transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 23-01-2014

Analiza Tripsta: barbatii de 30-40 de ani, posesori de dispozitive Apple, cumpara bilete si vacante de pe mobil

Analiza Tripsta: barbatii de 30-40 de ani, posesori de dispozitive Apple, cumpara bilete si vacante de pe mobil

Barbatii romani cu varste de 30-40 de ani, posesori de device-uri Apple, sunt cei care achizitioneaza cu precadere bilete si vacante prin intermediul dispozitivelor mobile, conform unei analize realizata de Tripsta. Datele colectate de companie in 2013 arata ca romanii au folosit smartphone-uri sau tablete pentru a face 11.20% din totalul rezervarilor inregistrate de tripsta.ro in 2013.

"In 2013, traficul mobil pe tripsta.ro a crescut de circa patru ori, in timp ce valoarea medie a unei rezervari a rămas constanta, in jurul valorii de 355 de euro. In 2014, ne asteptam la o dublare a traficului mobil pe platforma tripsta si a numarului de achizitii facute de pe smartphone-uri si tablete", spune Marius Negre, International Sales & Distribution Manager Tripsta.

Pentru ca romanii sunt early-adopters cand vine vorba de folosirea dispozitivelor mobilele pentru achizitii, inclusiv de calatorii sau vacante, tripsta.ro incurajeaza aceasta tendinta oferindu-le 10% discount la pretul camerelor de hotel celor care acceseaza site-ul si fac rezervari de pe smartphone-uri sau tablete.

Potrivit datelor Tripsta, in 2013, romanii au efectuat, de pe dispozitive mobile, peste 700 de rezervari de bilete de avion si hoteluri.

Durata medie a unei calatorii rezervate de pe mobil a fost de 10 zile, iar rezervarile au fost efectuate cu aproximativ 27 de zile inainte de inceperea calatoriei.

In anul 2013, din totalul rezervarilor efectuate pe tripsta.ro, 11.20% au fost realizate prin intermediul dispozitivelor mobile, in crestere de la ponderea de 8.4% din 2012. Conform datelor Tripsta, luna aprilie a anului trecut a fost cea in care s-au realizat cele mai multe rezervari si achizitii de pe dispozitive mobile, ponderea in aceasta luna fiind de 14,5%.

Cine cumpara calatorii de pe device-uri mobile: barbatii intre 30-40 de ani, posesori de dispozitive Apple

Achizitiile de calatorii de pe mobile sunt realizate predominant de barbati cu varste de 30-40 de ani, posesori de dispozitive Apple. Posesorii de iPhone si iPad  au generat 40.59% dintre vizitele pe site, realizand 73.4% dintre rezervari.

Persoanele care detin dispozitive cu sistem de operare Android au generat 56,90% din traficul mobil pe tripsta.ro, iar restul de 2.51% din trafic s-a inregistrat  de pe dispozitive mobile precum Windows Phone sau BlackBerry.

Dintre romanii care au cumparat sau rezervat fie bilete de avion, fie hoteluri prin intermediul Tripsta in 2013, 56.23% au fost barbati si 43.77% femei. Clientii care s-au dovedit cei mai activi in a face achizitii mobile in 2013 au fost  cei cu varste de 30-40 de ani (39.53%) si 20-30 de ani (33.77%), urmati de persoanele din grupa 40-50 de ani (16.11%). Achizitiile mobile s-au dovedit mai putin atractive pentru categoria 50-60 de ani (6.11%) si de interes redus pentru categoria 60-70 (1.88%).

Destinatiile dorite de romanii care au facut achizitii de pe dispozitivele mobile au fost Istanbul, Viena, Londra, Amsterdam, Berlin, Atena si Munchen. Pe plan intern, cele mai multe solicitari de pe dispozitivele mobile au fost pentru Bucuresti-Cluj si retur.

In perioada ianuarie-decembrie 2013,  romanii care au accesat tripsta.ro de pe dispozitive mobile au facut-o in principal de pe smartphone-uri (76%), dar si de pe tablete (24%).
Traficul mobil pe Tripsta: Europenii prefera smartphone-urile tabletelor

Atunci cand vine vorba de traficul mobil, Romania devanseaza Ucraina, Ungaria si Bulgaria, potrivit datelor colectate de tripsta pentru perioada ianuarie-decembrie 2013.  Potrivit acelorasi date, grecii sunt lideri la nivel european in materie de accesari mobile ale site-ului Tripsta.

Astfel, cele mai multe accesari mobile ale platformei au venit din Grecia, 67% de pe telefoane mobile si 33% de pe tablete. In top, locul secund este ocupat de Irlanda, cu 73% din traficul mobil generat de pe smartphone-uri si 27% de pe tablete, in timp ce pozitia a treia este ocupata de Rusia, cu 45% din traficul mobil venind de pe smartphone-uri si 55% de pe tablete. Si germanii isi folosesc dispozitivele mobile pentru a accesa platforma tripsta, 61% consultand website-ul de pe smartphone si 39% de pe tablete. Italienii, turcii si polonezii prefera sa isi foloseasca mai curand telefoanele mobile (aceste dispozitive generand 63%, 69%, respectiv 60% din traficul mobil) si mai putin tabletele (37%, 31% si, respectiv, 40%) .

Tripsta este o agentie online de turism inovatoare, care în prezent opereaza în 21 de tari.  Prin intermediul website-urilor sale, Tripsta ofera calatorilor zboruri, cazari, închirieri de masini si asigurari de calatorie la preturi mici pe tot globul.

Totul a începul în 2005 odata cu lansarea Travelplanet24, compania mama a tripsta, cand CEO & Co-Fondatorul Philipp Brinkmann împreuna cu  Co-Fondatorul Kristof Keim au decis sa dezvolte un sistem de rezervari online inovator pe nisa calatoriilor online de pe piata greceasca. La începutul lui 2010, Travelplanet24 a decis sa patrunda pe noi piete europene sub numele de Tripsta. De atunci, Tripsta s-a concentrat pe construirea brandului, inovare, tehnologie si expansiune. 

În prezent, reteaua de 28 de tari în care Tripsta opereaza include Grecia, Germania, Marea Britanie, Polonia, Romania, Italia, Rusia, Turcia, Ucraina, Irlanda, Serbia, Ungaria, Republica Ceha, Bulgaria, Franta, Spania, Portugalia, Albania, Norvegia, Suedia, Danemarca, Finlanda, Noua Zeelanda, Africa de Sud, Emiratele Arabe Unite, India, S.U.A., si Hong Kong.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar