Asigurarile destinate copiilor - 70% din totalul de polite incheiate de Alico Asigurari Romania in 2011
Părinţii preferă în mod evident produsele tradiţionale de asigurare destinate copiilor, acestea reprezintând 70% din numărul total al poliţelor încheiate de Alico Asigurări România în 2011, faţă de 30% cât au cumulat poliţele unit-linked, în linie cu evoluţia pieţei de asigurări de viaţă.

Vârsta medie a copiilor pentru care părinţii au ales să încheie o asigurare Alico pentru protecţia financiară a acestora s-a menţinut anul trecut la nivelul de 5 ani, similar celui din 2010, demonstrând preocuparea în acest sens încă din primii ani de viaţă.

Alico Asigurări pune la dispoziţia părinţilor mai multe opţiuni pentru protecţia copiilor: în primul rând, poliţe individuale Junior, care includ atât o componentă de economisire pe termen lung, cât şi protecţie financiară pentru copil şi pentru părintele titular de poliţă. În plus, pentru mai multă protecţie, aceste contracte oferă o gamă largă de asigurări suplimentare care pot fi ataşate la poliţă fie de la început, fie pe parcursul contractului, având, în mod similar, beneficii pentru copil şi pentru părinte. În al treilea rând, copiii pot fi incluşi în asigurările suplimentare ataşate altor contracte de asigurare, care oferă în principal beneficii de spitalizare şi chirurgicale în caz de accident şi îmbolnăvire.

“Părinţii acordă o atenţie specială viitorului copiilor, având la bază atât o motivaţie raţională, din dorinţa de a asigura celor mici o şansă pentru un start cât mai bun în viaţă, dar şi una emoţională, întrucât copiii sunt proiecţia în viitor a părinţilor, imaginea idealizată a acestora odată cu trecerea anilor. Produsele noastre acoperă necesităţile reale de protecţie şi economisire pentru copii, iar pe parcursul anului 2011 Alico a sustinut părinţii să îşi protejeze copiii atât prin poliţele Junior, cât şi prin intermediul asigurărilor suplimentare ataşate altor tipuri de poliţe, ai căror beneficiari sunt cei mici, suma asigurată medie a acestor asigurări suplimentare dublându-se faţă de 2010”, a declarat Theodor Alexandrescu, Chief Executive Officer Alico Asigurări România.

Prima medie anuală pentru poliţele Junior a crescut uşor anul trecut faţă de 2010, cu 3,3%, în cazul produsului tradiţional şi s-a menţinut la o valoare similară în cazul produsului cu componentă de investiţii (unit-linked).

Dacă suma asigurată medie a poliţelor Junior s-a menţinut la acelaşi nivel în 2011 faţă de 2010, suma asigurată medie a asigurărilor suplimentare ataşate acestor poliţe a crescut cu 15% în acelaşi interval.

Alico Asigurări România pune la dispoziţia clienţilor două produse pentru copii: programul de asigurare cu economisire pentru copii Junior Extra şi planul de asigurări şi investiţii Junior Invest.

Junior Extra permite realizarea de economii până la maturitatea contractului, când copilul va dispune de o sumă asigurată garantată, la care se adaugă un beneficiu investiţional. În plus, poliţa asigură copilului protecţie financiară în cazul unei spitalizări sau intervenţii chirurgicale pentru copil ca urmare a unui accident sau a unei îmbolnăviri şi în cazul unui eveniment tragic neprevăzut, precum decesul părintelui.

Junior Invest este un produs hibrid prin care copilul va dispune la maturitatea contractului de o sumă asigurată fixă, cu o dobândă garantată, plus profitul obţinut de-a lungul anilor prin investirea primelor de asigurare în unul dintre cele 3 fonduri de investiţii administrate de Alico Asigurări. În plus, poliţa oferă protecţie financiară în cazul unei spitalizări sau intervenţii chirurgicale pentru copil şi în cazul în care părintele sau tutorele este expus la riscuri majore (deces prematur sau invaliditate din accident).

Suplimentar, în cazul ambelor tipuri de contract, copilul primeşte un bonus de maturitate de 5 – 10% din suma asigurată dacă toate primele au fost achitate la termenul indicat pe perioada contractului.

Începând cu anul 1985, Snoopy este folosit ca ambasador al grupului american MetLife, oferind o amprentă de căldură şi apropiere, importantă pentru brand-ul companiei. Creatorul lui Snoopy, Charles M. Schultz, a fost client al MetLife timp de peste 30 de ani. Când MetLife a devenit companie publică, în anul 2000, mascota Snoopy a sunat clopoţelul de deschidere a Bursei din New York.

American Life Insurance Company (Alico), este o companie membră a grupului american MetLife, Inc., reprezentată în România prin Alico Asigurări România (Alico Asigurari) şi Alico Societate de Administrare a unui Fond de Pensii Administrat Privat (Alico Pensii). La 1 noiembrie 2010, MetLife, Inc. a achiziţionat Alico, iar ca urmare a acestui acord, Alico Asigurări şi Alico Pensii sunt acum companii afiliate MetLife, Inc.

MetLife, Inc. este un lider global în asigurări, planuri de pensie şi programe de beneficii pentru angajaţi, oferind servicii pentru 90 de milioane de clienţi în peste 50 de ţări. Prin filialele şi companiile sale afiliate, MetLife deţine poziţii de conducere în pieţe din Statele Unite, Japonia, America Latină, regiunea Asia Pacific, Europa şi Orientul Mijlociu.

În România, Alico ocupă o poziţie strategică în piaţa asigurărilor de viaţă şi a pensiilor administrate privat, reprezentând alegerea a peste 1 milion de clienţi. Conform rezultatelor financiare din 2010, Alico Asigurări deţine o cotă de piaţă de 12,31% pe piaţa locală.