|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 21-03-2015 |
Primul smart shop din Grupul Orange este deschis in Romania, in Cluj-Napoca
Alte stiri la aceasta categorie
România este prima tară în care Grupul Orange lansează conceptul revolutionar de smart shop: un magazin în care digitalul este omniprezent si le oferă clientilor de servicii telecom o abordare mai personalizată decât oricând si o experientă de cumpărare nemaiîntâlnită. Primul smart shop este lansat în Cluj-Napoca pe Bd. 21 Decembrie 1989 si îsi asteaptă vizitatorii începând din 20 martie.
Pe lângă deschiderea către tehnologie si dispozitivele de ultimă generatie, serviciile de internet performante, precum si traditia în inovatie pe care tara noastră si-a creat-o, Orange România este una dintre filialele Grupului Orange care au în palmares numeroase lansări în premieră, precum tehnologia EDGE, primul apel HD Voice international, tehnologia Passpoint sau recentul stick Orange TV.
„Strategia noastră pentru următorii 5 ani, „Essentials2020”, este construită în jurul clientului si dorintei de a-l conecta cu ceea ce este esential pentru el, prin intermediul unei experiente incomparabile. Vom continua în acelasi ritm sustinut, cu planuri de a investi aproape o jumătate de miliard de euro până la sfârsitul anului 2018. Noul concept de smart shop este un exemplu ce ilustrează această strategie. Le propunem clientilor un spatiu inovator si o călătorie digitală completă, în care să poată descoperi toate avantajele pe care tehnologia le poate aduce în viata de zi cu zi.” a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange România.
Un nou design, inspirat din viata de zi cu zi
Clientii vor descoperi un magazin mai mare decât până acum, amenajat într-un stil cald si primitor. Întregul design a fost dezvoltat pentru a încuraja dialogul si pentru a-i invita pe clienti să descopere cele patru zone principale ale magazinului, ce reflectă diferite medii în care folosim tehnologia: acasă, la birou, pentru divertisment si fitness.
O nouă experientă de cumpărare
Smart shop este în întregime digital, gândit pentru a le oferi clientilor răspuns la asteptările pe care le au atunci când ajung în magazin: timp redus pentru solutionarea cerintelor, o abordare personalizată a ofertelor si solutii pentru petrecerea cât mai plăcută a timpului de asteptare.
În noul Orange shop digitalul ia locul hârtiei. Clientii primesc bon de ordine direct prin sms, pot urmări ofertele pe 18 ecrane interioare si pe un videowall, precum si pe telefoanele si tabletele expuse, iar contractele se semnează în format electronic.
O altă noutate este masa digitală, la care, cu ajutorul unui reprezentant de vânzări, clientii persoane fizice îsi pot configura propriul abonament, alegând serviciile si resursele pe care le consideră potrivite. Clientii persoane juridice au zone special amenajate în care pot discuta cu reprezentanti de vânzări dedicati despre solutii personalizate pentru afacerile lor.
La Orange shop, clienti pot testa un număr impresionant de peste 600 de accesorii, peste 50 de gadgeturi wearable de la Samsung, Sony, LG, Fitbit, Jawbone, Withings, Mio, iHealth si MyKronoz, cele mai noi căsti Samsung, Marshall, Frends, Sony, Parrot, Beats, precum si boxe Logitech, Sony si Samsung.
Orange shop din Bd. 21 Decembrie 1989 este vizitat de aproximativ 1200 de clienti în fiecare zi..
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|