In toate tarile unde s-a lansat campania speciala Dove de promovare a conceptului "pentru frumusete adevarata", prin care varsta si dimensiunile corpului sunt puse mai prejos de "adevarata frumusete", succesul la nivel de branding si marketing a fost indiscutabil. Dove a "lovit" exact acolo unde exista un spatiu liber si a reusit sa se diferentieze de alte produse, tocmai prin concept, prin imagine, prin valorile pe care le propune brandul.
In Romania, campania s-a lansat pe mai multe canale media, inclusiv outdoor si pe internet, acolo unde a fost realizat web-siteul www.manifestpentrufrumuseteaadevarata.ro - o ilustrare a conceptului Dove si in acelasi timp un manifest, un forum, un creator de curent.
"In primavara anului 2004, Dove a lansat in Europa Manifestul pentru frumusetea adevarata, printr-o campanie publicitara diferita de tot ce se facuse pana atunci. Campania, realizata in colaborare cu fotograful de celebritati Ian Rankin, prezenta un grup de femei obisnuite, cu forme generoase, asa cum nu sunt de obicei reprezentate in publicitate, femei care insa se simteau bine in pielea lor. Aceste sase femei obisnuite au fost recrutate pe strada si au fost alese tocmai datorita increderii si farmecului lor.
In fotografii ele nu purtau nimic altceva decat lenjerie intima, iar imaginile nu au fost retusate sau modificate deloc inainte de aparitie", se explica chiar pe website-ul lansat de Dove in Romania.
Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.