transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 20-08-2019 0 lei 0 lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Servicii seo

Curierat rapid Bucuresti

Expert Contabil Constanta

Transport caini

Tigara Electronica Smokemania

Deblocari usi metalice

ponturi pariuri sportive

Generator curent

BaniiNostri.ro

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 30-03-2015

Techno Office: Cele mai mari bugete pentru amenajarea birourilor, alocate de companiile pharma si IT

Techno Office: Cele mai mari bugete pentru amenajarea birourilor, alocate de companiile pharma si IT

Potrivit Techno Office, unul dintre principalii jucători ai  pietei locale de furnizori de solutii complete pentru amenajarea spatiilor de birouri, începând din 2014, companiile din România sunt dispuse să aloce bugete mai mari pentru amenajarea spatiilor de birouri, ajungând chiar si la 350 euro/ metru pătrat.

„Cu toate că bugetele din ultimii ani au cunoscut o scădere considerabilă, începând cu anul 2014 am început să resimtim curajul companiilor din România si o crestere treptată a sumelor dedicate amenajării spatiilor de birouri”, a declarat Iuliana Carata, General Manager Techno Office.

Potrivit Techno Office, în ultimul an, costul mediu pentru amenajarea unui spatiu de birou s-a situat între 80 euro/ metru pătrat si 350 euro/ metru pătrat, în functie de tipul de produse alese.

„În ceea ce priveste cele mai mari sume alocate pentru amenajarea spatiilor de birouri, companiile din industria farmaceutică, IT&C si cea de servicii financiare se află în topul celor care nu fac compromisuri legate de bugetele investite”, a mai spus Iuliana Carata.

Totodată, Techno Office remarcă faptul că în spatiile în care se investesc bugete semnificative, se acordă o atentie specială zonelor de management, sălilor de conferintă, zonelor de receptie si de lounge, atât din punct de vedere al suprafetelor pe care se desfăsoară, cât si al finisajelor si sistemelor audio-video integrate.

Reprezentanta companiei a mentionat că cele mai multe amenajări din România sunt realizate cu elemente standard, însă acestea sunt completate cu produse custom-made. De regulă, potrivit Techno Office, pentru zone de receptie, zone de servit masa si zone de lounge / relaxare, clientii apelează la produse realizate la comandă. Alte situatii în care acestea sunt solicitate sunt cele în care se doreste ajustarea dimensiunilor meselor de lucru si a sistemelor de depozitare pentru a optimiza un anumit spatiu sau pentru a încadra o piesă de mobilier, precum receptiile, într-un anumit design.

Ce presupune amenajarea unui spatiu office

„Prima regulă în amenajarea birourilor este ca spatiul respectiv să fie functional si să îndeplinească toate standardele de lucru cu privire la iluminat, ventilatie si alte aspecte care vizează bunăstarea angajatilor, iar rolul nostru, ca si consultant în amenajări, este să îndrumăm clientul către solutii optime, în concordantă cu bugetul alocat”, a mentionat reprezentanta Techno Office.



Raportat la bugete, scaunele absorb circa 45% din sumele totale alocate amenajării birourilor, deoarece companiile aleg tot mai des modele ergonomice, cu mecanisme intuitive care, prin ajustarea corectă, individuală – în functie de greutatea sau înăltimea utilizatorului -  îi vor oferi acestuia un suport de sustinere echilibrat si o crestere semnificativa a nivelului de confort în perioada de lucru „asezat pe scaun”.

Pe plan secund în bugetul necesar amenajării se află birourile, receptiile si mesele de meeting, ansamblu pentru care companiile alocă, de obicei, circa 30% din bugetul disponibil.

La polul opus, clientii Techno Office alocă doar 10% din buget pentru spatiile de depozitare, acestea fiind din ce în ce mai putin prezente în birourile companiilor datorită tendintei de a apela la solutii de arhivare digitală. Nu în ultimul rând, canapelele, fotoliile si zonele de lounge consumă aproximativ 15% din bugetul destinat amenajării.

Înfiintată în 2008, TECHNO OFFICE este o companie cu capital mixt, detinută de Iuliana Carata si Marco Magnani. TECHNO OFFICE oferă solutii complete pentru amenajarea spatiilor de birouri, de la consultantă până la implementarea proiectului. TECHNO OFFICE s-a dezvoltat continuu si si-a diversificat gama de produse completând-o cu servicii de cea mai buna calitate, devenind astfel un furnizor complet si complex.

În România, compania este importator exclusiv al brandului Haworth si oferă produse si sub alte branduri precum About Office, Styloffice, Sitland, Pedrali, Metalmobil, Luxy, Caimi, Emmegi, Arper.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar