transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Inseo.RO

Curierat rapid Bucuresti

Expert Contabil Constanta

Transport caini

Tigara Electronica Smokemania

Deblocari usi metalice

ponturi pariuri sportive

Generatoare curent

BaniiNostri.ro

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 23-07-2015

Christian Tour se extinde pe noi piete - Ungaria, Serbia si Polonia

Christian Tour se extinde pe noi piete - Ungaria, Serbia si Polonia

Succesul înregistrat de Christian Tour în străinătate - Turcia, Grecia, Spania si Republica Moldova - determină cel mai mare touroperator de chartere din România să se extindă pe noi piete din Europa Centrală si de Est.

“Am început să investim în agentii de turism din străinătate încă din 2012, când a apărut Memento Turcia, urmat la scurt timp de Memento Spania. La începutul lui 2014, a venit momentul intrării pe piata hotelieră din Grecia, iar, la finele aceluiasi an, am deschis prima agentie de turism sub brandul Christian Tour din afara granitelor României: cea din Chisinău. Pe toate aceste piete am înregistrat succese importante si am acumulat experientă si expertiză atât în turismul outgoing, cât si în cel incoming. De aceea, pregătim deschiderea de filiale Christian Tour în Ungaria, Serbia si Polonia, si, de asemenea, planificăm începerea de curse charter din aceste tări către destinatiile turistice consacrate din Grecia, Turcia, Spania”, a declarat Cristian Pandel, fondator si actionar majoritar al Christian Tour.

Anul trecut, afacerile în turism din Turcia, Grecia si Spania ale celor doi actionari români – fratii Cristian si Marius Pandel – au înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 7.5 milioane de euro.


“În această vară a început touroperarea primelor curse charter cu plecare din Chisinău către Grecia. Succesul pe care l-am înregistrat pe această nouă piată (de pildă, grade de ocupare de peste 90% la primele plecări) ne-a convins să ne orientăm politica de extindere si în alte tări din regiune”,  detaliază Marius Pandel, CEO Christian Tour.

Interesul tot mai crescut pentru călătorii în rândul locuitorilor din Europa Centrală si de Est îi determină pe multi din marii touroperatori să se orienteze către aceste piete.

Polonia, Serbia, Ungaria si Cehia se regăsesc printre principalele piete din regiune care trimit turisti în Grecia si Turcia într-un număr tot mai mare de la an la an. Acest lucru a fost confirmat de agentiile de turism de incoming, dar si de hotelierii din aceste tări.

Christian Tour, în calitate de proprietar al unui resort de 4* din Insula Corfu – Memento Kasioppi Resort –, a constatat aceeasi tendintă. În ce priveste resortul din Insula Corfu, atât în sezonul 2014, cât si în cel actual, cei mai multi dintre turisti au provenit din  Cehia, Polonia, România si Marea Britanie.

“Începând din 2015, am decis să extindem si să popularizăm brandul Christian Tour în mai multe tări, beneficiind si de experienta pe care am acumulat-o ca hotelieri în Grecia. Această consolidare a brandului a fost initiată în 2013, când a început înglobarea treptată a companiilor în care eram actionari. Astfel, Pegas Holidays si Senior Voyage au devenit branduri de produs ale Christian Tour”, explică Marius Pandel.

“Pentru că vizăm consolidarea brandului la care construim de 18 ani încoace, am decis si retragerea actionariatului din alte branduri românesti de turism axate pe nise - Europa Travel si Bibi Touring. Prin această decizie urmărim să ne concentrăm asupra zonei de touroperare a destinatiilor care ne-au făcut celebri si asupra îmbunătătirii continue a serviciilor pe care le oferim clientilor nostri. Punem accentul pe dezvoltarea turismului intern (în România), dar si a celui corporate, în interiorul brandului nostru. Credem cu tărie în politica unificării sub acelasi brand a tuturor tipurilor de produse pe care le concepem, având încredere în puterea brandului-mamă, care este inegalabilă.

Pe termen scurt si mediu, vom redirectiona cea mai mare parte din investitii în această zonă. Îmi doresc să «crestem» renumele brandului Christian Tour si să îl facem tot mai cunoscut atât local, cât si dincolo de granitele României”, a adăugat Cristian Pandel.

Christian Tour, una din cele mai mari agentii de turism din România, împreună cu toate companiile din grupul său, a înregistrat în anul 2014 o cifră de afaceri de 62 de milioane de euro, cifră care o clasează în topul agentiilor de turism din România. Cu o istorie de 18 ani în piata de turism autohton, Christian Tour detine în acest moment 30 de agentii proprii în toată România, plus o filială la Chisinău si cca. 168 de angajati, rămânând în continuare cel mai mare touroperator pe vacante de tip charter din România si  lider de piată pentru numărul de turisti care au ales să călătorească cu acesta.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Pitre
Und noch mal zu etablierten Medienbegriff nach Pandel. Der ist doch dgernind fcberholungsbedfcrftig. Der Unterschied von Quelle und Darstellung ist sicher fundamental, aber er ist doch nicht geknfcpft an vermeintlich objektive Kriterien in einer Skala zwischen Authentizite4t und Fiktionalite4t , sondern abhe4ngig von der jeweiligen historischen Fragestellung. Neben wir noch den Bereich der fiktionalen Geschichte hinzu, wie lassen sich da nach Pandel z.B. die Ritterromane des spe4ten Mittelalters einordnen: klar fiktive Geschichten, kf6nnen wir so eben auch als Quelle lesen unter Zuhilfenahme entsprechender methodischer Instrumentarien. Umgekehrt sind Quellen richtig definiert mit Medien, die der Zeit entstammen, in der das Ereignis stattgefunden hat , aber deshalb alle Quellen in einer Dichotomie zwischen real und fiktiv ersterem zuzuordnen, greift doch wesentlich zu kurz, da Quellen neben Deutungen natfcrlich auch fiktive Elemente enhalten (kf6nnen). Authentizite4t ist also nur auf die Entstehungszeit und Kontext zu beziehen, nicht aber auf eine inhaltliche Qualite4t bzw. als Gattungsunterscheidung, wie Pandel das in der Abbildung im Handbuch Medien versucht zu veranschaulichen.Das auch nur in Kfcrze. Ich habe den Eindruck, wir stehen hier am Anfang einer (neuen) Debatte, deren Grundlagen noch einmal durchdacht werden mfcssen. Den Pandelschen Medienbegriff so einfach als etabliert zu setzen und zu fcbernehmen, funktioniert meines Erachtens nicht.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar