transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 19-10-2017 3.8901 lei 4.5921 lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

Piese Auto Online

Dotari Saloane

piscine gonflabile ieftine

Curierat rapid Bucuresti

Tigara Electronica Smokemania

GiftIdea.ro - Cosuri Cadou Corporate

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 03-10-2016

Mega Mall: 2016 este un an excelent pentru retailul modern din Romania

Mega Mall: 2016 este un an excelent pentru retailul modern din Romania

Plecand de la noile reglementari TVA, schimbarile pe salariul minim si celelalte masuri fiscale din 2016 si continuand cu cresterea puterii de cumparare din Romania, 2016 a fost un an excelent pentru retailul modern din Romania, fiind stabilite noi recorduri in privinta vanzarilor pe metru patrat si al traficului in centre comerciale.

Dupa primul an de activitate, Mega Mall inregistreaza o crestere generala care se reflecta atat la nivelul cifrei de afaceri, cat si al mediei de vizitatori. In contextul in care cifrele deja existente il pozitionau in topul mallurilor din Bucuresti, centrul comercial stabileste un nou record cu o crestere medie de peste 31% a cifrei de afaceri, fata de primele luni de la lansare.

Inaugurat in mai 2015 de catre grupul NEPI, lider pe piata dezvoltatorilor imobiliari din Romania, Mega Mall inregistreaza o cifra notabila si in ceea ce priveste media de vizitatori. La doar 1 an de la deschidere, evolutia centrului comercial este una ascendenta, drept dovada fiind cresterea de 32% a traficului.

Primul an de activitate a adus, de asemenea, rezultate semnificative pentru retailerii de fashion disponibili pe suprafata inchiriabila de 77.000 mp, acestia inregistrand in medie o crestere de 36%, in timp ce partea de food&beverages a crescut cu 34%, iar serviciile cu 70%.

Evolutia stabilita de Mega Mall vine pe fondul unei cresteri resimtite la nivelul intregului grup NEPI, toate cele 15 centre comerciale din portofoliu inregistrand rezultate pozitive anul acesta. Dezvoltarea centrului comercial s-a remarcat inca din primele luni si, desi asteptarile erau ridicate, acestea au fost depasite de departe de realitatea din teren.

Mai mult, anul acesta NEPI a achizitionat partea de 30% detinuta pana acum de Real4You.

Progresul este sustinut de un mix perfect intre necesitate si accesibilitate, 85% dintre vizitatori considerand ca Mega Mall are de departe cea mai facila circulatie interna, iar spatiile ofertante adauga valoare experientei de cumparare. Mai mult, multiplele cai de acces si parcarea supradimensionata (3.000 de locuri) au dus la un trafic echilibrat, 32% din vizitatori accesand mallul pietonal, 30% prin metode de transport in comun si 38% cu ajutorul autoturismelor proprii.

Pentru urmatorul an, obiectivele de dezvoltare Mega Mall vizeaza consolidarea acestei cresteri si mentinerea trendului pozitiv in baza unor imbunatatiri in zona de divertisment, menite sa ofere clientilor cea mai buna experienta.

Mega Mall este cel mai complex proiect de retail al grupului de investitii si dezvoltare NEPI. In urma unei  investitii de 165 de milioane de euro, acesta acopera in total 230.000 metri patrati, fiind in prezent centrul comercial cu cea mai mare suprafata construita din Romania. Mallul dispune de un spatiu inchiriabil de 77.000 de metri patrati, dispusi pe 4 niveluri, si gazduieste in prezent 220 de magazine, dar si o parcare cu o capacitate de 3.000 de locuri dispuse pe 7 niveluri, dintre care 1.000 sunt situate pe acoperis.

Mega Mall aduce si o serie de premiere in retailul romanesc, care le ofera bucurestenilor experiente unice de divertisment: sala de fitness WorldClass, de 2.500 de metri patrati, dotata cu o piscina semi-olimpica, cinematograful Cinema City cu 14 sali si tehnologia 4Dx, un nou concept de spatii de distractii cu casino, deschis non-stop, un sports bar, unde pot fi urmarite transmisiuni sportive live, dar si un loc de joaca, adus de Gymboland, pentru copiii de toate varstele.

Mega Mall gazduieste unele dintre cele mai mari reprezentante ale magazinelor de fashion, incaltaminte, ingrijire si accesorii din tara, precum H&M, Zara, Koton, Mango, Marks&Spencer, Peek&Cloppenburg, New Yorker, Pull&Bear, C&A, LC Waikiki, Bershka, Sephora, Stradivarius, Orsay, Adidas, Nike, Lee Cooper, Tom Tailor, Douglas, NEXT, Hilfiger Denim, Musette, Hervis, Bata, Stefanel, ECCO, Intersport, MAC, Benvenuti si Aldo. Tot la Mega Mall au fost inaugurate primele magazine Reserved Man, Pupa, Sport Vision, Buzz, Marks&Spencer Food din Romania.

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar