cititorilor. O reclama bine pozitionata intr-un site cu un anumit gen de audienta aduce mai multa valoare decat un poster mare lipit pe un bloc, care pentru unii ajuta la infrumusetarea orasului, pentru altii strica aspectul gri al orasului, iar pentru altii trece neobservat", explica Bogdan Musat - Developer & Platform Group Manager Microsoft Romania si membru al juriului Internetics Web Space.

 

Mugur Paun- Manager MRM Partners Romania si membru al juriului Internetics Web Promo arata ca gradul tot mai ridicat de utilizare a computerelor personale si cresterea accentuata a nivelului de penetrare a Internetului din ultimii ani face ca acest mediu sa nu mai poata fi ignorat.

"Online ai o serie de avantaje specifice. Poti sa transmiti catre consumatori un volum de informatie pe care un spot TV sau radio nu il poate atinge in 30 de secunde, poti sa interactionezi cu potentialii consumatori, sa masori efectele campaniei in timp real pentru a o ajusta imediat... Nu in ultimul rand, dezvoltarea unor baze de date pentru programe ulterioare de marketing direct, la costuri foarte avantajoase, face din Internet un mediu extrem de atractiv. De aceea, advertiserii importanti (in special companiile multinationale) sunt tot mai interesati de utilizarea acestui canal. In masura in care agentiile online se vor ridica la nivelul asteptarilor, investitiile vor creste tot mai rapid", este de parere Mugur Paun.

 

In cazul in care advertiserii nu se vor lasa convinsi de argumentele industriei online, cu siguranta vor reactiona la miscarile concurentei in ceea ce priveste utilizarea Internetului, dupa cum arata si membrii ai juriului Internetics. Internetics este un festival creat pentru a premia industria online, cu tot ce cuprinde aceasta: creatori, utilizatori, clienti, ajungand la cea de a saptea editie in 2007.

 

Editia 2007 a festivalului se desfasoara cu sprijinul Microsoft, GTS Telecom, Astra Sport Bets, HP si Dial Telecom. Internetics este un proiect al Millenium Communications, companie care a fost infiintata in anul 1998, ca o agentie de PR. In prezent, Millenium are trei divizii separate: PR, BTL si proiecte proprii - Internetics, AdPrint, Gala Societatii Civile.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar