Duraziv: Inaintea Sarbatorilor de Paste, cresc vanzarile de produse destinate lucrarilor de finisaj Producătorul autohton de materiale de constructii Duraziv estimează că o crestere importantă a vânzărilor de produse destinate lucrărilor de finisaj în această perioadă. Produsele achizitionate în lunile de primăvară sunt destinate lucrărilor de renovare. Potrivit Duraziv în această perioadă aceste proiecte sunt mai putin costisitoare, iar oferta din piată este mai largă ca urmare a multitudinii târgurilor de profil. Potrivit estimărilor Duraziv produsele cele mai căutate la rafturi primăvara sunt gleturile, vopselele lavabile, adezivii si chiturile de rosturi. Toate aceste produse sunt utilizate preponderent în cadrul lucrărilor de renovare. „si în 2011, ca de altfel în fiecare an, se observă o evolutie pozitivă a vânzărilor în perioada anterioară sărbătorilor pascale. Se observă o evolutie bună în special pe segmentul de produse premium, ceea ce înseamnă că se achizitionează produse pentru proiecte individuale de renovare”, declară Gabriel Constantin, Manager B2B Duraziv. Principalele lucrări de renovare care pot fi realizate în această perioadă sunt cele de finisaj. Practic se înlocuiesc plăcile ceramice, se montează parchet si se zugrăveste. Într-o locuintă individuală, spatiile care primesc de obicei un aspect nou sunt băile si bucătăriile, camerele cele mai utilizare într-o locuintă. Costurile proiectelor de renovare variază în functie de buget. Costurile medii pentru renovarea unui apartament de bloc obisnuit, de dimensiuni medii, fără a lua în calcul înlocuirea instalatiilor sanitare sau a parchetului, sunt de circa 2.800 - 3.000 de lei. Vorbim de un apartament de 60 de metri pătrati, cu o suprafată desfăsurată de 210 metri pătrati (incluzând asadar toti peretii). Lucrările efectuate în acest buget ar presupune îndreptarea peretilor si tavanelor cu glet de finisaj, aplicarea unei vopsele lavabile si a amorsei aferente, montarea de gresie si faiantă. „Lucrările de renovare sunt recomandate în această perioadă, clientii putând beneficia de o serie importantă de avantaje, cele mai notabile fiind costurile mai mici de achizitie, dar si de varietatea de solutii disponibile”, declară Gabriel Constantin. Foarte multi clienti realizează lucrări de renovare primăvara, deoarece doresc să profite de promotiile si reducerile de preturi din această perioadă. De asemenea, acesta este un interval în care costurile cu manopera sunt de obicei mai reduse. Pot fi găsiti mai usor acum meseriasi care practică costuri mai mici si sunt mai atenti la lucrare. Cei mai pretentiosi pot apela acum si la noile tendinte în domeniu (vopsele, plăci ceramice, decoratiuni) prezentate la târgurile de specialitate programate în preajma Pastelui. Duraziv a lansat anul trecut un produs inovator destinat proiectelor de renovare. Vopseaua Duraziv Fără Miros este singurul produs din piată care face posibilă locuirea în aceeasi zi în imobilulul în care a fost aplicată. Duraziv Fără Miros este primul produs industrial din România care a primit eticheta ecologică. Anul trecut compania a vândut vopsele de peste 2 milioane de euro. Duraziv este o companie activă pe piata de materiale de constructii încă din anul 2003, când a fost înfiintată sub denumirea initială de Bau Profil de către antreprenorii Daniel si Irina Guzu. Compania produce materiale de constructii din categoria adezivi, profile metalice, vopsele, produse pentru finisări interioare si exterioare, sisteme complete de termoizolare si hidroizolare. Divizia producătoare de adezivi s-a lansat în urma unei investitii de peste 8,5 mil. euro într-o fabrică modernă, cu o capacitate de productie de 200.000 de tone pe an, situată în Popesti Leordeni. Fabrica este dotată si cu un laborator propriu, echipat la standarde europene, unde sunt testate toate produsele. În 2011 compania a raportat o cifră de afaceri de 18 milioane de euro, în crestere cu 34% comparativ cu anul precedent. |