Un nou spot inedit lansat de Guiness, in cadrul campaniei Made of more

GUINNESS anuntă lansarea unui nou spot TV, ce vine în completarea campaniei de comunicare „Made of more”. “Sapeurs” va rula continuând seria reclamelor memorabile marca Guinness. Urmând după spotul „Basketball”, “Sapeurs” consolidează platforma dezvoltată de cunoscutul brand de bere, care celebrează oamenii remarcabili.

Creată de Abbott Mead Vickers BBDO (Marea Britanie) si regizată de Nicolai Fuglsig, noul spot are în distributie personaje reale, în situatii reale din viata de zi cu zi, prezentând „Societatea Persoanelor Elegante din Congo”, cunoscută si ca „Sapeurs”.

„Sapeurs” este un grup de domni rafinati din Brazzaville, capitala Republicii Congo, care au dezvoltat un caracter aspirational, adânc înrădăcinat în cultura lor. Existenta lor nu este definită de ocupatie sau de avere, ci de respect, de un cod moral puternic si de dorinta de a-i inspira pe ceilalti prin stilul si atitudinea lor. Pentru ei nu contează pretul costumului, ci valoarea omului care îl poartă. Mai multe detalii despre “Sapeurs” sunt disponibile în documentarul realizat pentru Guinness de Hector Mediavilla.

Stephen O’Kelly, directorul de marketing GUINNESS din Europa de Vest, declară: „Ceea ce ne place la Sapeurs si ne-a atras la ei nu a fost doar energia sau culoarea vibrantă, ci esenta lor: povestea acestui grup este centrată pe demnitate si puterea de exprimare. În spiritul “Made of More”, am vrut să surprindem un grup de oameni a căror integritate si caracter ies în evidentă, în ciuda provocărilor cu care se confruntă. Îmbrăcându-te bine poti transmite multe mesaje, însă, pentru Sapeurs, hainele elegante semnifică pace, demnitate si onoare”.

Directorul executiv de creatie al AMV BBDO, Adrian Rossi, sustine: „Consolidând campania deja existentă, “Made of More”, Guinness continuă să celebreze oameni cu integritate si caracter puternic, prin prezentarea unui grup extraordinar din Congo-Brazzaville: Sapeurs (La Societe de Ambianceurs et des Personnes elegantes). Acesti bărbati, care poartă costume incredibile în contrast cu ceea ce îi înconjoară, reprezintă un adevăr universal: în viată, toti avem dreptul de a alege. Putem lăsa circumstantele să ne influenteze sau le putem influenta noi.”

Spotul începe cu un cadru dramatic al câmpurilor în flăcări, atunci când bărbatii ard culturile de trestie de zahăr - un obicei obisnuit în Congo înainte de recoltă. La finalul zilei, cei din grupul „Sapeurs” ies din mediul de lucru si se îmbracă în stilul lor elegant. Spotul culminează cu o scenă de grup colorată, ce înfătisează grupul sărbătorind stilul său de viată unic, o sursă de inspiratie si pozitivism în cadrul comunitătii locale.

Guinness este o bere premium, cu o aromă unică de orz prăjit si caramel, care îi dă o notă distinctă. Berea Guinness este produsă în 49 de tări si savurată în peste 150, până în Barbados, Nigeria si Indonezia. Berăria din St. James’s Gate (Dublin), construită de Arthur Guinness în 1759, a devenit un simbol celebru, având la bază valori puternice precum excelenta, inovatia si spiritul filantropic.

URBB, compania în portofoliul căreia se află berea Guinness în România, este unul dintre cei mai mari producători de băuturi de pe piata locală, fiind prezent atât pe piata berii, cât si pe cea a băuturilor răcoritoare si a apelor minerale. Portofoliul companiei cuprinde exclusiv mărci premium: Tuborg, Holsten, Carlsberg, Skol, Guinness, Kilkenny, Granini si Bilbor.