EuroGsm, unul dintre cei mai mari retaileri telecom partener strategic Orange, cu o retea natională de magazine extinsă în 81 de orase, a înregistrat anul trecut vânzări mai mari pe întreg portofoliul de produse, cele mai mari cresteri fiind pe segmentul tabletelor si al accesoriilor.
„Apetitul tot mai mare al românilor pentru comunicarea mobilă, determinată de multitudinea aplicatiilor mobile existente în piată, atrage după sine nevoia achizitionării unor terminale tot mai competitive, respectiv folosirea tot mai intensă a serviciilor de date mobile. Există, de asemenea, o crestere a pietei de gadget-uri, precum si o crestere în zona de accesorii inteligente, care încep să devină un produs utilizat de tot mai multă lume”, a declarat Zoltan Halmai, director comercial EuroGsm.
De altfel, vânzările de tablete au crescut cu 30% anul trecut, comparativ cu 2013, acestea fiind produsele cu cea mai mare crestere din portofoliul EuroGsm, în timp ce segmentul accesoriilor a înregistrat vânzări cu 10% mai mari fată de 2013.
În ceea ce priveste serviciile Orange comercializate, reprezentantul EuroGsm spune că în 2014 acestea au crescut cu 5% fată de anul anterior, cea mai mare cerere fiind înregistrată la serviciile Orange TV, care aproape s-a dublat comparativ cu anul precedent, urmate de serviciile de date si apoi voce.
Crestere importanta pe online, vânzări de 2,5 ori mai mari fată de 2013
În 2014, pe platforma online www.eurogsm.ro tendinta a fost de crestere constantă, retailerul înregistrând vânzări de aproximativ 2,5 ori mai mari fată de cele din 2013, respectiv de aproximativ 10 ori mai mari comparativ cu vânzările din 2012.
Anul trecut, numărul de vizitatori pe site s-a dublat fată de 2013, cele mai căutate produse din oferta retailerului fiind telefoanele de vârf, precum Samsung Galaxy S4 sau Galaxy S5. În ultima parte a anului, accesoriile pentru telefoane si accesoriile de protectie sau gadget-urile din categoria ceasurilor inteligente au devenit, de asemenea, foarte populare în rândul vizitatorilor online ai EuroGsm.
În offline, reteaua natională de magazine EuroGsm a fost vizitată, în medie, de aproximativ 250.000 de clienti în fiecare lună a anului trecut, cele mai comercializate produse fiind smartphone-urile Samsung si Orange, urmate de tabletele Vonino si Allview. În materie de accesorii, în topul vânzărilor au fost husele si tocurile, cardurile de memorie si acumulatorii.
Tendintele se mentin si în 2015
„Pentru anul acesta, estimăm mentinerea vânzărilor la telefoane mobile, însă cu o modificare a structurii, în sensul cresterii segmentului smartphone, precum si mentinerea tendintei crescătoare la vânzările de tablete si abonamente de date Orange. În plus, ne asteptăm la o crestere de cel putin 20% la accesorii si gadget-uri fată de anul 2014”, a mai spus Zoltan Halmai.
Retailerul vizează cresterea vânzărilor anul acesta, pe fondul cresterii categoriilor de smartphone-uri de 4 inch, tablete de 7 si 8 inch, respectiv telefoane dual-SIM. În ceea ce priveste accesoriile de protectie - si acestea vor înregistra o crestere, fiind, de obicei, achizitionate de clienti odată cu telefoanele.
EuroGsm este compania specializată telecom, fiind unul dintre cei mai mari retaileri, partener strategic Orange, cu o retea de magazine extinsă la 113 unităti si 81 de orase în cei 18 ani de existentă. Compania aduce pe piată, atat în magazine cât si online pe www.eurogsm.ro, cele mai noi tendinte în domeniul comunicării mobile, telefoane de ultimă generatie, accesorii si o gamă variată de servicii, precum plata facturilor, abonamente de voce sau date. .