transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 24-09-2013

GE9X, cel mai mare motor de avion din lume dezvoltat de GE, va pune in miscare noua flota de aeronave Lufthansa

GE9X, cel mai mare motor de avion din lume dezvoltat de GE, va pune in miscare noua flota de aeronave Lufthansa

Lufthansa este acum prima companie aeriană care a ales pentru flota sa de aeronave modelul Boeing 777X de nouă generaţie dotat cu cele mai avansate motoare GE9X de la GE. Valoarea motoarelor pentru cele 34 de aeronave este estimată la peste 2,5 miliarde USD. Motorul GE9X va folosi piese şi materiale de înaltă tehnologie, cum ar fi injectoare de combustibil imprimate în 3D, palete din materiale compozite de generaţia a patra şi materiale compozite cu matrice ceramică speciale.

Modelul GE9X este rezultatul a peste două decenii de cercetare şi dezvoltare GE în care s-au implicat sute de ingineri şi oameni de ştiinţă care au explorat limitele ştiinţei materialelor, termodinamicii şi proiectării motoarelor cu reacţie. Acesta va introduce o nouă generaţie a seriei de motoare GE90.

În 1990, GE a lansat GE90, cel mai mare şi mai puternic motor cu reacţie din lume pentru aeronava Boeing 777. Până atunci, companiile aeriene nu puteau efectua zboruri transatlantice şi transcontinentale cu aeronave de pasageri cu fuzelaj lat prevăzute cu doar două motoare. „Practic, modelul 777 cu motorul GE90 a deschis întregii lumi calea spre avioane bimotor de pasageri cu fuzelaj lat incredibil de eficiente,” spune David Joyce, preşedinte şi CEO al GE Aviation.

Pentru prima dată în istoria aviaticii, motorul folosea palete de ventilator din material compozit de fibră de carbon, nu din metal.

„Echipa de proiectare se trezea în fiecare dimineaţă cu gândul la GE90 şi mergea la culcare în fiecare seară cu gândul la GE90 – atât de radicală era schimbarea la nivelul proiectării!,” spune Joyce.

„În prezent, nici un alt producător de motoare cu reacţie nu are palete de ventilator din materiale compozite în funcţiune.”

Materialul a permis inginerilor să reducă numărul paletelor şi să construiască un motor mai mare. Datorită diametrului de 20 cm şi înălţimii de 3 m a ventilatorului, a crescut volumul de aer care trece prin motor, s-a îmbunătăţit propulsia şi a sporit eficienţa. „Nimeni nu se gândise la aşa ceva sau dacă s-au gândit, majoritatea echipelor de proiectare nu aveau posibilitatea de a-l realiza,” spune Joyce.

Dar inginerii GE au continuat să îmbunătăţească paleta. Au redus numărul paletelor de la 22, câte avea GE90-115, la 18 în următorul motor, adică GEnx, dezvoltat pentru Dreamliner. Joyce spune că GE va produce deja palete de fibră de carbon de generaţia a patra în momentul în care GE9X va intra în funcţiune, spre sfârşitul acestui deceniu. Va avea doar 16 palete, chiar dacă diametrul lor de 3,3 m va fi mai mare decât cel al ventilatorului de motor GE 90. Aceste inovaţii, completate de o nouă carcasă din material compozit şi materiale ceramice uşoare în interiorul motorului, vor reduce greutatea motorului cu sute de kg şi vor eficientiza consumul de combustibil.

Materialele ceramice, de exemplu, au fost dezvoltate de oameni de ştiinţă din cadrul GE Aviation şi GE Cercetare Globală. Acestea rezistă la temperaturi de până la 1.315 grade Celsius – în condiţii mai dure decât ar putea suporta orice aliaj. Inginerii denumesc materialul compozit cu matrice ceramică (CMC). Asemenea materialelor din fibră de carbon, sunt mult mai uşoare decât echivalentul din metal. Piesele de CMC din camera de ardere şi turbină vor permite GE9X să consume mai puţin combustibil decât GE90-115B, care face parte deja din portofoliul ecomagination al GE. „Nu există nicio piesă în acel motor care să nu fi trecut printr-o formă sau alta de tehnologie foarte avansată,” spune Joyce.

Inginerii testează materialele şi tehnologiile pentru noul motor de câţiva ani. Au făcut probe cu paletele de ventilator la unitatea de testare a motoarele ITP din Marea Britanie. Luna aceasta vor evalua compresorul de înaltă presiune al motorului la unitatea GE Oil & Gas din Massa, Italia.

GE a livrat peste 1.500 de motoare GE90 către Boeing. Producătorul de aeronave foloseşte acum motorul GE90-115B exclusiv pentru a dota cea mai nouă generaţie a avioanelor sale 777, 777-300ER, 777-200LR şi cargo 777. Modelul Boeing 777 este cea mai eficientă aeronavă bimotor de distanţe lungi din lume.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Yasser
ahaha Mary, este post fez-me lembrar da minha infe2ncia a ver o tal canal ou o heramn encicolpe9dia, je1 ne3o sei bem (sim, esta tua leitora e9 completamente louca e sf3 se lembra de coisas nada a ver).Eu ne3o ligava a wedges, e por tua culpa que te metes a mostrar os teus da aldo e os do domingo passado, anda-me a dar um bichinho lol. Eu sobrevivia bem sf3 com as cores dessa paleta, este1 mesmo muito bem.Beijinhos*
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar