Orsolya Torok, Manager de Operatiuni la CGS, a castigat medalia de argint pentru performantele sale

Orsolya Torok, Manager de Operaţiuni la CGS, a câştigat medalia de argint la categoria "Cel mai bun call center manager de Operatiuni din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa (EMEA"), la competiţia organizată de către Contact Center World, asociaţia globală pentru cele mai bune practici din industria de contact center, una dintre cele mai importante organizaţii de profil din lume. Premiile Contact Center World au fost acordate la conferinţa Best Practices EMEA 2013, desfăşurată în această lună la Viena.
 
Compania americană CGS este cel mai mare furnizor de soluţii de outsourcing prezent pe piaţa din România, operând un contact center cu trei locaţii, în Bucureşti, Braşov şi Sibiu. Orsolya Torok are 31 ani, a absolvit Universitatea "George Bariţiu" din Braşov, Facultatea de Drept, şi are un master în Resurse Umane la Universitatea "Transilvania" din Braşov. Ea vorbeşte 3 limbi străine şi lucrează de 4 ani la CGS, unde şi-a început cariera pe postul de Manager de Proiect.

"Industria de call center este foarte competitivă la nivel mondial, întrucât majoritatea clienţilor pentru care "se luptă" toţi furnizorii importanţi sunt la rândul lor companii care au activităţi globale. Premiul pe care l-am obţinut pe EMEA este deci cu atât mai important, mai ales că între concurenţii noştri s-au aflat companii de profil de top din UK, Germania, Africa de Sud etc", a arătat Orsolya Torok.

De altfel, de la Viena, contact centerul CGS din România a venit acasă cu un total de 5 premii, cel obţinut pentru management de către Orsolya Torok fiind doar unul dintre acestea. Celelalte patru premii câştigate de CGS au fost: medaliile de argint la categoria "Cel mai bun Centru de Suport Tehnic din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa" și, respectiv, pentru "Cel mai bun Customer Service din EMEA" pe segmentul centrelor mari; medalia de bronz pentru "Cel mai bun contact center din EMEA", pe segmentul companiilor mari de profil, precum şi locul al patrulea pentru cel mai bun parteneriat, în colaborare cu unul din clienții CGS, lider pe piața de telecomunicații din Europa.

"CGS a fost singura companie cu prezență pe piaţa din România care a participat la această competiţie, iar mândria noastră a trecut de nivelul corporate către cel de reprezentant naţional, aşa că ne bucurăm o dată în plus pentru premiile primite. Chiar dacă suntem de fapt o companie americană, call centerele noastre din România sunt cele mai mari pe care le operăm şi cele mai performante: celor 5 premii de la Viena li se adăugă cel câștigat la Las Vegas, luna trecută, unde am obținut premiul al doilea la categoria "Cel mai bun Call Center Internaţional", în cadrul "Premiilor de Excelență pentru Call Centere" (competiţie organizată de Centrul Internaţional pentru Calitate şi Productivitate) ", a arătat Vladimir Sterescu, Country Manager CGS în România.

Centrul CGS din România deserveşte companii din Top Forbes 500, precum şi unele dintre cele mai importante firme locale, personalul funizand soluţii de contact center în 18 limbi. "Contact centerul CGS din România este cel mai puternic furnizor de servicii de profil, iar cele 6 premii obţinute în această vară ne stimulează dezvoltarea viitoare şi ne întăresc convingerea că există premise consistente pentru ca România să devină un hub regional pentru industria de call center", a precizat Vladimir Sterescu.