O noua editie Workshop Sessions, pentru dezvoltarea abilitatilor de vanzare - participare gratuita

Abilitătile de vânzare sunt esentiale într-o economie competitivă, indiferent dacă esti antreprenor sau îti doresti o carieră într-o companie. Pe 13 si 14 februarie, Romanian American Foundation găzduieste o nouă editie Workshop Sessions, eveniment al organizatiei Akcees dedicat de această dată dezvoltării competentelor de vânzare. Cu sprijinul BRD Groupe Societe Generale, participarea la eveniment este gratuită, iar aplicatiile se realizează online pe site-ul proiectului http://akcees.com/workshop.

Pe durata celor două zile ale Workshop Sessions, 25 de tineri vor avea ocazia să învete ce înseamnă un proces de vânzare, cum pot identifica potentiali clienti, cum să prospecteze piata, dar si cum să negocieze si să îsi convingă clientii. Notiunile teoretice vor fi puse în practică prin aplicatii, studii de caz si jocuri interactive, iar participantii vor avea ocazia să experimenteze si vor învăta cum să aplice tehnici de vânzare eficiente pentru a obtine rezultatele dorite.

„Util, plăcut, centrat pe nevoile participantilor! Evenimentul m-a surprins în mod plăcut mai ales prin atitudinea organizatorilor, pregătirea trainerului si usurinta de comunicare între noi si invitatii speciali. Mi-a plăcut foarte mult abordarea non-formală si exemplificarea teoriei în practică si am învătat lucruri utile pe care le voi pune cu sigurantă în practică curând”, a declarat unul dintre participantii editiilor anterioare Workshop Sessions.

Sesiunea de training va fi sustinută de Alexandru Băleanu, trainer BRD Groupe Societe Generale cu o experientă de 12 ani în customer care, vânzări, comunicare si management dobândită în companii importante din România. În ultimii 6 ani, Alexandru a livrat numeroase training-uri, în special pe abilităti de tip „soft”, însă a fost implicat si în proiecte tehnice. Având la bază studii economice în cadrul Academiei de Studii Economice Bucuresti, el s-a implicat de-a lungul timpului în diferite proiecte adresate tinerilor, cum ar fi Workshop Sessions, Grow, Training New Talents sau 360 Career Event, alături de Akcees, BEST Bucuresti si alte organizatii.

Programul sustinut de Alex va fi completat de invitati speciali care ocupă pozitii cheie în industrie si care vor veni în fata participantilor pentru a le răspunde la întrebări si a împărtăsi lectii din propriile experiente.

„Peste 200 de tineri au participat la cele 8 editii Workshop Sessions organizate în 2013 si ne bucurăm că am putut să ne lăsăm astfel amprenta asupra dezvoltării lor si să îi ajutăm să dezvolte competente practice pe care nu le învată la scoală. Deschidem seria evenimentelor Workshop Sessions cu editia dedicată vânzărilor deoarece credem că este una dintre abilitătile esentiale în ziua de astăzi, pe care din păcate nu o au prea multi tineri. Multumim pe această cale BRD Groupe Societe Generale pentru că investeste în educatia liderilor de mâine si ne oferă sustinerea necesară pentru a facilita accesul gratuit al tinerilor în program!”, a declarat Cătălina Gaboră, Project Manager Workshop Sessions.

Workshop Sessions se adresează tinerilor studenti si proaspăt absolventi cu vârste cuprinse între 18 si 28 de ani care îsi doresc să învete prin metode de educatie non-formală si să pună în practică lucrurile învătate. Tinerii care doresc să acumuleze competente de vânzări pot aplica pentru participarea la Workshop Sessions completând formularul de înscriere disponibil online la http://akcees.com/workshop. Aplicatiile sunt deschise până sâmbătă, 8 februarie, iar selectia va fi efectuată de specialisti în resurse umane. Rezultatele finale ale procesului de selectie vor fi comunicate aplicantilor luni, 10 februarie.

Workshop Sessions este un proiect Akcees care urmăreste dezvoltarea de competente si abilităti prin metode de educatie non-formală si se adresează tinerilor cu vârste cuprinse între 18 si 28 de ani. Următoarea sesiune de training va avea loc pe 13 si 14 februarie în Bucuresti si va fi dedicată vânzărilor. Participarea la eveniment este gratuită, iar înscrierile se realizează online prin completarea formularului disponibil la http://akcees.com/workshop.

Workshop Sessions este un eveniment organizat cu sprijinul sponsorului principal BRD Groupe Société Générale si al partenerilor Romanian American Foundation, Corny, Haribo, Leibniz si Tipografie Xpress. Mediatizarea proiectului este asigurată de Radio Lynx, Radio România International, Forbes România, Cariere, Business Woman, România Liberă, Comunicatedepresa.ro, IQAds, eJobs, Startups.ro, România Pozitivă, Business Live, Online Student, Edu-TIM, Academic Link, Smart Financial, Bancherul.ro, Studentie.ro, Studentul.info, Desprejoburi.ro si Online Student.
Sustinem si ne sustin: Senatul Studentilor ASE Bucuresti, Student din Provincie, Edmundo, Educativa, Clubul Liderii Mileniului Trei, Business Club, AIESEC România, Advice, Voluntari pentru Idei si Proiecte (VIP), Business Organization for Students (BOS), Asociatia Studentilor la Contabilitate si Informatică de Gestiune (ASCIG), DA Afaceri, Incubator 107, Sindicatul Studentilor din Cibernetică (SisC), Inspire Business, VWI Estiem, Liga Studentilor Români din Străinătate (LSRS), Softbinator, Romanian Business Leaders, Inventeaza.ro, Fundatia Post-Privatizare si Junior Achievement România.

Akcees este o organizatie non-profit ce îsi propune să devină cel mai puternic catalizator al aspiratiilor antreprenoriale ale tinerilor. Proiectele si initiativele organizatiei oferă tinerilor cu potential antreprenorial akcees la educatie si experientă profesională de cea mai bună calitate, oportunităti de networking, mentorat si finantare. Akcees contribuie la formarea de noi generatii de tineri antreprenori prin facilitarea transformării ideilor inovatoare în afaceri de succes.