transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 18-04-2024 4.6739 lei 4.9754 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 14-03-2015

Strategia Telekom Romania pentru 2015: peste 160 de milioane de euro investitii in retea si cea mai buna experienta pentru clienti

Strategia Telekom Romania pentru 2015: peste 160 de milioane de euro investitii in retea si cea mai buna experienta pentru clienti

Telekom Romania a anuntat planurile pentru 2015, care continuă abordarea strategică din 2013-2014, concentrându-se pe două directii majore: experiente de top pentru consumatori  si leadership tehnologic prin inovatie, în toate domeniile.

În 2015, Telekom va investi în România peste 160 de milioane de euro în dezvoltarea infrastructurii de comunicatii, pentru a le oferi clientilor servicii si produse de calitate si de încredere, pentru a stimula convergenta fix-mobil si a deveni operatorul telecom integrat preferat al românilor.
   
„În 2015, vom directiona cea mai mare parte a investitiilor prevăzute, de peste 160 de milioane de euro, pentru a continua dezvoltarea retelei si a asigura leadershipul tehnologic. O parte din acest buget va veni din exploatarea activelor colaterale, precum portofoliul imobiliar si vechea infrastructură de cupru, care vor genera capitalul necesar pentru îndeplinirea acestui obiectiv. Practic, în 2015, fiecare metru de tehnologie veche valorificată, precum cuprul, va fi transformat într-un altul nou, modern, precum tehnologia FTTH”, a declarat Nikolai Beckers, CEO al grupului de companii Telekom Romania.

10 secunde timp de asteptare în call center pentru clientii pachetelor integrate

„Ofertele integrate reprezintă viitorul în industria telecom si noi suntem cel mai bine pozitionati pentru a câstiga competitia. Pe scurt, povestea serviciilor noastre convergente fix-mobil este următoarea: totul de la un singur furnizor, cea mai bună valoare, maximum de confort, cu o singură factură, un singur call center si o ofertă de terminale atractivă. Nu ne vom opri însă aici: vom îmbunătăti procesele, vom extinde oferta de produse si ne vom asigura că le vom oferi clientilor nostri de pachete fix-mobil cel mai bun si mai rapid serviciu în call center. În curând, acesti clienti vor fi preluati în call center în mai putin de 10 secunde”, a declarat  Nikolai Beckers.



De la lansarea T si până la sfârsitul lunii decembrie 2014, Telekom Romania a câstigat 46.000 de clienti pentru pachetele sale convergente fix-mobil.

Ofertele integrate sunt si mai atractive datorită noului serviciu IPTV, care oferă cea mai bună experientă TV de pe piata din România. Alături de continutul sportiv exclusiv precum Champions League si Europe League, disponibil din septembrie 2015, pachetele integrate sunt o combinatie câstigătoare pentru clientii Telekom.

Servicii inovatoare pentru clientii B2B

Pe segmentul B2B, companiile vor continua să beneficieze de un portofoliu complet de solutii fixe si mobile, aplicatii si solutii IT integrate. La acestea, se pot adăuga solutii inovatoare de cloud si M2M, menite să crească competitivitatea companiilor. De asemenea, „Cloud VPN”, un serviciu inovator pentru retele virtuale private, lansat luna aceasta în premieră de Deutsche Telekom în Croatia, Ungaria si Slovacia, va deveni disponibil si pentru clientii din România.

Peste 1 milion de locuinte acoperite cu fibră optică si dublarea acoperirii 4G până la finalul anului

Pentru a mentine leadershipul tehnologic, Telekom va continua migrarea la IP a clientilor actuali. Astfel, acestia vor beneficia de servicii moderne, îmbunătătite. De asemenea, compania va continua extinderea retelei bazate pe fibră optică (FTTH/FTTB). Numărul estimat de locuinte acoperite cu fibră optică până la finalul anului este de un milion, în timp ce până la finalul anului 2016 acoperirea va atinge 2 milioane de gospodării. Pe segmentul mobil, acoperirea 4G se va dubla până la finalul anului.

Initiativele destinate valorificării infrastructurii vechi de cupru vor continua, la fel si eforturile de a deveni furnizorul numărul unu pe segmentul wholesale de tip backhaul. Procesul de monetizare a activelor colaterale, cu scopul de a finanta cresterea companiei, va genera venituri pentru activitătile principale. Vânzarea anumitor proprietăti în cursul anului 2015 este estimată să genereze zeci de milioane de euro pentru investitii în cresterea calitătii retelei.

Abordarea inovatoare se va reflecta nu doar pe partea operatională, dar si prin dezvoltarea unor zone precum eBusiness, eSales, eCommerce si ePayment.

„Observăm că inovatia tinde să aibă cicluri tot mai scurte. Ce înseamnă acest lucru pentru noi? Trebuie să absorbim mai multă expertiză tehnologică, să ne perfectionăm continuu capacitătile, să oferim servicii mai rapide si mai bune”, a concluzionat Nikolai Beckers.

Realizările din 2014

Rezultatele obtinute de Telekom Romania în 2014 reflectă strategia bazată pe premiere comerciale si pe o politică de control al costurilor, combinată cu concentrarea pe activitătile principale.  Aceste directii au sustinut organizatia să ofere servicii bazate pe cele mai recente tehnologii, precum FTTH si 3G/4G. 2014 a adus o experientă integrată pentru clienti, cu un nou portofoliu pe pachete de servicii si o platformă multi-screen.

Odată cu lansarea brandului T, Telekom Romania le-a făcut o nouă promisiune clientilor săi, în linie cu viziunea de a deveni operatorul integrat numărul unu, cu o pozitie durabilă în toate segmentele si toate zonele geografice. Telekom Romania este singurul operator care poate valorifica sinergiile fix-mobil de-a lungul întregului lant operational, pentru a oferi clientilor o experientă de top. Într-o piată extrem de competitivă, compania operează cu un model foarte eficient si concentrat. Telekom Romania si-a atins obiectivele pentru 2014: peste un miliard de euro venituri si cotă de piată de 30%, ca venituri, ca rezultat al strategiei Think One.

Think One este o strategie multianuală, bazată pe trei piloni principali si zece initiative majore, multe implementate anul trecut:

dezvoltarea initiativelor comerciale si de customer care, pentru a crea operatorul telecom integrat numărul unu din România; schimbarea regulilor jocului, concomitent cu transformarea modelului operational.

În cadrul primului pilon, o serie de initiative importante au fost lansate anul trecut: produse convergente fix-mobil, rebrandingul, integrarea fortei de vânzări. Pe segmentul B2B, compania s-a concentrat pe transformarea în cel mai mare integrator de sisteme.

În cadrul celui de-al doilea pilon, Telekom a lansat un portofoliu simplu, transparent si cu un pret corect, a consolidat parteneriatele pe segmentul wholesale si a crescut investitiile în retele.

Pe al treilea pilon, principalele initiative au constat în cresterea calitătii experientei clientilor si concentrarea pe activitătile principale de business.

În ceea ce priveste experienta consumatorilor, brandul T înseamnă oferte integrate cu continut TV multi-screen, concentrarea pe cele mai bune competitii sportive si continut exclusiv.

Telekom Romania este un brand de telecomunicatii nou si dinamic, care oferă servicii de telecomunicatii fixe si mobile complete, inovatoare, simplificate si personalizate pentru o comunitate vastă de clienti, cu aproximativ 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Communications si Telekom Romania Mobile Communications, noul brand oferă servicii integrate de telecomunicatii, astfel încât clientii să beneficieze de o experientă completă si inedită: servicii de voce si date mobile 3G si 4G, telefonie fixă traditională, internet de mare viteză si televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV, precum si continut de înaltă calitate si exclusivităti. Pentru clientii business, noul brand este promisiunea unor solutii IT&C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive si mai agile.

Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piata românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom si COSMOTE România.

Telekom Romania este un brand care apartine Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 151 milioane de clienti pentru servicii mobile, 30 milioane de linii fixe si peste 17 millioane linii broadband (la 31 decembrie 2014). Grupul oferă produse si servicii fixe, comunicare mobilă, Internet si IPTV pentru consumatori si solutii ICT pentru clienti din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent în aproximativ 50 de tări si are circa 228.000 angajati la nivel mondial.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar