transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 20-04-2024 4.6687 lei 4.9764 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 08-05-2007

Sunsilk - suport online pentru promotie realizat de Senior Interactive

Sunsilk - suport online pentru promotie realizat de Senior Interactive

Senior Interactive a dezvoltat pentru brandul Sunsilk suportul online al campaniei "Plimba-ti frumoasele suvite intr-o broscuta cu fite", ce se desfasoara in perioada 1 Februarie - 1 Iunie 2007, se arata intr-un comunicat al companiei remis ziarului financiar electronic www.SMARTfinancial.ro.

Site-ul campaniei, www.sunsilk.ro, a depasit de la lansarea campaniei pana in prezent cu peste 300% numarul de vizitatori estimati initial si numarul de coduri de produs inscrise in promotie. Datorita succesului inregistrat s-a decis prelungirea promotiei cu inca o luna.

Brandul Sunsilk pentru ingrijirea parului de la Unilever a lansat o promotie nationala de comunicare a brandului pe piata romaneasca, ce da ocazia participantilor sa castige 6 VW Beettle Cabrio. Targetul brandului este: tinere intre 18-25 de ani, pline de viata si care tin la ingrijirea parului lor.

Mecanica promotiei presupune participarea cu coduri de promotie gasite pe spatele etichetelor de pe sampoanele Sunsilk. Participantele au posibilitatea de a trimite codurile atat prin SMS cat si pe site. Participantele au putut opta sa se inscrie la tragerea la sorti a fiecarei masini.

Codurile inscrise in perioadele de promotie sunt valabile numai pentru extragerea anuntata. Pentru a participa la celelate extrageri, participantele trebuie sa inscrie alte noi coduri. Codurile sunt valabile numai pentru o singura extragere. Fiecare participant poate inscrie la fiecare dintre cele 6 extrageri maxim 10 coduri de produs.

Senior Interactive a intervenit in campania online la niveluri multiple, prin refacerea site-ului de brand si integrarea acestuia cu site-ul de promotie. Promotia are o mecanica integrata, in care posibilitatea de inscriere este oferita atat prin intermediul site-ului www.sunsilk.ro, prin SMS, dar si prin Infoline. Proiectul a reprezentat o suma de provocari, care au debutat cu necesitatea dezvoltarii hiper rapide a platformei de comunicare online, avand un time-to-market de 4 saptamani. Campania online a presupus integrarea intr-o platforma unica a celor 3 canale de comunicare cu consumatorul (web, call center, SMS) si gestionarea centralizata a rapoartelor.

Analiza de usability efectuata in saptamana dinaintea lansarii si in prima saptamana de la lansare au redus aproape de 0 numarul de utilizatori inactivi. Pentru un maxim de eficienta, aria de administrare bazata pe drepturi de acces (de la operatori de call center, marketing, administratori) permite reactii imediate, in timp real, si o coordonare eficienta a tuturor partilor implicate in promotie. Simplificarea mecanicii de promotie, integrarea tuturor componentelor intr-o aplicatie unica si abordarea bazata pe eficienta proceselor au redus costul total de operare al platformei cu aproximativ 30% fata de estimarea initiala.

Controlul fraudelor bazat pe liste de acces si algoritmi de detectie a impiedicat 100% din tentativele de a inscrie date false in baza de date (invariabil, in toate promotiile derulate prin SMS/web exista tentative de fraudare). Prin intermediul algoritmilor dezvoltati de Senior Interactive in ultimele 12 luni, a fost redus aproape de 0 riscul de castig ilicit.

Accesul la Internet la nivel national (peste 6 milioane de utilizatori) a reprezentat o oportunitate de care s-a putut profita din plin. Combinatia intre Web si SMS reprezinta o carte castigatoare pentru orice promotie nationala, cu conditia sa poata fi corect gestionata si sa beneficieze de un puternic suport tehnic.

"Pentru Senior Interactive, campania www.sunsilk.ro este cea de-a treia mare promotie nationala integrata (web, SMS, call center) dezvoltata in FMCG si careia ii asiguram succesul pe toata perioada de desfasurare. Contribuim cu experienta de comunicatori online si project management, creatie online si dezvoltare de servere de comunicatie interactiva. Provocarile acestui proiect au fost legate de dezvoltarea unei mecanici eficiente de promotie, asigurarea infrastructurii si a securitatii unei promotii FMCG la nivel national. Suportul este oferit de catre Senior Interactive pe toata perioada promotiei, atat pentru update-uri si rapoarte, dar si pentru monitorizarea bunei functionari a mecanismului de campanie. Am inceput sa punem din ce in ce mai mult accentul pe integrarea elementelor video in cadrul site-urilor, oferind astfel o dinamicitate mai mare si un aspect mai "entertainment".

Ca in cazul majoritatii promotiilor mari, eforturile Senior Interactive s-au integrat si coordonat cu activitatile celorlalti parteneri in realizarea campaniei: agentia de creatie Punct Advertising si compania Intertel pentru partea de SMS si infoline. Am colaborat excelent cu Punct Advertising, fapt care a adus valoare adaugata intregului proiect si a asigurat in mare masura succesul promotiei. Cu sprijinul total al echipei de brand Sunsilk am realizat pentru prima oara in cadrul Unilever SCE o promotie integrata (web, SMS, call center) la nivel national. Acum calea este deschisa, suntem increzatori in modelul deja creat si suntem gata sa sprijinim si alte brand-uri sa descopere puterea comunicarii interactive,” a declarat Florin Secanu, Managing Director – Senior Interactive.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar