transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 19-03-2024 4.5614 lei 4.9715 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 13-04-2016

GECAD Group investeste 550.000 euro in dezvoltarea platformei SymphoPay

GECAD Group investeste 550.000 euro in dezvoltarea platformei SymphoPay

GECAD Group investeste peste jumatate de milion de euro in SymphoPay, start-up care propune magazinelor o solutie unica de POS-uri inteligente ce poate revolutiona modul in care se desfasoara comertul traditional.

SymphoPay, una dintre putinele initiative romanesti de tip FinTech (tehnologii inovatoare care vor schimba industria serviciilor financiare) ar urma sa aduca un suflu complet nou modului in care se desfasoara in prezent plata la POS in magazinele traditionale. Astfel, cu SymphoPay comerciantii si bancile partenere pot sa centralizeze intr-o singura platforma integrata platile cu cardul prin POS-uri inteligente si sa utilizeze aceste echipamente nu doar pentru operatiuni de plata, ci si, spre exemplu, pentru actiuni de marketing.

„Prin investitia in SymphoPay ne propunem sa initiem o schimbare atat in domeniul serviciilor financiare, cat si in comertul traditional. Am descoperit in SymphoPay acel motor care poate duce o parte a serviciilor financiar-bancare locale la urmatorul nivel tehnologic. Este un proiect indraznet, initiat de oameni cu experienta in industria tranzactiilor financiare, ce pot scala solutia gandita la nivel regional.” spune Radu Georgescu, Partener Fondator GECAD Group.

“In ecuatia comerciant – cumparator - banca, POS-ul este singurul numitor comun si unicul punct de interactiune a lor cu cei ce fac cumparaturi. SymphoPay isi propune sa schimbe rolul acestuia dintr-un simplu cititor de carduri intr-un instrument inteligent de marketing.

” spune Daniel Nicolescu, cofondator si Managing Partner SymphoPay.

SymphoPay este in etapa premergatoare lansarii comerciale in care principalul obiectiv este de a realiza integrarea cu primul val de comercianti si cu primele banci. Lansarea comerciala a platformei va avea loc peste cateva luni. Compania a fost infiintata in 2015 de Daniel Nicolescu si Sebastian Ionita, la dezvoltarea solutiei SymphoPay lucrand in prezent o echipa de 10 oameni cu experienta vasta in domeniul tehnologiilor financiare si comertului online.

Dupa SmartBill, investitia in SymphoPay este cea de-a doua finantare a GECAD Group in companii din domeniul financiar din 2016. Printre alte proiecte din portofoliul activ al fondului de investitii se numara Vector Watch, Gluru si PawSquad.

Ce este SymphoPay?

“Am inceput sa lucram la dezvoltarea platformei SymphoPay de la jumatatea anului 2015, atunci cand ne-am dat seama ca putem oferi o solutie inovatoare pentru comertul actual din Romania. SymphoPay isi propune ca printr-un parteneriat tripartit – comercianti, banci, tehnologie – sa ofere beneficii importante atat jucatorilor din retail, cat si bancilor. Astfel, magazinele traditionale vor avea o intelegere mai buna asupra preferintelor si comportamentului cumparatorilor, ceea ce ii va ajuta sa isi accelereze business-ul, iar institutiile financiar-bancare vor putea folosi tehnologia SymphoPay pentru a creste interactiunea directa cu portofoliul lor de clienti”, explica Daniel Nicolescu.

Prin integrarea flotei de POS-uri cu casele de marcat si sistemele tip CRM ale companiei, SymphoPay ofera o infrastructura simpla si rapida pentru conturarea mesajelor si a ofertelor potrivite ce pot transforma clientii ocazionali in parteneri fideli ai comerciantilor.

Comerciantii care opteaza pentru solutia integrata SymphoPay vor beneficia de POS-uri de ultima generatie (fixe sau mobile) ce vor fi conectate la panoul central de administrare SymphoPanel prin intermediul caruia se pot vizualiza in timp real informatii despre plati, pot defini campanii de marketing si pot accesa rapoarte si analize aferente acestora.

Pentru banci, unul dintre beneficiile colaborarii cu SymphoPay este reducerea costurilor de operare asociate POS-urilor (achizitie, mentenanta lunara, comunicatie). In acelasi timp, pot beneficia de o platforma ce le faciliteaza colaborarea cu comerciantii parteneri si integrarea facillă a campaniilor de marketing.

Filozofia de investitii a GECAD Group se bazeaza pe sustinerea companiilor cu potential mare de crestere, ce au capacitatea de a inova si de a fi prezente pe pietele noi. GECAD Group se concentreaza pe proiecte software si hi-tech in domenii precum software security, cloud technologies, eCommerce si metode de plata. Printre cele mai importante criterii pentru atragerea unei investitii se numara conturarea unui plan de dezvoltare credibil al componentei tehnologice pentru a sustine produse ce sunt inovatoare si se adreseaza unei piete internationale. Printre cele mai importante exit-uri se numara vanzarea antivirusului RAV catre Microsoft in 2004, urmata de achizitia Gecad ePayment de catre fondul de investitii sud-african Naspers si in 2013 exit-ul din Avangate, furnizorul global de solutii eCommerce catre compania americana de investitii financiare Francisco Partners.

Solutia SymphoPay este destinata comerciantilor care doresc sa imbunatateasca experienta de cumparare prin conectarea tuturor terminalelor de plata (fixe sau mobile) la o platforma centrala ce permite integrarea campaniilor de marketing si fidelizarea clientilor. SympoPay a fost creata de Daniel Nicolescu si Sebastian Ionita.

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar