Anchor Grup a recrutat noi seniori cu experienta pe piata de retail
După revenirea lui Ali Ergun Ergen la conducerea operatiunilor Anchor  Grup, noi seniori cu experientă pe piata de retail se alătură echipei de management a grupului. Astfel, Roxana Dumitru este noul Marketing Director al Anchor Grup, în vreme ce Cătălin Florea preia pozitia de Leasing Manager.
 
Roxana Dumitru are opt ani de experientă în marketing si retail. Absolventă a Facultătii de Jurnalism si stiintele Comunicării si a unui master în management si marketing, Roxana a făcut parte din echipele Anchor Grup si Băneasa Developments, având o viziune completă asupra evolutiei centrelor comerciale din România. In noua sa pozitie la Anchor Grup va dezvolta si va implementa strategia de marketing pentru brand-urile din portofoliul companiei: Bucuresti Mall, Plaza România, Movieplex, InCity Residences, precum si pentru cele două clădiri de birouri Anchor Plaza si respectiv Anchor Plaza Metropotol, aflată în curs de dezvoltare.
 
”Piata de retail este mult mai matură, mediul este puternic concurential, iar marketingul Anchor Grup trebuie să sustină noua directie de dezvoltare a companiei”, a declarat Roxana Dumitru, Marketing Director Anchor Grup. “Anchor Grup a dat tonul acestui segment de piată prin dezvoltarea primelor centre comerciale din România, Bucuresti Mall si Plaza Romania, si dispune de resursele si experienta necesare pentru a redeveni liderul acestui domeniu” a mai adăugat Roxana Dumitru.
 
Cătălin Florea se va ocupa de managementul spatiilor închiriabile sau de vanzare ale grupului, pe toate segmentele - retail, office si rezidential. Focusul său va fi alcătuirea unui mix ideal de chiriasi si parteneri, in vederea obtinerii celor mai bune rezultate, atingând obiectivele extrem de ambitioase stabilite pentru perioada urmatoare.  Cătălin Florea are o experientă valoroasă de peste 8 ani pe piata de retail din România, în cadrul Sun Plaza si Băneasa Shopping City, dar si pe alte piete din Europa de Est, în închirieri si management operational. Noul manager va dezvolta strategiile de leasing si va coordona toate activitătile legate de managementul spatiilor din portofoliul Anchor Grup.  
 
“Ne aflăm într-un moment cheie în evolutia operatiunilor Anchor Grup. Mixul potrivit de magazine este un factor important pentru experienta de cumpărare si pentru asa numitul consumer journey, traseul pe care clientul îl parcurge odată ce a trecut pragul mall-ului. Responsabilitătile mele au implicatii tactice, pentru că activitatea mea se leagă atât de marketing si de operational, cât si de nivelul de satisfactie al clientilor de business, respectiv al chiriasilor care aleg Anchor Grup si care trebuie să simtă că investitia lor va fi cea mai rentabilă optiune din piată” a explicat Cătălin Florea, Leasing Manager Anchor Grup.
 
Grupul Anchor este prezent în România din 1997, fiind unul dintre cei mai puternici jucători de pe piata imobiliară. Portofoliul său include proiecte de retail, centre rezidentiale si clădiri de birouri. Printre dezvoltările Anchor Grup în România se numără Bucuresti Mall, primul centru comercial modern din România; Plaza România, cea mai populară destinatie pentru cumpărături si distractie din Bucuresti (nu e cazul, trebuie schimbat); Shopping MallDova, centru comercial deschis în Chisinău, Republica Moldova; Anchor Plaza, prima clădire de birouri de clasă A integrată cu un centru comercial si InCity Residences, ansamblu rezidential situat în centrul orasului. Valoarea totală a investitiilor se ridică la 250 mil EUR. În prezent compania continuă să investească în proiecte de anvergură si extinderea platformei de servicii.  

Anchor Grup este parte a FIBA Group, corporatie turca, ce detine investitii cheie in domeniul bancar, de leasing, asigurari si management portuar. Cu un portofoliu extins de 74 de companii in peste 12 tari ,  FIBA Group detine in Romania si Credit Europe Bank.