|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 02-07-2014 |
Romtelecom si Cosmote colaboreaza cu Ericsson pentru un contract de servicii de suport integrat in zona de Operare si Intretinere Retea
Alte stiri la aceasta categorie
Romtelecom si COSMOTE România optează pentru un model de afaceri bazat pe servicii de suport integrat în cadrul structurii organizationale din zona de Operare si Întretinere Retea, prin semnarea unui contract cu Ericsson. Ca urmare a acestei decizii, unitătile Întretinere Retea Pasivă, respectiv Monitorizare si Operare Retea Fixă si Mobilă vor fi transferate la Ericsson Romania.
Ca parte a călătoriei lor de transformare, Romtelecom si COSMOTE România se îndreaptă în continuare în directia consolidării pe termen lung a afacerii lor integrate si sustenabile, în beneficiul clientilor, actionarilor si angajatilor lor. Acest proces include si transformarea structurii organizationale din zona de Operare si Întretinere Retea, prin transferarea unitătilor de afaceri Întretinere Retea Pasivă, respectiv Monitorizare si Operare Retea Fixă si Mobilă către Ericsson România. Acest partener a fost selectat ca urmare a unei licitatii la care au participat jucători importanti de pe piata locală si internatională. Începând cu perioada următoare, un număr de aproximativ 730 angajati din echipele Romtelecom si COSMOTE anterior mentionate se vor alătura organizatiei Ericsson Global Services.
În baza unui contract cu o durată de 7 ani, Ericsson îsi lărgeste prezenta de servicii de suport integrat în România, printr-un nou acord cu Cosmote România si prin extinderea parteneriatului cu Romtelecom.
Ericsson va prelua responsabilitatea pentru operarea si întretinerea retelelor cu si fără fir, transmisie, domenii core si IP, precum si operarea retelelor pentru sistemele de suport operatiuni ale Romtelecom si Cosmote România.
“Conceptul de servicii de suport integrat reprezintă un model de afacere menit să optimizeze concentrarea asupra activitătilor de bază, totodată obtinându-se eficientizarea costurilor. Preocuparea noastră continuă de a opera mai bine, mai repede si mai eficient, oferind în acelasi timp excelentă pentru clientii nostri, ne-a determinat să optăm pentru această solutie”, a declarat Nikolai Beckers, Chief Executive Officer Romtelecom si COSMOTE România.
“România este o piată foarte importantă pentru Ericsson, motiv pentru care această tară găzduieste unul dintre cele patru Centre Globale de Servicii. Acest acord ne va înlesni cunoasterea pietei din România, sustinând în acelasi timp acesti operatori să îsi optimizeze calitatea retelei, calitatea serviciilor în general, îmbunătătind experienta clientilor – pentru a încuraja loializarea în rândul utilizatorilor finali”, a declarat Jean-Claude Geha, Vice Presedinte si Head of Managed Services Ericsson.
Centrele Globale de Servicii ale Ericsson – situate în China, India, Mexic si România – găzduiesc centre de operare retea globale care, în colaborare cu centrele locale si regionale, oferă servicii de suport integrat pentru retele ce deservesc 1 miliard de abonati. Centrele Globale de Servicii dezvoltă de asemenea competente pentru a sustine organizatiile regionale în livrarea de servicii profesionale pentru Tehnologia Informatiei si Comunicatii, precum consultantă, IT, integrarea sistemelor, implementarea retelei si suport pentru clienti.
Cu o expertiză de peste 80 de ani pe piata românească de telecomunicatii, Romtelecom ofera astăzi o gamă completă de servicii de comunicare si divertisment pentru toate nevoile unei gospodării, cu pachete personalizate de televiziune, internet si voce. La finalul celui de-al treilea trimestru al lui 2013, Romtelecom avea peste 4,84 milioane de abonamente în portofoliu, pentru servicii de televiziune, internet în bandă largă si voce, precum si solutii complexe de business ICT.
COSMOTE România avea aproximativ 6 milioane de clienti la 31 martie 2014. Lansată în 2005, COSMOTE România a înregistrat cea mai rapidă dezvoltare a retelei din Europa, conform raportului Citigroup din iunie 2007. În mai putin de cinci ani, COSMOTE România si-a depăsit competitorii în ceea ce priveste acoperirea natională a retelei. În prezent, COSMOTE România oferă acoperire pentru 99% din populatie si 90% din teritoriu. COSMOTE România este divizia locală a COSMOTE Group, operatorul cu cea mai extinsă prezentă în sud-estul Europei, care are o bază de 15,5 milioane de clienti..
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|