Cemacon isi propune locul 1 in Transilvania pe piata producatorilor de blocuri ceramice

Managementul Cemacon consideră decizia de acțiune concertată a acționarilor majoritari anunțată la finalul săptămânii trecute, o dovadă de încredere și o premisă puternică pentru continuarea creșterii și în 2014.

Obiectivele Cemacon în ceea ce privește cota de piață sunt ocuparea primului loc în Transilvania și locul 2 la nivel național pe piața producătorilor de blocuri ceramice. Un alt obiectiv extrem de important pentru companie este finalizarea negocierilor cu Banca Comercială Română în vederea restructurării creditului de 26 milioane de euro contractat de fostul acționariat și management, care atârnă greu în balanța financiară a companiei.

”Ne bucură, dar ne și responsabilizează modul în care acționarii au decis să sprijine echipa de management pentru atingerea obiectivelor. Cemacon și-a propus întotdeauna să facă diferența în piață, setând performanțe de business aparent imposibil de atins. În ultimii ani, am demonstrat că am aplicat strategiile câștigătoare iar, împreună cu acționarii, am format o echipă, înțelegând că astfel suntem mai puternici”, a declarat Liviu Stoleru, Director General și Președinte al Consiliului de Administrație Cemacon.

Cemacon a început în 2010 un amplu proces de reorganizare, cu o echipă managerială complet nouă și implementând tehnici de management de criză. Compania are constant performanță operațională mult peste nivelul obținut de alți jucători din piață, înregistrând vânzări în creștere, contrar tendințelor la nivel național. La finele trimestrului 3, Cemacon a raportat vânzări cu 38% mai mari decât în aceeași perioadă a anului trecut, iar, până la sfârșitul anului, estimează o creștere cu 40% a cifrei de afaceri, față de anul precedent.

Compania pregătește deja strategia pe 2014 pentru menținerea trendului de creștere spectaculoasă. Sprijinul acționarilor majoritari arătat prin decizia de acțiune concertată anunțată la finele săptămânii trecute poate fi un argument puternic în finalizarea negocierilor cu instituția financiară creditoare și constituie o bază solidă pentru creștere.