2014, anul schimbarii in bine - campanie de comunicare Activia sustinuta de Mihaela Radulescu

Danone lanseaza 2014, anul schimbarii in bine - o noua campanie de comunicare pentru brandul Activia, si o desemneaza pe Mihaela Radulescu “Maestra schimbarii in bine”. Campania isi propune sa inspire femeile din Romania sa faca schimbari in bine, precum adoptarea unui stil de viata activ si a unei alimentatii sanatoase si echilibrate pentru a se bucura de o permanenta stare de bine. Noua campanie de comunicare include: spot TV, promovare OOH, platforma de interactiune online, ad-uri in presa scrisa, activari instore si actiuni de relatii publice. Mihaela Radulescu va continua sa sustina brandul Activia pe parcursul anului 2014.

In acest moment consumatorii sunt invitati pe site-ul AnulSchimbarii.activia.ro pentru a se inscrie in campanie. In cateva zile va fi dezvaluit si mecanismul concursului iar cei cu adevarat interesati de o schimbare vor avea parte de o surpriza alaturi de Mihaela Radulescu.

Dupa o perioada de teasing, spotul TV dedicat campaniei este difuzat din data de 8 ianuarie 2014 si poate fi vizionat aici. In plus, tot astazi bucurestenii au avut o surpriza in statia de metrou Unirii, unde Mihaela le-a transmis sfaturile si ideile ei pentru un An Nou care sa faca posibila schimbarea in bine.

„Mihaela Radulescu este recunoscuta pentru stilul sau de viata sanatos, fiind o promotoare constanta  a miscarii zilnice si a unei diete alimentare echilibrate. Iaurtul este unul din alimentele nelipsite din dieta sa zilnica, de foarte mult timp, prin urmare colaborarea dintre noi si Mihaela a venit in mod natural, ea fiind deja mare consumatoare de produse Activia. Prin aceasta campanie si impreuna cu Mihaela, prin puterea propriului sau exemplu, ne dorim sa inspiram si sa motivam femeile din Romania sa aiba mai multa grija de ele si sa faca acele schimbari in bine, care le pot ajuta sa se bucure mai mult de viata si de tot ce ne ofera aceasta in fiecare zi cu o atitudine pozitiva, o stare de bine.” sustine Anca Stroe, Director de Marketing Danone Europa de Sud Est.

„Cred ca sunt cazul cel mai fericit de persoana publica aleasa pentru a promova un produs....pe care-l promovam deja, de placere. Stilul de viata pe care il alegem poate avea un impact imens atat asupra sanatatii fizice cat si asupra starii noastre de bine si in general asupra fericirii noastre. Starea de bine este pentru mine un stil de viata pe care-mi doresc sa-l impartasesc cu cei din jurul meu. Cred cu tarie ca micile schimbari pe care le faci: o dieta echilibrata prin introducerea unor alimente sanatoase – fructe, legume, iaurt, mai multa miscare, preocuparile frumoase pot face diferenta in starea fizica si de spirit pe care o ai zi de zi. Multumesc Activia pentru starea de bine pe care mi-o dai zilnic. Sper sa o transmit si femeilor din Romania,” a declarat Mihaela Radulescu.

Materiale din campanie:

Scurt interviu cu Mihaela Radulescu: http://www.youtube.com/watch?v=DJ54ZDMI_sQ

Teasing campanie: http://www.youtube.com/watch?v=LN2VAXI9f8Y&list=TLK5VkPz8mZAVeUifvtVhDcnh6GRDonh-q

Spot TV: http://www.youtube.com/watch?v=yvfGJgVU-vY&feature=youtu.be

Site-ul campaniei: http://anulschimbarii.activia.ro/

Echipele care au contribuit la dezvoltarea campaniei de comunicare sunt formate din:

Din partea Danone: Anca Stroe – Director de Marketing; Anca Ignat – Senior Brand Manager; Anca Lazar – Brand Manager; Andreea Stan – Digital Manager; Luiza Toma – External & Internal Communication Manager

Din partea agentiei de publicitate (Cohn & Jansen JWT): Felicia Stoica – Copywriter; Alexandru Lazar – Senior Art Director; Alex Negoescu – Group Creative Director; Ana-Maria Olaru – Strategic Planner; Miriam Ivanescu – Account Director; Codruta Strat – Account Manager; Virgil Ghelmeci – DTP

Din partea agentiei de relatii publice (IMAGE PR): Andra Gherasim – Senior Account Executive; Alina Tataru – Account Manager

Activia, iaurtul care ofera cel mai bun raport calitate/pret pe segmentul de probiotice de pe piata romaneasca - potrivit studiului Best Buy Award pentru Romania, 2013/2014 este un aliment hranitor si gustos. Fiecare portie de iaurt Activia contine, pe langa fermentii obisnuiti din iaurt, 4 miliarde de fermenti Bifidus Actiregularis, utilizati exclusiv de Danone. Bifidus ActiRegularis este rezistent la trecerea prin bariera acida din stomac si este capabil sa ajunga in cantitati suficiente in intestin pentru a contribui la mentinerea echilibrului florei intestinale, importanta pentru sanatatea noastra. Iaurtul contine bacterii lactice vii, care imbunatatesc digestia lactozei din produs la persoanele care au dificultati in a digera lactoza, si calciu, care contribuie la functionarea normala a enzimelor digestive.

Activia a fost lansata in anul 1987 iar in prezent este vanduta in peste 70 de tari si este iaurtul probiotic numarul 1 in lume. (pe baza vanzarilor in valoare in 2010. Sursa: Euromonitor International, Pre & probiotics virtual conference, 2012)

Compania DANONE PDPA Romania face parte din Grupul DANONE, prezent in 120 de tari, unul dintre liderii mondiali din industria alimentara, detinand locul 1 in lume in fabricatia de produse lactate proaspete si locul 2 in lume in domeniul apelor minerale imbuteliate si al alimentatiei pentru bebelusi. Grupul DANONE a inregistrat in 2012 vanzari de peste 20 miliarde EURO.
DANONE Romania este lider de piata in categoria produselor lactate proaspete, inregistrand in anul 2012 o cifra de afaceri de 506 milioane RON. Compania are in portofoliu peste 80 de referinte de produs, produse in majoritate in fabrica din Bucuresti, cu lapte proaspat colectat de la fermierii romani.