transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 19-04-2024 4.6625 lei 4.9763 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 19-12-2007

Ogilvy si IKEA- campanie de promovare in contextul Sarbatorilor de iarna

Ogilvy si IKEA- campanie de promovare in contextul Sarbatorilor de iarna

Ogilvy & Mather si IKEA indeamna "sa privim lucrurile cu alţi ochi în lumina Sărbătorilor prin campania de iarnă derulată în intervalul 15 noiembrie – 31 Decembrie", se precizeaza intr-un comunicat de presa remis www.SMARTfinancial.ro.

"Sărbătorile tradiţionale de iarnă văzute prin ochii omului modern – aşa am putea defini în câteva cuvinte execuţiile pentru această campanie. Pentru a te bucura de Crăciun iţi trebuie doar puţină imaginaţie. Îţi poţi pune o dorinţă aprinzând propria steluţă, iar pentru rolul tău de Moş Crăciun modern (şi probabil obosit după febra cumpărăturilor şi a împărţirii cadourilor), IKEA are un cadou special, unul dintre produsele sale specifice, fotoliul Pöang. Fiecare îşi poate crea propria poveste de Crăciun, nu există şabloane", povestesc Cristi şi Cristi (creativii de la Ogilvy & Mather).

Canalele media folosite pentru comunicarea campaniei sunt: radio, presă, outdoor şi internet. Componenta interactivă a campaniei constă într-o campanie de web bannere prin intermediul cărora poţi accesa joculeţul cu tematică de iarnă dezvoltat pentru site-ul IKEA.

"Totul a început de la întrebarea: Cum reuşeşte Mos Crăciun să transporte toate cadourile într-o singură noapte? În pachete plate, evident! Ce te aşteaptă mai exact pe www.ikea.ro/moscraciun? Un Moş Crăciun modern care a renunţat la sanie în favoarea unui sistem de propulsie cu elice şi care împarte cu generozitate pachete plate (pentru că la un calcul uşor, a realizat că aşa îi intră mai multe în sac).

Te vei mai lovi şi de o bandă de copii răi (o combinaţie de elfi ş soldăţei ) care îţi vor oferi o bătaie cu bulgări virtuală", explică Vasile Alboiu – Digital Creative Coordinator Ogilvy & Mather.

"Conceptul propus de Ogilvy a fost reinterpretarea simbolurilor Sărbătorilor de iarnă, accente moderne oferite unor elemente tradiţionale. Este îmbinarea pe care ne-o doream şi pe care, de altfel, o transmite şi întreaga gamă de produse IKEA din acest sezon. Ne-a bucurat de asemenea ideea unui joc pe internet ca modalitate de susţinere a campaniei. Sperăm că aceste câteva minute de joc să îi ajute pe cei mai mulţi dintre noi, veşnic conectaţi la internet, să-şi redescopere spiritul ludic acum în prag de Sarbatori", spune Mihaela Muresan, Marketing Manager IKEA România.

Echipa Ogilvy & Mather care a lucrat la realizarea acestei campanii este formată din: Cristi & Cristi (Simion - copywriter si Dita – art director), Vasile Alboiu (Digital Creative Coordinator) şi Ruxandra Lupu (account manager), Alexandra Theodorescu (group account director).

Pe partea de media, au contribuit echipa Mediaedge:cia: Lucia Gradisteanu (Media Manager), Loredana Vasile (Media Planner) şi Razvan David (Interaction Coordinator). Din partea Ikea România, proiectul a fost coordonat de Mihaela Muresan, Marketing Manager, împreună cu Cristina Dumitru – Marketing Assistant.

Ogilvy&Mather se află în topul celor mai importante agenţii de publicitate full service din România, fiind prezentp pe piaţă încă de la începuturile acesteia, din 1994.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar