Top servicii la care apeleaza clientii Hornbach: consiliere, serviciul de mixare a vopselelor, de debitare a lemnului, de montaj si de confectionare rame

Pe lângă produse, serviciile încep să aibă o importanţă tot mai mare în procesul de fidelizare al clienţilor, potrivit unui studiu recent realizat de Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de bricolaj şi grădinărit.

Potrivit companiei, printre serviciile la care apelează cel mai mult clienţii magazinelor Hornbach se numără consilierea, serviciul de mixare a vopselelor, de debitare a lemnului, de montaj, cât şi cel de confecţionare rame.

”În ultima perioadă, tot mai mulţi români acordă o importanţă deosebită serviciilor oferite de magazinele de bricolaj. Chiar dacă preţul este şi el foarte important, serviciile puse la dispoziţie au un impact pozitiv pe termen lung”, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Directorul General al Hornbach.

Acesta a subliniat că, în acest moment, Hornbach dispune de două servicii unice pe piaţă. Unul dintre acestea este cel de montaj profesionist. Astfel, după achiziţionarea produselor de care au nevoie, clienţii pot programa un meşter pentru a fi efectuate măsurătorile la domiciliu, urmând ca apoi proiectul să fie pus în practică de o echipă profesionistă. Lucrarea este îndeplinită conform cerinţelor clientului, la final fiind realizată şi o curăţenie în spaţiul de montaj. Pentru aceste servicii garanţia este de 2 ani, calitatea fiind cea mai înaltă.

”Serviciul de montaj este foare important pentru clienţii care au proiecte mai mari deoarece economisesc timp în alegerea unui meseriaş şi, în plus, dispun şi de garanţia lucrării timp de doi ani”, a subliniat Mugurel-Horia Rusu.

Un alt serviciu ce poate fi găsit doar în oferta Hornbach este cel de rezervare – ridicare, care presupune alegerea unui produs şi ridicarea ulterioară a acestuia din magazin. Clienţii economisesc astfel timp şi nu trebuie decât să aleagă articolul dorit din ultimul prospect valabil, să îl rezerve prin email sau fax în magazinul dorit şi să îl ridice chiar şi la doar 4 ore de la rezervare.

Ce servicii adiţionale aleg clienţii

Conform ultimelor studii realizate de retailer, serviciul la care apelează cel mai des românii este cel de consiliere, atât la nivelul întregii pieţe de retail de bricolaj, cât şi în magazinele proprii.

Din acest punct de vedere, Hornbach este numărul 1 pe piaţa de profil în ceea ce priveşte consilierea oferită. Astfel, toţi angajaţii sunt şcolarizaţi pentru a putea oferi soluţii tuturor problemelor clienţilor. În plus, fiecare magazin Hornbach dispune de un infopoint special realizat pentru clienţii corporate, unde aceştia pot afla răspunsuri la toate întrebările legate de lucrările lor.

Imediat în topul celor mai căutate servicii se înscriu cel de mixare a vopselelor şi cel de debitare a lemnului. Astfel, în funcţie de preferinţe, românii pot să îşi achiziţioneze nuanţa exactă a vopselei pe care şi-o doresc, precum şi cantitatea de material de care au nevoie. Şi serviciile de montaj sau de confecţionare rame sunt foarte căutate.

Clienţii magazinelor Hornbach pot beneficia şi de servicii de transport în funcţie de nevoi. Aceştia pot închiria, contra cost, camionete mici cu sau fără şofer, sau camioane de mare tonaj dotate cu liză şi rampă. În plus, în mod gratuit, pot apela la remorcile Hornbach pentru a transporta produsele achiziţionate.

Confecţionarea de perdele este un alt serviciu des solicitat de clienţi, aceştia beneficiind de croială, sulfilare şi aplicare rejansă. Serviciul de finanţare, care oferă  posibilitatea de achiziţionare de produse cu valoare mai mare de 300 de ron, în rate fixe, fără dobândă sau girant, este, de asemenea, cerut de mare parte dintre clienţi.

În ceea ce priveşte costul serviciilor oferite, reprezentantul Hornbach a specificat faptul că acesta nu este inclus în preţul produselor. Pentru a asigura un nivel de transparenţă cât mai mare pentru clienţi şi a păstra preţurile produselor la cel mai mic nivel din piaţă, Hornbach taxează separat fiecare serviciu în parte, excepţie făcând cel de consiliere.