Duraziv isi propune o crestere de 75% pe divizia de vopsele in 2012
Producătorul autohton de materiale de construcţii Duraziv, deţinut de omul de afaceri Daniel Guzu, îşi propune pentru acest an vânzări de peste 3,5 milioane de euro pe divizia de vopsele. Aceste produse ar urma astfel să aibă o pondere de circa 15-20% din totalul business-ului la doar doi ani de la instalarea liniei de producţie.

În primul trimestru al acestui an vânzările de vopsele au fost cu 120% mai mari comparativ cu perioada similară a anului precedent. Compania a lansat recent şi o campanie de publicitate pentru cel mai important produs din cadrul acestei divizii, Duraziv fără Miros, primul produs industrial din România care a obţinut etichetă ecologică.

„Rezultatele din primul trimestru pentru divizia de vopsele sunt peste aşteptări. Cele mai mari vânzări au fost înregistrate practic în luna martie, având în vedere că în primele două luni ale anului nu s-au putut face livrări decât în foarte mică măsură”, declară Marga Călin, director de marketing Duraziv. „Vopseaua va fi produsul care ar putea performa cel mai bine anul acesta, având în vedere că se va pune un accent deosebit pe finisaje. Ne dorim în acest an o cifră de afaceri de circa 20 milioane euro şi credem că plusul faţă de vânzările din 2011 va fi dat tocmai de divizia de vopsele”, adaugă Marga Călin.

Duraziv a lansat anul acesta o campanie intensă de comunicare pentru vopseaua Duraziv Fără Miros în vederea promovării acestui produs cu caracteristici unice în piaţă. „Campania de publicitate vizează în special promovarea produsului pe principalele canale. Suntem pregătiţi să susţinem o dezvoltare solidă a acestei divizii, principalele investiţii care vor fi realizate anul acesta vizând tocmai această categorie de produse”, explică Marga Călin.

În 2011 vânzările de vopsele ale companiei Duraziv au depăşit pragul de 2 milioane de euro. Divizia de vopsele a fost lansată în a doua parte a anului 2010, moment care a marcat revenirea antreprenorului Daniel Guzu pe un segment de piaţă care l-a consacrat. 2011 a fost primul an când această divizie a funcţionat pe întreg parcursul anului.

Duraziv este o companie activă pe piaţa de materiale de construcţii încă din anul 2003, când a fost înfiinţată sub denumirea iniţială de Bau Profil de către antreprenorii Daniel şi Irina Guzu. Compania produce materiale de construcţii din categoria adezivi, profile metalice, vopsele, produse pentru finisări interioare şi exterioare, sisteme complete de termoizolare şi hidroizolare. Divizia producătoare de adezivi s-a lansat în urma unei investiţii de peste 8,5 mil. euro într-o fabrică modernă, cu o capacitate de producţie de 200.000 de tone pe an, situată în Popeşti Leordeni. Fabrica este dotată şi cu un laborator propriu, echipat la standarde europene, unde sunt testate toate produsele. În 2011 compania a raportat o cifră de afaceri de 18 milioane de euro, în creştere cu 34% comparativ cu anul precedent.