transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Veggy.ro - vegan blog

Servicii curatenie Cluj

Transport caini Anglia

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 27-01-2015

Paralela 45 a implinit 25 de ani de activitate

Paralela 45 a implinit 25 de ani de activitate

Agentia de turism Paralela 45, tour-operator general si cel mai mare producator de circuite din Romania, împlineste 25 de ani de la primirea autorizatiei de functionare si de la deschiderea primului si principalului sediu al agentiei, cel din Bulevardul Elisabeta. Cu o cifra de afaceri de 40 milioane euro atinsa la final de 2014, Paralela 45 îsi propune sa ajunga la 45 milioane de euro în anul 2015.

„De 25 de ani facem diferenta în turism. Agentia Paralela 45 este un vis devenit realitate al unui absolvent al Facultatii de Turism. În 1990 am înfiintat agentia alaturi de Adrian Grigorescu, amandoi punandu-ne mari sperante în viitorul ei si dorindu-ne sa fim deschizatori de drumuri, odata cu eliberarea de sub regimul comunist. Dupa 25 de ani, în care am oferit vacante în numeroase destinatii, suntem mandri sa vedem ca romanii au încredere în noi si ca experienta noastra le poate aduce cele mai frumoase vacante. În prezent am depasit 100 de circuite în portofoliu, am extins numarul de agentii si sunt sigur ca anul acesta va fi unul special pentru noi”, declara Alin Burcea, Presedinte Paralela 45.

În cadul unei conferinte, invitatii speciali au tinut un scurt discurs despre ceea ce înseamna pentru fiecare Paralela 45.

„Îmi doresc de la o agentie de turism sa-si asume responsabilitatea pentru vacantele în care merg, iar acest lucru este fix ceea ce am gasit la Paralela 45.

O echipa serioasa si responsabila care trateaza cu respect turistul”, a declarat Monica Anghel.

„Alin Burcea este un pionier al capitalismului romanesc. Un om care a ajutat statul si guvernul roman, indiferent de ideologie, sa-si faca treaba. Pentru ca fara profesionisti acest lucru nu se poate realiza”, a explicat Mircea Geoana.

„Paralela 45 a facut istorie în turism. La 25 de ani îi adresez dlui. Burcea o provocare. Împreuna sa formam tineri care sa ne urmeze, sa schimbam putin fata industriei”, a mentionat Dragos Anastasiu, Proprietarul grupului Eurolines.

„Eu cred ca istoria adevarata a Romaniei este facuta de antrenori precum Alin Burcea. Acum 25 de ani de ani a fi antreprenor era o chestiune exotica, acum este un lucru normal. Îl felicit pe d.nul Burcea si patronatele, TVA-ul de 9% este o victorie a lor”, a declarat Florin Jianu.

„Tin minte ceea ce mi-a spus Alin Burcea la un moment dat: important nu este daca tu ai o idee, ci important este sa-i faci pe ceilalti sa creada ca aceea este ideea lor si s-o puna în practica”, a declarat Marian Constantinescu.

În 2015 sunt vizate cresterea numarului de circuite şi chartere din portofoliu, dar şi a agenţiilor proprii. De asemenea, viziunea Paralela 45 include accesul cat mai facil al romanilor la vacante prin marirea numarului de plecari din majoritatea oraşelor mari ale ţarii. Printre noile destinatii ale anului 2015 se numara Rimini în Italia, Costa Blanca în Spania, plecarile catre Antalya din Craiova, dar si circuitele în India & Bhutan sau Australia & Noua Zeelanda.

Multe dintre cele peste 100 de circuite oferite de Paralela 45 au plecari din marile orase ce dispun de aeroport. Spre exemplu, circuitele în Israel au, începand din 2014, plecari si din Iasi, Cluj, iar circuitul în Spania poate fi accesat din Craiova. Din Constanta se poate pleca direct catre Turcia si Thailanda, iar din Cluj catre Tunisia. Din 2014 Chisinaul a intrat pe harta turismului Paralela 45 prin charterele cu plecare directa catre Antalya, Creta si Mallorca. Tot din Chisinau exista si vacante în Dubai, Barcelona, Lisabona, Viena si Budapesta.

Calitatea si profesionalismul serviciilor Paralela 45 au fost premiate cu Trofeul Superbrands, recunoscut drept un pilon de comparatie pentru brandurile de succes, dar si cu titlul „The most trusted brand 2014”, premiu castigat pentru a sasea oara consecutiv la categoria Agentii de Turism din cadrul studiului de piata realizat asupra consumatorului roman de catre revista Reader’s Digest.

Paralela 45 activeaza de 25 de ani pe piata vacantelor, fiind unul dintre cele mai longevive branduri de turism din Romania. Detine o retea nationala formata din 40 de agentii directe sau în franciza si aproape 200 de angajati. Pe langa turismul individual si cel intern, turism corporate, chartere si bilete de avion, Paralela 45 se concentreaza acum pe cele peste 100 de circuite pe toate continentele.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Upin
Aug31 That\\\'s where most people have a mniduserstanding of public relations. Public doesn\\\'t refer to \\ general public.\\ Public is another way of saying stakeholders or audience.What are the \\ publics\\ that your organization addresses? Customers? Shareholders? Etc Even the media is a public. But, the media one often gets the most attention because it\\\'s in the spotlight the most. But even the media is just a tool for reaching your target public (or market), which could be people interested in golf or food.So when you say the point of a PR firm is to persuade the public, I say . . . which public? I think I am going to write a post now about public relations because I think there\\\'s a real gap between how PR people see it and how business owners see it. But again, when you say \\ public strategy,\\ I think of strategy toward markets or stakeholders. And when you say \\ publc perception\\ I think of targeted groups who hold the same views.Public to me isn\\\'t a mass group of faceless people.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar