Sucursala BT Italia - Banca Transilvania, prezenta la Roma

Banca Transilvania deschide în Roma o sucursală destinată în special românilor, atât persoanelor fizice, cât şi companiilor. BT devine astfel singura bancă românească din Italia.

Horia Ciorcilă, Preşedintele Consiliului de Administraţie al Băncii Transilvania, declară: “Ne bucurăm că, începând de astăzi, Banca Transilvania este parte a comunităţii italiene.  Extinderea în străinătate este o oportunitate de business pentru banca noastră. Relaţiile româno-italiene şi strategia pe care o avem pentru BT Italia vor contribui, cu siguranţă,    la creşterea organică a băncii“.

Clienţii Sucursalei Italia au la dispoziţie întreaga ofertă a Băncii Transilvania: depozite, credite, BT24 Internet Banking şi Mobile Banking, carduri, transferuri de bani, serviciul SMS Alert, Direct Debit, posibilitatea achitării facturilor pentru furnizorii din România etc. În plus, pentru primii săi clienţi, oferta BT cuprinde, până la finalul lunii martie a.c., trei pachete de produse gratuite. Adresa unităţii BT este Via Baldo degli Ubaldi nr.184 B, iar programul este de luni până vineri, între orele 8.00 şi 16.30, iar sâmbăta, între 8.30 şi 11.30.

Campania Banca Transilvania–Italia are ca headline “Ciao, am ajuns la Roma!”, iar protagonistul este Zânul BT, personaj folosit de bancă atât în reclame, cât şi în social media, pentru o comunicare corporativă non-convenţională.

Detaliile ofertei BT Italia sunt prezentate inclusiv pe siteul băncii, în cadrul unei pagini dedicate, www.italia.bancatransilvania.ro. În plus, BT prezintă, tot online, povestea extinderii sale în Roma – de la idee, la deschiderea sucursalei – în cadrul paginii Hot Topic BT Italia: www.bancatransilvania.ro/bt-social-media-newsroom/hot-topic-italia/.

Banca Transilvania este în top trei cele mai mari bănci din România, în funcţie de active, cu o cotă de piaţă de 8,5%. Activitatea BT este organizată pe patru linii principale de business: persoane fizice, IMM, companii mari, respectiv Divizia pentru Medici. Banca Transilvania are peste 6.000 de angajaţi, o reţea formată din 550 de sedii şi 1,65 de milioane de clienţi activi. BT este prima bancă din România care a fost cotată la Bursa de Valori Bucureşti, în 1997.

Strategia sa este susţinută de acţionari puternici, printre care Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD), care deţine 15% din capitalul social al băncii. Banca Transilvania se numără printre cele mai puternice 50 de branduri româneşti, conform unui studiu publicat de revista BIZ, în 2013. Datorită rezultatelor obţinute în 2013, BT a fost desemnată de revista Piaţa Financiară „Banca Anului 2013”.