KLM lanseaza 6 zile de preturi promotionale la peste 25 de destinatii intercontinentale. Campania “Doar 6 zile” desfasurata pe www.doarsasezile.ro va rula in perioada 5 – 10 Februarie 2014 si va include reduceri de pana la 40% fata de preturile de lista.
Vedetele acestei promotii sunt destinatii din Asia si America Centrala si de Sud, preturile incepand de la 499 euro. Sunt incluse marile metropole asiatice Beijing (499 EUR), Guangzhou (539 EUR), Kuala Lumpur (559 EUR), Osaka (599 EUR), Singapore (539 EUR), Shanghai (529 EUR) dar si destinatii exotice perfecte pentru luna de miere, precum Bali – Denpasar (699 EUR).
Pentru America Centrala si de Sud, in lista de destinatii promotionale se regasesc Panama City (629 EUR), Buenos Aires (699 EUR) si Lima (899 EUR).
Perioada de calatorie a biletelor la promotie este pana pe 15 iunie 2014 pentru zborurile transatlantice si pana pe 19 iunie 2014 pentru celelalte destinatii. Tarifele au toate taxele incluse si implica zborurile dus-intors din Bucuresti catre destinatiile vizate. Biletele pot fi rezervate pe www.klm.
com sau la agentiile de turism partenere.
„Dupa succesul inregistrat de campania KLM – „Doar 6 Zile” din toamna anului trecut, am decis stabilirea unei noi perioade promotionale de 6 zile, in care toti pasionatii de vacante sau cei care calatoresc in interes de afaceri isi pot rezerva biletul de avion pentru urmatoarea calatorie la preturi cu pana la 40% mai mici. Pentru anul 2014 ne propunem sa crestem frecventa promotiilor, dar si numarul destinatiilor la preturi promotionale.’’ a declarat Nicoleta Visan, Marketing Manager Air France KLM Romania.
KLM a fost fondata in anul 1919, fiind astfel cea mai veche linie aeriana ce si-a pastrat numele original. In 2004, Air France si KLM au format alianta Air France KLM. Din aceasta alianta a rezultat cel mai puternic grup aviatic European, bazat pe doua brand-uri si hub-uri puternice - aeroportul Schiphol din Amsterdam si aeroportul Charles de Gaulle din Paris. Pastrandu-si identitatea, grupul se concentreaza pe 3 aspecte esentiale: transportul pasagerilor, mentenanta aeronavelor si transportul de marfa.
In Olanda, KLM cuprinde esentialul Grupului KLM, care include KLM Cityhopper, transavia.com si Martinair. KLM isi deserveste destinatiile cu o flota moderna si ofera locuri de munca la 33 000 de oameni din intreaga lume. KLM este o companie de top in industria aviatica. Operatiunile de incredere si produsele orientate catre client sunt rezultatul politicii sale ce sustine inovatia durabila.
KLM este membru al aliantei globale SkyTeam, oferind clientilor o retea de zboruri globala. KLM leaga Olanda de fiecare regiune economica importanta a lumii, fiind, asadar, un factor important in economia tarii.
SkyTeam este o alianta aeriana internationala care ofera clientilor liniilor aeriene membre acces la o retea extinsa ce cuprinde mai multe destinatii, zboruri mai frecvente si mai multa conectivitate. Pasagerii pot castiga si rascumpara mile din zborurile frecvente prin intermediul retelei SkyTeam. Liniile aeriene din alianta SkyTeam ofera acces clientilor sai la peste 490 de lounge-uri din intreaga lume..