transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 25-04-2019 0 lei 0 lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Inseo.RO

Curierat rapid Bucuresti

Expert Contabil Constanta

Transport caini

Tigara Electronica Smokemania

Deblocari usi metalice

ponturi pariuri sportive

Generatoare curent

BaniiNostri.ro

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 18-02-2014

Local Colonial - campanie inedita de Valentine`s Day, realizata de Rusu+Bortun

Local Colonial - campanie inedita de Valentine`s Day, realizata de Rusu+Bortun

Cu ocazia Zilei Îndrăgostiţilor, Local Colonial i-a provocat pe tineri să ofere părinților un cadou cu beneficii pentru ambele „tabere”, într-o campanie semnată Rusu+Borţun Brand Growers.


Adolescenții le-au putut face cinste părinților cu o cină de Valentine’s Day la noul restaurant de pe Covaci 19, pentru ca și ei să se poată bucura, la rândul lor, de o seară romantică acasă.

În timp ce majoritatea campaniilor de Sfântul Valentin se adresează doar cuplurilor, demersul Local Colonial îşi propune să consolideze, totodată, relaţiile dintre membrii unei familii. Conceptul creativ s-a inspirat din dorinţa de a apropia într-o manieră diferită aceste două generaţii, pentru care convieţuirea sub acelaşi acoperiş aduce, deseori, bariere la capitolul “intimitate”.  Răspunsul? Crearea unei situaţii win-win, în care tinerii să ofere o surpriză neașteptată părinților și, în același timp, să se poată bucura de o seară alături de perechea lor, fără a fi deranjați.

Pe 14 februarie, Local Colonial a oferit un cadru cu adevărat romantic, pe acorduri de Jazz Brazilian şi Bossa Nova, împreună cu formaţia Breeze. Invitații s-au bucurat de un meniu special, pregătit de Manuela Paraschivescu, chef-ul restaurantului, cu studii gastronomice la „Gregoire Ferrandi École de Cuisine”, școala franceză de artă culinară. 

Ca rezultate ale campaniei, pagina de Facebook a Local Colonial a înregistrat săptămâna trecută cel mai mare nivel de popularitate de la lansarea ei, în decembrie 2013, iar restaurantul a fost rezervat  integral.

“Local Colonial este un proiect special pentru noi, întrucât am fost şi client, şi agenţie în acelaşi timp.

După mai multe colaborări pe partea de identitate şi comunicare, ne-am bucurat de încrederea investitorului şi am construit de la zero o nouă experienţă pentru publicul bucureştean. Brandul Local Colonial crede că românii trebuie să călătorească, să cucerească lumea şi să se întoarcă acasă pentru a împărtăşi experienţele culinare şi muzicale cu ai lor. Chiar dacă este un local care se adresează unui public matur, de Valentine’s Day ne-am propus să schimbăm puţin ritmul comunicării dintre părinţi şi copiii lor adolescenţi”, povesteşte Cătălin Rusu, Creative Director & Managing Partner Rusu+Borţun.

Campania a inclus componente de Social Media, print şi PR.

Local Colonial nu este numai primul restaurant colonial din Bucureşti, ci şi primul de acest fel din istoria românilor şi din Centrul Istoric. După veacuri de cotropire, restaurantul de pe strada Covaci îşi propune să-i inspire pe români să colonizeze imperiile coloniale şi să aducă acasă “prada culinară” de peste mări şi ţări.

Conceptul de business şi identitatea sunt semnate de Rusu+Borţun Brand Growers, designul interior - de Corvin Cristian, componentele de digital şi Social Media aparţinând Rusu+Borţun Cyber Growers.

Echipele care au colaborat la dezvoltarea şi implementarea campaniei de Valentine’s Local Colonial:

Din partea Rusu+Borţun Brand Growers: Mihaela Neatu şi Mircea Crăciun – Senior Creatives, Luiza Olaru – Production Manager, Anca Uscăţescu – Senior Graphic Designer & DTP şi Cătălin Rusu – Creative Director & Managing Partner.

Din partea Rusu+Borţun Cyber Growers: Cristina Volentiru – Digital Project Manager, Adrian Radu – Senior Developer şi Gabriel Kirmaier – Designer.

Din partea Local Colonial: Bogdan Lucov – Fondator, Cătălin Rusu – Consultant, Francisca Cotruţa – Manager, Gabriela Enescu – Director Executiv, Manuela Paraschivescu – Chef.

Din partea People Public Relationships Agency: Tudor Dăescu – Managing Partner, Maria Constantin -  PR Executive.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar