transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 26-02-2014

Reteaua privata de sanatate Regina Maria - trei noi instrumente digitale utile pentru pacienti

Reteaua privata de sanatate Regina Maria - trei noi instrumente digitale utile pentru pacienti

Reteaua privată de sănătate REGINA MARIA anuntă lansarea a trei instrumente digitale, create pentru a facilita accesul pacientilor la informatii si servicii, chiar si atunci când acestia sunt în miscare. Aplicatia pentru mobil „Regina Maria” este dedicată atât pacientilor Retelei, cărora le oferă acces complex la propriul dosar medical, cât si tuturor celor interesati să acceseze cu usurintă  diverse informatii utile pentru sănătatea lor. Portalul „Contul meu” se adresează pacientilor si medicilor din cadrul Retelei, centralizând toate informatiile medicale, iar functionalitatea „Click to Chat” le permite pacientilor să ia legătura cu operatorii din Call Center-ul REGINA MARIA, cu ajutorul unui singur click, pe site-ul Retelei.

Portalul „Contul meu”  poate fi accesat începând cu luna februarie, pe site-ul REGINA MARIA, iar aplicatia pentru mobil si functionalitatea „Click to chat” vor fi disponibile la începutul lunii martie.

„Analizând comportamentul pacientului modern, pentru noi a devenit esential să-i oferim suport si să fim lângă el oriunde si oricând, prin crearea  unei infrastructuri moderne care îi facilitează accesul la informatii si servicii. Clinica virtuală REGINA MARIA aduce  astfel un set de beneficii remarcabile pentru pacientii nostri.   Indiferent dacă sunt abonati sau nu, acestia vor avea acces permanent, atât de pe desktop, cât si de pe dispozitivele mobile, la întregul istoric medical si la informatii utile pentru ei. Totul,  într-o manieră sigură, protejarea datelor cu caracter personal reprezentând un aspect de maximă importantă pentru noi. Timp de 6 luni, s-a depus un efort considerabil pentru a putea ajunge la o formă care să răspundă celor mai exigente cerinte ale utilizatorilor.

Suntem încântati de functionalitătile celor trei instrumente care vor stabili un nou standard în relatia pacient-retea si le multumim partenerilor de la Softeh, Webstyler si Marks pentru aportul adus.” – a declarat Fady Chreih, director executiv al Retelei private de sănătate REGINA MARIA.

Aplicatia pentru mobil „REGINA MARIA” are o interfată intuitivă, cu un design minimalist, gândit pentru a oferi utilizatorului o experientă cât mai plăcută. Prin intermediul acesteia, pacientii vor avea acces  complet la propriul dosar medical – incluzând istoricul consultatiilor, evolutia si rezultatele analizelor de laborator, precum si observatiile medicului cu privire la diagnostic si tratament. 
Creată pentru a oferi suport suplimentar pacientilor chiar si atunci când sunt în miscare, aplicatia REGINA MARIA cuprinde zece sectiuni care vor ajuta fiecare utilizator să aibă mereu la îndemână cele mai importante informatii legate de propria sănătate. Astfel, pe lângă accesul la istoricul medical, aplicatia va oferi utilizatorilor si  continut medical  la cele mai înalte standarde de calitate,  sfaturi medicale utile, informatii privind echipa medicală, posibilitatea de a realiza programări, acces rapid în call center, reminder tratament, precum si informatii privind inovatiile medicale realizate în cadrul REGINA MARIA.

Aplicatia va fi disponibilă la inceputul lunii martie 2014 pentru dispozitivele cu sistem de operare iOS, putând fi descărcată gratuit din App Store, de la categoria „Medical” sau după căutarea cuvântului „Regina Maria”. Până la jumătatea anului, va fi dezvoltată si varianta pentru dispozitivele care rulează sistemul de operare Android.

Portalul „Contul meu”, parte integrantă a website-ului Retelei,  este un instrument online de sănătate adresat pacientilor si medicilor din cadrul REGINA MARIA, prin care acestia pot beneficia simplu si rapid de toate facilitătile oferite de Retea. „Contul meu” pune la dispozitia pacientului arhiva sa medicală, îi facilitează efectuarea de programari online  si îl avertizează în timp real în legătură cu disponibilitatea analizelor efectuate. Gândit pentru a simplifica relatia pacient-retea, portalul inovează prin complexitate, păstrând totodată o structură intuitivă, împărtită în sapte categorii care vor ajuta pacientii să fie la curent cu starea sănătătii lor.

Sectiunea „Consultatii” afisează lista completă a vizitelor medicale ale pacientului, cu data, locul si ora exactă, dar si concluziile medicului. Sectiunea „Analize” păstrează istoricul analizelor efectuate si comunică online pacientilor rezultatele acestora. În sectiunea „Informatii vitale” sunt centralizate informatiile esentiale legate de sănătatea fiecărui pacient, astfel încât acestea pot fi transmise rapid cadrelor medicale, în caz de urgentă. Sectiunea „Programări” marchează în calendar vizitele medicale pe care urmează să le facă pacientul si îl ajută să anuleze sau să modifice programările la care nu mai poate ajunge. Sectiunea „Investigatii si preturi” comunică pacientilor lista completă a serviciilor din policlinicile si spitalele REGINA MARIA, cu preturile aferente lor, iar pentru abonatii REGINA MARIA, afisează preturile corespunzătoare tipului de abonament de care beneficiază. Sectiunea „Medici” prezintă echipa specialistilor REGINA MARIA si ajută pacientii să ofere feedback legat de serviciile pe care le-au primit, iar sectiunea „Mesaje” mentine dialogul dintre pacient si policlinică, transmitând mesajele sale departamentului de Relatii Clienti.

Toate facilitătile portalului „Contul Meu” sunt accesibile prin intermediul contului personal pe care fiecare utilizator îl creează cu usurintă pornind din site-ul REGINA MARIA. Totodată, „Contul meu” va putea fi accesat si prin intermediul aplicatiei pentru mobil REGINA MARIA.

Odată cu aplicatia pentru mobil si portalul „Contul meu”, REGINA MARIA lansează la începutul lunii martie si functionalitatea „Click to chat”, un instrument util prin intermediul căruia pacientii vor avea posibilitatea de a intra în dialog cu unul dintre operatorii din Call Center, direct din site-ul REGINA MARIA. „Click to chat” va fi activ de luni până vineri în intervalul  09.00 – 18.00, iar sambata între 08.00 si 15.00.

Toate cele trei instrumente – aplicatia medicală REGINA MARIA, portalul „Contul meu” si functionalitatea „Click to chat” – constituie astfel o infrastructură utilă, menită să faciliteze o relatie de parteneriat cu fiecare pacient, oferindu-i acces rapid, 24/7,  la informatiile si serviciile de care are nevoie. 

Reteaua privată de sănătate Regina Maria si-a câstigat pozitia de lider pe piata medicală românească datorită calitătii serviciilor oferite si a numărului impresionant de unităti medicale prin intermediul cărora se adresează celor peste  190.000 abonati si altor sute de mii de pacienti retail. În cifre, la nivelul anului 2013, Reteaua privată de sănătate Regina Maria însemna: 19 policlinici proprii, cinci spitale, două  maternităti, trei  campusuri medicale, cinci  centre de imagistică, o bancă proprie de celule stem si peste 140 de policlinici partenere in tara.

Activitatea este sustinută de o retea natională de laboratoare clinice (Bucuresti, Brasov, Constanta si Bacău) care asigură atât analizele medicale în regim de urgentă solicitate de spitale, precum si analizele cu regim normal venite din celelalte unităti. Reteaua de laboratoare asigură o gamă largă de investigatii, de la cele uzuale si până la cele de diagnostic avansat, în total depăsind 1.300 de tipuri de analize.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar