O miscare importanta pe piata publicitatii online a fost anuntata recent - MediaPro Interactiv, divizia de web a trustului MediaPro, si Neogen, portalul numarul 1 in Romania, au semnat un parteneriat prin care MediaPro Interactiv va vinde in exclusivitate spatiile publicitare de pe homepage-urile site-urilor Neogen. Decizia este destul de surprinzatoare, tinand cont ca MediaPro Interactiv nu a vandut publicitate online pana in prezent decat pentru site-urile sale.
Neogen va vinde in continuare spatiile publicitare din interiorul site-urilor sale, prin sistemul automatizat dezvoltat de companie, au anuntat cele doua companii, citate de ziarul financiar electronic www.SMARTfinancial.ro.
"Portofoliul exclusivist de 25 de site-uri al companiei MediaPro Interactiv se extinde astfel cu site-urile neogen.ro, bestjobs.ro, noi2.ro, doizece.ro si club.ro. Site-urile Neogen au in ansamblu o audienta de 831.000 de vizitatori unici pe zi de-a lungul unei saptamani, conform Trafic.ro. Separat, conform serviciului Monitor al companiei Neogen, Noi2.ro are 316.262 de vizitatori unici pe zi de-a lungul unei saptamani, BestJobs.ro are 300.218, Neogen.ro are 215.474, Doizece.ro, 154.379, iar Club.ro, 149.533". Parteneriatul a fost incheiat pe durata unui an.
"Prin acest parteneriat, MediaPro Interactiv isi pastreaza si isi intareste promisiunea de a vinde internet premium. Prima pagina a acestor site-uri este un spatiu premium care completeaza excelent portofoliul nostru", a declarat Orlando Nicoara, director general MediaPro Interactiv.
Calin Fusu, director general Neogen, a adaugat: "Avem cel mai vizitat portal din Romania, si pentru partea de brand-advertising am ales un parteneriat cu cel mai mare publisher online din Romania. Complementaritatea dintre firmele noastre va rezulta in noi initiative comune in decursul acestui an".
Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.