transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 19-03-2024 4.5614 lei 4.9715 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 04-05-2016

Telekom Romania - rezultatele financiare pentru primul trimestru al anului 2016

Telekom Romania - rezultatele financiare pentru primul trimestru al anului 2016

Telekom Romania Communications si Telekom Romania Mobile Communications anuntă principalii indicatori de performantă pentru primul trimestru al anului fiscal 2016, încheiat la 31 martie 2016, conform datelor publicate astăzi de către OTE Group.

“Primele trei luni din 2016 reflectă o performantă pozitivă a veniturilor aferente operatiunilor mobile, în timp ce veniturile operatiunilor fixe au scăzut, partial pe fondul descresterii pe segmentul de voce fixă. Oferta de servicii convergente fix-mobil sub umbrela MagentaONE rămâne un motor de crestere important pentru Telekom Romania, cu un avans de 30% în primul trimestru al anului curent fată de finalul anului 2015. În plus, datele mobile au generat o crestere solidă a bazei de clienti pentru serviciile de broadband mobil, atât pe segmentul rezidential, cât si pe segmentul business”, a spus Anastasios Tzoulas, Director Executiv Financiar, Telekom Romania.

Rezultatele financiare raportate de Telekom Romania Communications pentru T1 2016 arată o scădere a veniturilor, dar o tendintă pozitivă pe segmentele-cheie precum serviciile integrate fix-mobil, respectiv TV. În T1 2016 veniturile au fost de 137,1 milioane euro, cu 7,8% mai scăzute decât în T1 2015. ProForma EBITDA (câstigurile operationale înaintea dobânzilor, taxelor si amortizărilor, excluzând costurile de restructurare) pentru T1 2016 a fost de 20,5 milioane euro, cu 37,5% mai mică decât în T1 2015.

Telekom Romania Communications a înregistrat 270.000 de clienti MagentaONE pentru serviciile integrate fix-mobil, cu 62.

000 mai multi comparativ cu finalul anului 2015. Această crestere a generat  venituri mai mari pentru serviciile mobile cu 83% în T1 2016 versus T1 2015.

Pe segmentul TV, baza de clienti a crescut cu 2,5% în T1 2016 comparativ cu T1 2015, până la 1,449 milioane, în timp ce veniturile aferente acestuia s-au mentinut relativ stabile, cu o scădere de 1% în T1 2016 vs. T1 2015. Veniturile generate de abonamentele IPTV au avut cea mai mare rată de crestere în comparatie cu alte tehnologii TV în T1 2016 vs. T1 2015. În ceea ce priveste FTTx, eforturile s-au concentrat în continuare pe cresterea penetrării acestei tehnologii în zonele deja acoperite. Clientii care optează pentru această tehnologie beneficiază de viteze de până la 1 Gbps pentru serviciul de Internet de mare viteză si de televiziune interactivă (IPTV).

Numărul abonatilor de Internet broadband a scăzut în T1 2016 cu 1,8% la 1,195 milioane comparativ cu aceeasi perioadă a anului 2015, iar veniturile au scăzut cu 4% de la un an la altul. 

Veniturile de pe segmentul wholesale al Telekom Romania Communications au crescut în T1 2016 cu 2,1% comparativ cu T1 2015.

Numărul de abonamente raportat pentru serviciile fixe si cele mobile a crescut cu 1% în T1 2016 comparativ cu aceeasi perioadă a anului trecut, ajungând la 4,827 milioane.

Telekom Romania Mobile Communications a înregistrat venituri totale de 113 milioane euro în T1 2016, reprezentând o crestere cu 9,5% fată de primul trimestru al anului 2015. Veniturile din servicii aferente primului trimestru al anului au fost de 77,1 milioane euro, în scădere cu 1,9% fată de T1 2015.

Veniturile din serviciile de broadband mobil au înregistrat o crestere de 6,4% în T1 2016 fată de acelasi trimestru al anului trecut, iar baza de clienti ai serviciilor de broadband mobil a crescut cu 15,3% în aceeasi perioadă. Numărul de clienti 4G a crescut de 6 ori (629%) în T1 2016 fată de T1 2015, în timp ce traficul de date 4G a crescut de aproape 8 ori (780%) raportat la aceeasi perioadă. În plus, 93% din telefoanele mobile vândute de Telekom Romania Mobile Communications în primul trimestru al acestui an au fost de tip smartphone.

La sfârsitul primului trimestru al anului 2016, baza totală de clienti (inclusiv Zapp) a fost de 5,654 milioane, în scădere cu 4% fată de T1 2015. Baza de clienti postpaid a rămas relativ stabilă în acest trimestru, cu o crestere de 0,8% fată de T1 2015, reprezentând 29% din baza totală de clienti.

Segmentul de business a mentinut o evolutie pozitivă în T1 2016, cu o crestere a bazei de clienti business cu 5,5% de la un an la altul si cu o crestere puternică a bazei de clienti pentru serviciile de broadband mobil, de 16,7% în T1 2016 fată de T1 2015.

În primul trimestru al anului, Telekom Romania Mobile Communications a adăugat în portofoliul său de afaceri mai multe conturi strategice, precum Imperial Tobacco Distribution Romania SRL, subsidiara locală a unuia dintre cei mai mari producători si distribuitori de tigarete din lume, grupul de firme Topanel, producător si distribuitor de top de materiale termoizolante, si Inter Cars Romania, unul dintre cei mai importanti jucători pe piata locală în domeniul distributiei de piese auto, accesorii, anvelope si echipamente service, precum si solutii auto aftermarket.

ARPU (Venitul mediu pe utilizator) a fost de 4,4 euro în T1 2016.

ProForma EBITDA (câstigurile operationale înaintea dobânzilor, taxelor si amortizărilor, excluzând costurile de restructurare)  a atins valoarea de 18,3 milioane euro în primul trimestru al acestui an. Marja ProForma EBITDA a ajuns la 16,2% în T1 2016, înregistrând o scădere de 5,5 puncte procentuale comparativ cu T1 2015.

În prezent, Telekom Romania Mobile Communications oferă acoperire 4G pentru 57% din populatia din mediul urban si pentru 32,4% din totalul populatiei (rural si urban). În Bucuresti, acoperirea 4G este de 98% din suprafată, în timp ce în orasele turistice Brasov si Poiana Brasov acoperirea este de 98%, respectiv 100%. În plus, clientii care nu se află în aria de acoperire 4G, pot beneficia de 4G Experience, o conexiune avansată având la bază tehnologia 3G HSDPA dual carrier, ce permite viteze de până la 43,2 Mbps, în 278 de orase si alte peste 5.000 de localităti.

În baza acordului de roaming national încheiat între Telekom Romania si Orange România, clientii Telekom se vor putea bucura de tehnologiile de comunicatii 4G si 4G+ chiar si atunci când nu se află în aria de acoperire a retelei 4G a Telekom Romania Mobile, prin utilizarea retelei Orange 4G/4G+, care acoperă 72% din populatie la nivel national si 96% din populatia urbană. 

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar