transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 03-12-2006

Internetul conteaza tot mai mult pentru televiziuni & presa scrisa

Internetul conteaza tot mai mult pentru televiziuni & presa scrisa

In urma cu mai multi ani, a avea o pagina de internet nu era chiar un standard pentru o institutie mass-media si, oricum, ritmul de propagare a informatiei era mai putin alert chiar si in televiziune. Ziarele aveau editii electronice, insa nu le promovau si in offline, interesul, chiar si la nivel financiar, era ca cititorul sa cumpere neaparat publicatia si nu sa citeasca online.

Dezvoltarea publicitatii online a facut ca tendintele sa se modifice. In prezent, multe ziare, reviste si televiziuni au ajuns sa faca exact contrariul, judecand in comparatie cu situatia din urma cu 5 ani: de la "cititi in editia tiparita mai multe detalii" pe pagina de internet, la "cititi mai multe detalii pe www...ro" in editia tiparita sau in emisiunile de stiri. In special trusturile mari fac acest lucru - Pro TV isi promoveaza mult site-ul www.protv.ro, Gazeta Sporturilor si ProSport promoveaza www.gsp.ro si respectiv www.prosport.ro.

In continuare, Ziarul Financiar (www.zf.

ro) si Catavencu (www.catavencu.ro) solicita abonare pentru citirea editiilor electronice. In multe cazuri, ziare precum Evenimentul Zilei (www.evz.ro), Gazeta Sporturilor, ProSport, Banii Nostri (www.baniinostri.ro) publica informatii si in timpul zilei, astfel ca editia online capata chiar independenta, in parte, fata de cea offline.

Media Pro se remarca, de fapt, printr-o generala tendinta de a promova continuu site-urile din portofoliul sau, in ideea obtinerii, in curand, a unor venituri foarte mari din publicitatea online. La fel, multe ziare au ajuns sa fie mai citite pe internet decat in editiile tiparite, astfel ca partea de online a devenit cu adevarat importanta in managementul unei institutii de mass-media offline. De asemenea, brandul in media se formeaza mai puternic pe internet, in special pe un target care cuprinde publicul tanar.

 

Interntul este si functional o necesitate pentru buna desfasurare a muncii in mass-media, perioada in care agentiile de stiri transmiteau informatiile exclusiv prin fax este deja o amintire. Tot mai multe publicatii s-au dezvoltat exclusiv pe internet, la acest capitol intrand si SMART press cu www.SMARTfinancial.ro, www.SMARTbank.ro, www.SMARThoreca.ro.

 

Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar