Educatie rutiera: prin programul Mobile Kids, Mercedes-Benz a invatat copiii sa devina eroi in trafic, cu sprijinul GolinHarris

Echipa GolinHarris, împreună cu Mercedes-Benz si Organizatia Salvati Copiii, au implementat programul international Mobile Kids, ce cuprinde o serie de actiuni educationale menite să îi învete pe copiii între sase si zece ani regulile corecte de circulatie în trafic, pentru a preveni si reduce numărul accidentelor rutiere din rândul copiilor.

Proiectul, derulat în România în perioada 28 octombrie – 22 noiembrie 2013, a fost initiat la nivel international de Daimler, iar GolinHarris s-a ocupat de implementarea si promovarea acestuia pe plan local.

Astfel, echipa GolinHarris, cu sprijinul voluntarilor Organizatiei Salvatii Copiii, au pregătit o serie de sesiuni speciale de educatie rutieră, pornind de la ideea de interactivitate cu micutii, pentru a le capta atentia si a-i face să retină informatii importante într-un mod atractiv. MOKI, simpatica mascotă a programului, i-a distrat pe copii si a asigurat un cadru relaxat si amuzant al lectiilor. MOKI a mers în sălile de clasă ale unor scoli selectate din Bucuresti si a încurajat prin jocuri instructive si materiale educative în jur de 3.000 de copii să adopte o conduită responsabilă atunci când participă la trafic.

Andi Moisescu, realizatorul emisiunii ApropoTv, dar si presedinte al Organizatiei Salvati Copiii România, a sustinut cu mult entuziasm proiectul, participând la o lectie deschisă ce a avut loc la scoala Centrală.

GolinHarris a dezvoltat si componenta online a acestui program - trei lectii de circulatie rutieră în format video pentru copii, părinti si cadre didactice au sintetizat cele mai importante reguli de circulatie. Lectiile de circulatie rutieră, prezentate de Andi Moisescu cu sprijinul simpaticului MOKI, se regăsesc pe site-ul Mercedes-Benz România.

“Daimler a deschis la nivel international această traditie, a initierii copiilor în educatia rutieră încă de acum 12 ani, iar noi continuăm această actiune, alături de Organizatia Salvati Copiii si GolinHarris. A fost un program implementat cu succes, iar asta cred că s-a văzut cel mai bine din reactia copiilor: s-au bucurat, s-au amuzat, au pus întrebări. Cu sigurantă, anul următor programul Mobile Kids se va desfăsura într-o formulă extinsă, astfel încât din ce în mai multi copii să învete cum să fie eroi în trafic“, spune Gabriel Crăciun, Corporate PR/Communications Mercedes-Benz România.

“Mobile Kids este un proiect de suflet pentru echipa GolinHarris, mai ales pentru că sintetizează, la nivel simbolic, o dorintă fundamentală pentru noi: aceea ca prin proiectele la care lucrăm cu pasiune să ajutăm societatea civilă, oamenii de lângă noi. Copiii, pe care i-am vizitat, s-au îndrăgostit iremediabil de MOKI si au participat activ în cadrul lectiilor de circulatie rutieră, intervenind cu întrebări delicioase, asa cum numai copiii stiu să găsească. Iar pentru toti copiii care nu avut ocazia să-l cunoscă în direct pe MOKI, am pregătit versiuni online si audio pentru cele mai importante reguli de circulatie“, spune Alina Popa, Senior Manager, Consumer Division.

Mobile Kids este o initiativă globală Daimler, cu o abordare unică asupra educatiei rutiere pentru copiii din întreaga lume. Factorul comun al campaniilor Mobile Kids este, de fiecare dată, formatul distractiv al lectiilor de sigurantă rutieră, potrivit vârstei copiilor, pentru asigurarea unei instructii cu impact practic, vizibil apoi în conduita lor rutieră.

GolinHarris Bucuresti este afiliată la una dintre cele mai valoroase retele internationale de PR, GolinHarris Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrală si de Est al companiei americane care detine în total 40 de birouri în America, EMEA si APAC.

Portofoliul de clienti GolinHarris Bucuresti include astăzi companii de renume precum: AFI Cotroceni, AFI Europe, AFI Ploiesti, Bancpost, BASF, Caroli Foods, Centrofarm, Colgate-Palmolive (Romania), Crucea Rosie Română, Electrolux, Focus Copii Disparuti, Franklin Templeton Investments, Gothaer Asigurări-Reasigurări, History Channel, Johnson&Johnson, LIDL, Mercedes-Benz România, Nuance Communications, Orange România, Parlamentul European, Reprezentanta Bucuresti, PeliFilip, PepsiCo, Praktiker, Schneider Electric România, SIF Muntenia, SofMedica, TeamNet International, Titan, tocmai.ro, Transavia, Unilever (Lipton), URBB–United Romanian Breweries Bereprod, VEKA România, X-Trade Brokers, YUM (KFC, Pizza Hut, Hard Rock Cafe, Paul).

GolinHarris Bucuresti este membră a grupului de companii din care mai fac parte Lowe&Partners, Initiative, BPN, SENIORHYPER, Mobile Works si Medic One si este multiplu premiată si finalistă la festivaluri locale si internationale precum PR Award Romania, European Excellence Awards, Sabre Awards, IPRA Awards, Webstock.