transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 19-04-2024 4.6625 lei 4.9763 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 07-02-2013

Impact - o noua strategie de vanzari, o noua campanie de comunicare

Impact - o noua strategie de vanzari, o noua campanie de comunicare

„Este nevoie de o schimbare radicală a modului în care se desfăşoară activitatea de real estate. Trebuie centrată pe client nu pe profit, aşa cum era până nu demult.” - spune Ştefan Gheorghiu, numit CEO al dezvoltatorului Impact cu 6 luni în urmă. În ultimele luni, Impact a reuşit restructurarea integrală a echipei sale, astfel încât, începând din ianuarie 2013 noile strategii implementate au început să dea rezultate. Menirea acesteia este aceea de a cerceta şi documenta cerinţele clienţilor astfel încât oferta companiei să răspundă cât mai bine disponibilităţilor clienţilor.

„Clientul a devenit pragmatic: caută, compară, masoară de trei ori - abordarea noastră trebuie să se concentreze pe acest aspect. Nu e vorba numai de bani ci de potrivire între aşteptări şi răspunsul dezvoltatorilor.” - adaugă Gheorghiu.

Impact inaugurează astăzi şi un nou mod de a comunica cu publicul său, combinând elementele de ofertă cu cele de informare şi de sprijin pentru un stil de viaţă cât mai natural.

Pentru a susţine comunicarea personalizată, campania foloseşte în premieră o mascotă, peştisorul Goldy, cel căruia îi poţi spune dorinţele şi el încearcă să ţi le îndeplinească.

„ Este, într-adevăr, o nouă modalitate de a aborda clienţii din segmentul de real estate. Orientarea este pragmatică dar simpatică. Ştim că avem clienţi care sunt interesaţi de detaliile financiare şi preocupaţi de acestea, de aceea am formulat oferta în acest limbaj, dar ajutaţi de un simbol prietenos.” - spune Loredana Roşu, Brand Manager al Impact.

Campania de comunicare „Plăteşti doar TVA-ul” este prima de acest fel pe piaţa de real estate prin natura şi valoarea premiului. Peştişorul Goldy, personajul principal al campaniei, va acorda o reducere semnificativă care poate ajunge până la 148.000 euro.  Campania Impact se referă la portofoliul Geenfield, apartamente şi terenuri şi se va desfăşura în perioada februarie – iunie 2013.
Premiul va fi acordat prin tragere la sorţi unui client Greenfield care încheie un contract de vânzare-cumparare în perioada campaniei, indiferent de modalitatea de plată, chiar şi rate la dezvoltator. În cursa pentru premiu se pot înscrie primii 49 de clienţi, astfel încât participanţii să aibă o şansă mai mare de câştig.

În completarea campaniei, Impact va lansa componenta de educare care promovează stilul de viaţă sănătos şi grija pentru mediul înconjurător, specifice Greenfield. Campania de educare se va desfăşura pe pagina de Facebook şi pe blogul ansamblului Greenfield.

Greenfiled este unul dintre cele mai verzi proiecte rezidenţiale din Romania, destinat celor care îşi doresc un mod de viaţă sănătos, apropiat de natură şi cu respect faţă de mediul înconjurător.


Amplasat în zona de nord a Capitalei, aproape de Grădina Zoologică, ansamblul rezidenţial se învecinează pe două din cele trei laturi cu pădurea Băneasa. Cele peste 900 de ha de pădure acţionează ca un filtru natural, ansamblul Greenfiled înregistrând cele mai scăzute valori de emisii poluante din Bucureşti.

Ansamblul cuprinde cinci cartiere rezidenţiale, Rubin, Topaz, Onix, Blue şi Quartz, care acoperă o suprafaţă de aproximativ 10 ha şi dispun de 670 de unităţi finalizate - case cu 4 şi 6 camere, garsoniere si apartamente cu 2, 3 şi 4 camere.  Mai multe informaţii despre ansamblul Greenfiled sunt disponibile la www.greenfieldresidence.ro, iar pentru mai multe detalii despre campania Greenfield, accesaţi:www.promotiegreenfield.ro.

Impact Developer & Contractor SA, înfiinţată în 1991 prin subscripţie publică, este cotată la Bursa de Valori Bucureşti. Compania, care a introdus conceptul de „ansamblu rezidential" în România, a dezvoltat până acum 16 zone rezidenţiale în 5 oraşe, pentru mai mult de 2.200 de familii care locuiesc în case şi apartamente. Portofoliul este completat cu 25.000 de metri pătraţi de birouri şi spaţii comerciale, precum şi de servicii de administrare complexe.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar