Incepand din data de 5 aprilie 2007, compania Friesland Foods Romania comunica on-line pe site-ul www.sanatateamilli.ro. Actiunea este integrata in campania de promovare a noilor produse Milli imbogatite cu ingrediente naturale (acizi grasi esentiali Omega 3 si fermenti probiotici activi), cat si a produselor cu un continut minim de grasime, conform unui comunicat al companiei trimis ziarului financiar electronic www.SMARTfinancial.ro.
"Prin acest site, Friesland Foods isi propune sa atinga acele persoane din target mai putin expuse mijloacelor clasice de comunicare, facandu-le cunoscute noile produse Milli si beneficiile lor, dar si sa ofere informatii suplimentare persoanelor interesate de un stil de viata sanatos. Site-ul va fi promovat prin vehicule media specifice, cum ar fi banner-ele publicitare pe site-uri care se adreseaza aceluiasi target", au declarat oficialii Milli.
Publicul tinta al campaniei sunt mamele cu varste cuprinse intre 30 si 45 de ani, care locuiesc in mediul urban, cu venit mediu spre high. "Grija mamei pentru sanatatea familiei este permanenta si de aceea ea este mereu in cautarea unor solutii pentru problemele celor dragi. Milli are grija mai mult ca oricand de sanatatea familiei si este de presupus ca mamele vor recepta cel mai bine mesajul Milli".
Obiectivele campaniei sunt comunicarea noilor produsele cu ingrediente naturale, intarirea imaginii de brand, loializarea consumatorilor actuali, cresterea consumului si implicit a vanzarilor. Strategia de advertising a fost structurata pe ideea ca mamele au grija de cei dragi, asa cum noile produse Milli au grija de sanatatea familiei, precizeaza comunicatul.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.