Cemacon a inregistrat cresteri de 38% in volumul vanzarilor cantitative in trimestrul III din anul 2013

Cemacon, unul dintre principalii producători de sisteme de zidărie din România, raportează rezultate în creștere pe trimestrul III din 2013. Volumele vândute au crescut cu 38%, comparativ cu aceeași perioadă a anului 2012, respectiv cu 34% in primele 9 luni ale anului 2013, fata de 2012.

Creșterea Cemacon s-a datorat lansării celei mai evoluate și inovatoare game de blocuri ceramice – Evoceramic - și strategiei de consolidare a rețelei de distribuție.

La nici jumătate de an de la lansarea pe piață a gamei Evoceramic, Cemacon a devenit furnizor de sisteme de zidărie pentru unele dintre cele mai importante și de amploare proiecte rezidențiale din țară. În Timișoara, compania va furniza produsul său, EVOCERAMIC SUPER 44 TH,  pentru construcția Complexului Rezidential Armonia, format din 87 de vile de lux. SUPER 44 TH este un produs unic în România, întrucât nu necesită termoizolare suplimentara. În Sibiu, materialele Cemacon sunt folosite pentru construcția unor ansambluri rezidențiale a câte 180, respectiv 120 de apartamente. Compania este, de asemenea, furnizorul sistemelor de zidărie pentru cel mai mare proiect rezidential din Romania in acest moment, dezvoltat la Cluj, ce cuprinde 240 case si 320 de apartamente.

În 2013, Cemacon a deschis centre de distribuție proprii în piețe în care era foarte puțin cunoscut. În acest fel, compania a adus mai aproape de constructori și clienții finali nu doar o gamă completă de produse – Evoceramic, ci și consultanță specializată. Strategia s-a dovedit a fi una câștigătoare, având în vedere evoluția excepțională în vânzări din Timișoara. În primele 9 luni ale anului, Zona Timișoarei a avut cea mai spectaculoasă creștere, vânzările în regiune crescând de 10 ori față de aceeași perioadă a anului 2012.

Liviu Stoleru, Director General și Președinte al Consiliului de Administrație Cemacon, declară: „Anul acesta am dorit ca prin toate proiectele pe care le întreprindem să ne deschidem premisele de creștere: am creat un portofoliu nou de produse, am trecut printr-un proces de rebranding, ne-am extins în piețe noi. Rezultatele comerciale excepționale și faptul că am reușit să convingem niște constructori și dezvoltatori mari să folosească produsele noastre ne demonstrează că, pe de o parte, suntem o companie performantă în piață și am creat produse utile lor, iar, pe de altă parte, aceștia au înțeles ce ne diferențiază în piață. La Cemacon măsurăm eficiența tuturor eforturilor noastre în modul în care reacționează clienții noștri. În continuare, în 2014 mizăm pe creștere și ne-am pregătit deja strategia care să ne susțină în acest sens”.