transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 09-08-2014

Rezultate solide pentru Romtelecom si Cosmote Romania in S1, 2014

Rezultate solide pentru Romtelecom si Cosmote Romania in S1, 2014

Romtelecom si COSMOTE România anuntă rezultatele financiare pentru T2 2014, încheiat la 30 iunie 2014, conform indicatorilor de performantă raportati de către OTE Group.
 
“Datele financiare aferente primei jumătăti a anului sunt solide. Cresterea pe segmentele cheie reflectă eforturile noastre de a obtine rezultate conform strategiei, în pofida măsurilor economice impuse, precum taxa pe infrastructură, care au un impact negativ direct si semnificativ în operatiunile noastre. De asemenea, impactul scăderii tarifelor de interconectare din acest an asupra indicatorilor cheie de performantă pentru segmentul mobil este contrabalansat de cresterea solidă pe segmentul B2B. Obiectivul nostru de a ne consolida pozitia de lider pe acest segment este sustinut de o crestere de două cifre a veniturilor din solutiile de sisteme. Segmentul TV si-a păstrat cursul ascendent, atât în ceea ce priveste veniturile, cât si numărul de clienti. Ofertele avantajoase au dus la cresterea bazei de clienti postpaid, iar vânzările pentru telefoanele de tip smartphone au înregistrat o ascensiune fulminantă. Aceste rezultate reprezintă o bază solidă pentru ambele companii prin care îsi consolidează pozitia pe piată”, a declarat Nikolai Beckers, Chief Executive Officer Romtelecom si COSMOTE România.

În trimestrul al doilea al acestui an, Romtelecom si-a mentinut evolutia constantă, cele mai relevante rate de crestere fiind înregistrate pentru segmentele wholesale si business.

De asemenea, eforturile de a restrânge ariile care nu sunt specifice domeniului principal de activitate al companiei s-au reflectat pozitiv în rezultatele financiare ale Romtelecom. 

EBITDA pentru T2 este cu 31,6% mai mare comparativ cu aceeasi perioadă a anului trecut, ajungând la 44 milioane de euro. EBITDA aferentă primului semestru al acestui an a atins valoarea de aproape 82 milioane de euro, cu 14,4% mai mare de la un an la altul. Veniturile nete au fost de 150 milioane de euro pentru T2 2014, respectiv 306 milioane de euro pentru primele 6 luni ale acestui an, în crestere cu 4% fată de aceeasi perioadă a anului precedent. Nivelul EBITDA pentru primul semestru din 2014 a fost afectat de introducerea neprevăzută a taxei pe constructiile speciale, care a avut un impact semnificativ asupra grupului de companii, datorită faptului că Romtelecom detine o infrastructură istorică bazată pe cupru si canalizatii.
 
Continutul si ofertele TV atractive au fost apreciate de clienti, al căror număr a crescut cu 6,8% în T2 2014 de la un an la altul, ajungând la 1,384 milioane. Numărul clientilor de Internet a fost de 1,244 milioane la finalul trimestrului al doilea 2014, mai mare cu 1,5% fată de aceeasi perioadă a anului trecut. Descresterea numărului de abonati de voce fixă a fost limitată la -4,1%, la 2,191 milioane.

Compania a continuat să se concentreze pe furnizarea de pachete de servicii, ceea ce a dus la o crestere a ratei de penetrare a serviciilor de Internet din baza de servicii de voce de aproape 57%, iar cea a serviciilor de televiziune din baza de servicii de voce a înregistrat o penetrare de 63,2%. Numărul de abonamente a fost de 4,82 milioane pentru T2 2014, fiind stabil în comparatie cu aceeasi perioadă a anului trecut.

Veniturile generate de serviciile de televiziune, respectiv Internet, au fost cu 4% mai mari în T2 2014 vs. T2 2013. Alte rate relevante de crestere au fost înregistrate pentru solutii de sisteme (proiecte IT&C) (+52%), wholesale pentru serviciile aferente operatiunilor fixe (+10,8%) si din alte activităti care nu sunt specifice domeniului principal de activitate al companiei, precum proprietăti imobiliare.

În T2 2014, COSMOTE România si-a continuat parcursul stabil, consolidându-si pozitia pe piată si înregistrând cresteri în ceea ce priveste cei mai importanti indicatori. Datorită portofoliului complet care adresează segmentul B2B, S1 2014 a fost o altă perioadă productivă pentru baza de clienti business a companiei, aceasta înregistrând o crestere de 10,1%, comparativ cu S1 2013. De asemenea, în T2 2014 versus T2 2013, veniturile din modemurile 3G au crescut cu 36,4%.

La finalul lunii iunie 2014, baza totală de clienti (inclusiv Zapp) s-a mentinut la 6 milioane, iar baza de clienti postpaid a ajuns la 26,2%, în crestere cu 0,9 pp în T2 2014, comparativ cu aceeasi perioadă a anului anterior, în principal datorită portofoliilor complete de produse si servicii dedicate clientilor rezidentiali. Baza de abonati a fost influentată pozitiv de strategia companiei de a promova intensiv terminalele de tip smartphone alături de planul tarifar COSMOTE Free L, care oferă tuturor clientilor preturi accesibile pentru acest tip de telefoane.

Veniturile totale în S1 2014 au rămas stabile în comparatie cu S1 2013, ajungând la valoarea de 219,8 milioane euro. Pro Forma EBITDA (câstigurile operationale înaintea dobânzilor, taxelor si amortizărilor) a scăzut cu 3,3%, ajungând la 52,6 mil. Euro în S1 2014 versus S1 2013, afectată partial de tarifele de interconectare reduse. Marja Pro Forma EBITDA s-a redus cu 0,9 pp în S1 2014 fată de aceeasi perioadă a anului 2013, fiind de 23,9%.

Fată de S1 2013, în S1 2014, ARPU (venitul mediu per utilizator) a scăzut cu 0,15 euro ca urmare a diminuării valorii ARPU pentru apelurile primite.

În T2 2014 versus T2 2013, traficul de date a înregistrat o crestere spectaculoasă de 87%, în timp ce numărul utilizatorilor de date mobile a rămas stabil. De asemenea, vânzările pentru telefoanele de tip smartphone si-au mentinut cresterea constantă în T2 2014, înregistrând o crestere semnificativă de 100% comparativ cu aceeasi perioadă a anului 2013. În primele sase luni ale acestui an, baza de clienti 3G a COSMOTE România a crescut cu 42%, în comparatie cu S1 2013. Aceste rezultate pozitive sunt legate de strategia companiei de dezvoltare a retelelor 3G, 3G+ si 4G, angajament permanent al companiei fată de clientii săi.

COSMOTE România oferă acoperire 4G pentru 90% din populatia Capitalei, alături de Otopeni, Bragadiru, Jilava, Valea Prahovei (statiunile Sinaia, Busteni, Predeal) si 13 resedinte de judet: Ploiesti, Cluj, Iasi, Bacău, Suceava, Botosani, Piatra Neamt, Constanta, Brăila, Galati, Buzău, Satu Mare, Baia Mare. Totodată, compania oferă o retea de date 3G de înaltă calitate, cu viteze de descărcare de până la 43,2 Mbps în 267 de orase si peste 4.800 de localităti din România, acoperind aproximativ 72% din populatie. În plus, clientii se pot bucura de viteze de până la 21,6 Mbps în HSPA+ în 307 orase din tară. În total, serviciile 3G acoperă aproximativ 80% din populatia României.

La finalul T2 2014, OTE Group a furnizat servicii de telecomunicatii pentru aproximativ 15,5 milioane de clienti din Europa de Sud-Est.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Ikuta
Eu le dau bani doar celor ce canta la chitara la metoru , uneori . Sau le mai dau la babutele alea dragute care vand flori .-= Ultimul articol al lui Phera . O zi =-.ceţi place? 0
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar