Duraziv - parteneriate cu lanturile tip DIY
Compania Duraziv este prezentă acum în magazinele Hornbach şi Praktiker atât cu gama de adezivi, cât şi cu vopselele Duraziv. De asemenea, Duraziv a semnat un contract cu Leroy Merlin şi-şi propune ca-n următorii doi ani să realizeze venituri mai mari de două milioane de euro din vânzările de pe acest canal.

Producătorul de materiale de construcţii Duraziv, deţinut de omul de afaceri Daniel Guzu, anunţă semnarea mai multor contracte cu lanţuri de comercializare de produse de bricolaj după o perioadă în care compania a investit în capacităţi de producţie, reţete noi, logistică de livrare şi echipe de vânzări. În acest moment produsele companiei sunt prezente pe rafturile magazinelor de bricolaj Hornbach şi Praktiker, compania fiind de asemenea listată ca furnizor pentru Leroy Merlin.

„Acesta a fost unul dintre principalele obiective ale companiei pentru anul 2011, respectiv listarea în lanţurile de DIY” a declarat Daniel Guzu, proprietarul Duraziv. „Înainte de a face acest pas am considerat că este indicat să facem mai multe acţiuni în direcţia creşterii notorietăţii brandului Duraziv. Aceşti paşi au fost demaraţi, iar acum produsele companiei devin mărci de încredere şi pentru consumatorul final, după ce o bună bucată de timp am lucrat îndeaproape cu partenerii din construcţii şi meşterii care ne-au ajutat să dezvoltăm produse a căror calitate a fost confirmată de ei”, declară Daniel Guzu, proprietarul Duraziv. „Având în vedere gama de produse pe care o comercializăm, precum şi numărul mare al unităţilor de acest tip în care sutem sau urmează să fim prezenţi, credem că în 2-3 ani vom ajunge ca o pondere de minimum 10% din cifra de afaceri să fie reprezentată de vânzări către reţelele DIY”, adaugă Daniel Guzu.

Duraziv a demarat negocierile cu cele trei lanţuri de bricolaj la finalul anului trecut, dar contractele au fost semnate în al doilea trimestru financiar al acestui an. Anul acesta parteneriatele cu aceste magazine nu vor avea o influenţă semnificativă asupra business-ului companiei.

„Acest segment de Key Accounts va avea curând o influenţă pozitivă asupra business-ului din două direcţii. În primul rând va contribui la majorarea volumelor livrate şi implicit la o evoluţie a cifrei de afaceri, iar apoi va consolida şi va creşte notorietatea brandului”, precizează Daniel Guzu. Compania îşi propune pentru acest an o majorare a veniturilor cu 25%, după ce anul trecut a înregistrat o cifră de afaceri de 13,5 milioane de euro, venituri cu 50% mai mari decât cele din anul precedent.

Duraziv este prezentă în magazinele de retail cu o gamă largă de produse. Pe lângă vopsele compania va comercializa către aceste lanţuri şi alte produse cu Kauciuc – tencuieli decorative, coloranţi, amorse, gleturi, adezivi pentru polistiren, adezivi pentru placări interioare şi exterioare, mortare hidroizolante şi alte mortare.

Duraziv este o companie activă pe piaţa de materiale de construcţii încă din anul 2003, când a fost înfiinţată sub denumirea iniţială de Bau Profil de către antreprenorii Daniel şi Irina Guzu. Compania produce materiale de construcţii din categoria adezivi, profile metalice, vopsele, produse pentru finisări interioare şi exterioare, sisteme complete de termoizolare şi hidroizolare.

Divizia producătoare de adezivi s-a lansat în urma unei investiţii de peste 7 mil. euro într-o fabrică modernă, cu o capacitate de producţie de 200.000 de tone pe an, situată în Popeşti Leordeni. Fabrica este dotată şi cu un laborator propriu, echipat la standarde europene, unde sunt testate toate produsele. În 2010 compania a raportat o cifră de afaceri de 13,5 milioane de euro, în creştere cu 50% comparativ cu anul precedent.