transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 19-03-2024 4.5614 lei 4.9715 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 02-05-2016

Primul proiect de tip Smart City implementat de Telekom in Romania, in Parcul Tineretului din Bucuresti

Primul proiect de tip Smart City implementat de Telekom in Romania, in Parcul Tineretului din Bucuresti

Tekom Romania anuntă implementarea cu succes a primului proiect integrat de tip Smart City din România, în Parcul Tineretului, zona Orăselului Copiilor, în sectorul 4 din Bucuresti. Bazat pe tehnologii de ultimă oră, proiectul pilot de oras inteligent a fost implementat pentru Primăria Sectorului 4 de Telekom Romania cu sprijinul partenerului său de tehnologie, Cisco. Solutiile implementate vor asigura o experientă mai plăcută si mai sigură pentru locuitorii Capitalei atunci când îsi petrec timpul în unul dintre cele mai populare parcuri din Bucuresti, ce oferă activităti diversificate de relaxare. 

“Suntem mândri să fim primul operator telecom din România care implementează un astfel de proiect inovator. Am evoluat de la concept si planuri la solutii reale, în beneficiul bucurestenilor, care în mod cert se vor bucura de o experientă mai plăcută, mai relaxantă si în conditii mai sigure atunci când îsi petrec timpul în parc. Proiectul aduce, de asemenea, beneficii pentru autoritătile locale, care vor putea astfel să gestioneze mai eficient spatiile publice, la costuri mai reduse. Prin intermediul acestor tehnologii de ultimă oră, dezvoltate cu sprijinul partenerilor nostri si al Grupului Deutsche Telekom, Telekom Romania îsi respectă promisiunea de a digitaliza mediul de afaceri si societatea românească, în timp ce îsi întăreste pozitia ca furnizor de solutii integrate IT&C”, a spus Ovidiu Ghiman, Director Executiv Comercial Segment Business Telekom Romania.
 
Ralf Nejedl, vicepresedinte senior B2B & ICT la Deutsche Telekom, a adăugat: “Trecem în prezent prin cel mai mare val de crestere urbană din istorie. Peste jumătate din populatia lumii trăieste azi în orase, iar până în 2030 acest număr va creste până la aproximativ 5 miliarde.

Nu e de mirare că orasele zilelor noastre fac fată unor mari provocări – de la populatii în crestere si bugete în scădere, la nevoia de a eficientiza utilizarea resurselor. Grupul Deutsche Telekom, în rolul său de companie de telecomunicatii si informatizare, oferă suport eficient în evolutia mediilor urbane prin optimizarea serviciilor publice precum planificarea traficului si a mobilitătii urbane. Suntem foarte activi în toată Europa si ne bucurăm că Bucurestiul a devenit de-acum un oras inteligent pe harta noastră europeană.” 

Proiectul a fost dezvoltat împreună cu partenerul de tehnologie Cisco, compania care a oferit o serie de echipamente specializate de comunicatii  si platforma de integrare. În calitatea sa de Country Manager al Cisco Romania, Dorin Pena, a adăugat: “Pentru ca un proiect de oras inteligent să fie de succes, trebuie adresate nevoile specifice ale fiecărui oras, sector sau comunitate, cu ajutorul tehnologiei. Ca urmare a colaborării cu reprezentantii autoritătilor din Bucuresti si din sectorul 4, în particular, am putut defini aceste nevoi specifice si, astfel, să dezvoltăm solutii relevante în parteneriat cu Telekom.”

Ca beneficiar al proiectului, Daniel Bălută, primarul sectorului 4, a spus: “Mă bucură că Telekom Romania, parte din grupul Deutsche Telekom, a ales un parc din sectorul 4 din Bucuresti ca pilot pentru acest proiect. Astfel, locuitorii sectorului 4 sunt primii care se bucură de beneficiile unui oras inteligent. Acest parteneriat este un proiect al viitorului, care sunt convins că va conduce orasele din întreaga lume la un nivel superior de dezvoltare.”

Solutiile implementate de Telekom Romania într-o zonă delimitată din Parcul Tineretului constau în patru componente integrate: parcare inteligentă, conectivitate Wi-Fi oferită gratuit, sigurantă publică si iluminat inteligent. Solutia de parcare inteligentă a mai fost instalată de Deutsche Telekom în orasul italian Pisa, unde a fost implementată cu sprijinul Kiunsys. Prin utilizarea aplicatiei mobile Tap &Park [demo video], disponibilă acum pentru IoS si în curând, pentru Android si Windows mobile, soferii vor putea identifica în timp real dacă sunt locuri de parcare disponibile în zona delimitată din Orăselul Copiilor, în Parcul Tineretului.
 
Solutia are un modul dedicat pentru administratia locală sau cea a parcărilor,  care afisează gradul de ocupare a spatiilor de parcare si nivelul traficului din zonă. Aceasta generează, de asemenea, diferite rapoarte.

În perioada următoare, aplicatia va fi dezvoltată în continuare pentru a acoperi mai multe zone de parcare din Bucuresti. De asemenea, o functionalitate viitoare va permite soferilor să plătească parcarea cu ajutorul telefonului mobil, direct către autoritatea locală sau operatorii de parcări, fără costuri aditionale. Solutia de parcare va include si notificări prin care soferii sunt anuntati când le expiră timpul de parcare.

Solutia Wi-Fi permite vizitatorilor parcului să se bucure de acces gratuit la Internet în zona delimitată. Solutia poate fi dezvoltată în continuare pentru a include componenta de data analytics, care furnizează autoritătilor locale un instrument de control al traficului, cu evidentierea momentelor cu traficul cel mai intens, respectiv scăzut, pe baza căruia serviciile de securitate din zonă pot fi gestionate mai eficient. În plus, alte facilităti publice pot fi introduse sau reamplasate pentru a deservi mai eficient nevoile reale ale cetătenilor.

Solutia de sigurantă publică cuprinde un sistem de supraveghere video si o aplicatie pe baza căreia pot fi identificate anumite scenarii predefinite care vizează interventia autoritătilor. Solutia generează alerte în caz de vandalism sau nerespectarea restictiilor pentru anumite zone sau în caz că o persoană este în situatia de a avea nevoie de ajutor urgent. Alt beneficiu al solutiei îl reprezintă posibilitatea de a identifica autovehiculele parcate ilegal [demo video]. Solutia poate fi utilizată, de asemenea, pentru numărarea masinilor si pentru identificarea plăcutelor de înmatriculare[demo video].

Solutia de iluminat intelgent este instalată pe 8 stâlpi echipati cu tehnologie LED si senzori sensibili la miscare si la intensitatea luminii ambientale. Acestia pot fi controlati automat de la distantă pentru a creste intensitatea luminiii când cineva este în preajma acestora. Implementarea solutiei va genera reduceri de costuri cu energia de până la 60%, un beneficiu semnificativ pentru autoritătile locale.

Solutiile de tip Smart City implementate în sectorul 4 al Capitalei operează pe o platformă dedicată de tip Internet of Things (IoT). IoT permite conectarea diverselor obiecte si platforme la Internet si comunicarea “smart” între ele, prin intermediul unor interfete inteligente. Interconectarea dispozitivelor si a senzorilor cu bazele de date si aplicatii se face cu ajutorul solutiilor Machine-to-Machine (M2M). Solutiile M2M reprezintă una dintre directiile strategice ale Deutsche Telekom, fiind prezente în portofoliul tuturor tărilor din cadrul Grupului. În România, Telekom are 8 solutii M2M în portfoliu si beneficiază de acces la cele mai avansate platforme tehnnologice dezvoltate de diviziile de cercetare si dezvoltare ale Grupului.

Prin intermediul acestui proiect, Telekom si Cisco introduc în România solutii pentru orasul viitorului care vor face viata cetătenilor mai usoară si mai sigură. În acelasi timp, aceste solutii ajută administratiile locale să devină mai eficiente si să îsi reducă o parte din costurile operationale.

Deutsche Telekom vede un oras inteligent ca pe un ecosistem care rezultă dintr-o administrare mai eficientă a serviciilor publice prin intermediul solutiilor IT&C, si care duce la îmbunătătirea calitătii vietii cetătenilor, la atragerea mai multor vizitatori si la sustinerea dezvoltării economice. Bazându-se pe expertiza sa în operarea, administrarea si oferirea de infrastructuri de comunicatii extinse pe teritoriul Europei, pe o pozitie de lider pe segmentul M2M si pe capabilitătile de integrare de solutii IT, Deutsche Telekom îsi propune să pună laolaltă piesele acestui ecosistem complex al oraselor inteligente.

Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicatii inovatoare, fixe si mobile, pentru o comunitate extinsă de clienti, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii.
 
În 2015, Telekom Romania a lansat noul concept comercial MagentaONE, oferind pachete integrate de servicii fix-mobil într-o formă simplificată, atât pentru clientii persoane fizice, cât si pentru companii. MagentaONE înseamnă un singur Call Center, o singură factură, o singură aplicatie MyAccount (inclusiv o aplicatie pe mobil). Prin MagentaONE, Telekom Romania si-a consolidat pozitia de lider în furnizarea de solutii complete de telecomunicatii si IT&C pentru companiile din România. Telekom Romania este prezentă pe piata românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom si COSMOTE România.
 
Telekom este un brand care apartine Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial în industria telecomunicatiilor, cu peste 156 milioane de clienti pentru servicii mobile, 29 milioane de linii fixe si peste 18 milioane linii broadband (la 31 decembrie 2015). Deutsche Telekom este prezent în peste 50 de tări si are circa 225.000 angajati la nivel mondial.

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar