transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

service frigidere reparatii

Creare magazin online

Curierat rapid Bucuresti

Tigara Electronica Smokemania

Deblocari usi metalice

ponturi pariuri sportive

BaniiNostri.ro

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 22-06-2015

Romanii isi renoveaza singuri casele cu ajutorul informatiilor de pe internet

Romanii isi renoveaza singuri casele cu ajutorul informatiilor de pe internet

Site-ul MisiuneaCasa.ro, detinatorul celui mai mare forum din domeniul constructiilor din Romania, a realizat un studiu despre preferintele romanilor privind interesul acordat domeniului de constructii si design si modul preferat de achizitie al articolelor pentru casa. Studiul s-a desfasurat in perioada 30 aprilie - 30 mai 2015, la nivel national, pe un esantion de 1.387 repondenti, utilizatori ai platformei online Misiunea Casa.

Studiul realizat de MisiuneaCasa.ro arata ca romanii prefera sa se ocupe singuri de procedurile ce tin de amenajarea si renovarea casei, apeland la surse viabile, concise si de incredere, pentru a le servi drept ghid. In acest sens, internetul este principala sursa de informare, in special site-urile de specialitate. Peste 80% dintre repondenti prefera articolele de tip informativ, oferite de site-urile de profil sau, dupa caz, informatiile oferite de consumatori, disponibile pe forumurile de specialitate (66% - intrebare cu raspunsuri multiple). 66% dintre repondenti aleg sa comunice prin intermediul emailului, aceasta fiind sursa preferata de informare, urmata de Facebook, ce prezinta o rata usor mai redusa de folosire (43% - intrebare cu raspunsuri multiple).

Studiul  arata ca reamenajarea casei este tratata cu seriozitate de majoritatea romanilor, acestia preferand informatiile redactate intr-un stil formal, ce ofera date exacte si pastreaza o doza de scepticism privind parerile si recenziile altor utilizatori nespecializati (publicul larg).



Prezentarile video sunt populare in randul  repondentilor, 51% declarandu-se fani ai platformelor de tip YouTube. Cele 82 de tutoriale disponibile pe canalul MisiuneaCasa au inregistrat aproximativ 2,3 milioane de vizualizari (http://www.misiuneacasa.ro/tutoriale-video/).

Potentialul de crestere a achizitiilor online este foarte mare, doar 24% dintre repondenti efectuand achizitii online lunar, in timp ce peste 61% ocazional. Dintre cei care folosesc  lunar canalul online pentru achizitii, peste 60% cheltuie sume sub 500 RON.

Cele mai multe achizitii online au ca obiect produse electronice si electrocasnice (82%), urmate de produse pentru repararea si renovarea locuintei (42%) si de produse recreativ-educative (CD-uri, carti, etc - 36%; intrebare cu raspunsuri multiple).
 
87% dintre repondenti au varste cuprinse intre 26 si 55 ani, 97% au studii liceale sau peste (67% studii universitare si post-universitare), 78% locuiesc in mediul urban, iar 32% au venituri de peste 1.500 ron per membru de familie.

Misiunea Casa este o platforma online, ce ofera prin continutul sau divers si complex  oportunitatea amatorilor de constructii si design de a beneficia de informatii relevante si utile, oferite de cei care au experienta in acest domeniu. Site-ul este o platforma dinamica si inovatoare, cu o baza de date de peste 60.000 de contacte la care ajunge newsletter-ul saptamanal MisiuneaCasa.ro, cu peste 1.700 de articole publicate si peste 22.000 de subiecte disponibile pe forum, unde amatorii interactioneaza cu expertii, profitand de sugestiile acestora. Site-ul pune la dispozitie cel mai mare forum din domeniul constructiilor, discutiile fiind moderate de specialisti care raspund prompt si competent tuturor problemelor ridicate de cei aproximativ 75.000 de utilizatori inscrisi.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Tanayut
Your work as ever is inspirational. This pcutiarlar set reminds me of an Art Gallery display where the scenes give an idea into the photographers mind & can either be simple or the viewers can read deep meaning into it. The man in front of the mural works well as the roof of tin cans but I\'m leaning towards a favourite of the paper cup composition & the mannequin with the red head covering as there is something more to the image than meets the eye.
Ricardo
Buna ziua domnul Galmeanu,v-am tirmis un email acum cateva zile. Este vorba de o colectie veche de reviste despre fotografie. Le-am cumparat in Germania dar sunt si reviste din Franta. Daca va intereseaza pentru expunere.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar