Citi a obtinut premiul pentru cea mai buna platforma de internet banking pentru companii
Citi a câştigat pentru al nouălea an consecutiv premiul pentru „Cea mai bună platformă de internet banking pentru companii/ persoane juridice” din România, în cadrul competiției Global Finance ”World’s Best Internet Banks 2013”. Acest premiu recunoaște performanța serviciilor de internet banking pe care Citi le pune la dispoziția companiilor din România.
 
“Clienții persoane juridice ai Citi beneficiază în permanență de sprijinul nostru în gestionarea unui mediu de afaceri în permanentă schimbare. Știm cât de importante sunt eficiența operațională, accesibilitatea și securitatea în managementul unui business, așa încât integrăm toate aceste beneficii în serviciile de internet banking pe care le oferim clienților noștri. CitiDirect BE, platforma de internet banking pentru companii, îmbogățește experiența bancară a clienților, oferind atât un serviciu pe platforma web cât și o soluție de mobile banking accesibilă oricând și oriunde. Rezultat a peste 10 ani de investiții și oferind acces la soluții de online banking în peste 90 de țări, 135 de monede și 24 de limbi, CitiDirect BE transformă executarea tranzacțiilor zilnice într-o experiență bancară superioară”, a spus Sebastian Kucharek, Director Departament Cash Management și Tranzacții Globale la Citi România.
 
Citi a câştigat premii în alte şapte ţări din Europa Centrală şi de Est precum Cehia, Slovacia, Ungaria, Bulgaria, Ucraina, Rusia şi Polonia. În total, serviciile de internet banking ale Citi au primit 86 de premii în 76 de țări din întreaga lume și 31 de premii regionale în diferite sub-categorii. De asemenea, Citi a câștigat premii în următoarele sub-categorii pentru regiunea CEE: Cea mai bună ofertă online pentru depozite, credite și produse de investiții, Cele mai bune servicii de management al investițiilor, Cel mai bun serviciu online de cash management, Cele mai bune servicii de finanțări comerciale, Cel mai bun design de website, Cele mai bune inițiative de securitate a informației și Cea mai bună prezență în social media.
 
Selecția candidaţilor a fost realizată de către un juriu independent și a fost urmată de către selecţia finală realizată de către editorii Global Finance, o publicație financiară de prestigiu internațional. Băncile câștigătoare au fost selectate pe baza următoarelor criterii: eficienţa strategiei de a atrage clienţii şi de a le oferi servicii bancare online, succesul în convingerea clienţilor de a utiliza opţiunile web, creşterea numărului de clienţi online, complexitatea produselor oferite, dovada existenţei unor beneficii tangibile ca urmare a funcţionalităţilor online precum şi design-ul şi funcţionalitatea website-ului.
 
Global Finance este o revistă financiară internațională cu apariție lunară, fondată în anul 1987, cu peste 50.000 de cititori în 163 de țări. Publicația acoperă un spectru larg de subiecte precum: finanțarea corporativă, piețe de capital, politici monetare, operațiuni bancare și managementul riscului. În fiecare an, Global Finance selectează cele mai bune instituții bancare din lume. Aceste premii au devenit un standard de excelență recunoscut la nivel global.
 
Lista completă a premiilor şi a câştigătorilor este disponibilă la adresa www.gfmag.com. Premiile vor fi înmânate în cadrul unei ceremonii ce va avea loc la New York în luna noiembrie 2013, iar mai multe informații despre acestea vor fi publicate în numărul Global Finance din luna decembrie.