GolinHarris a coordonat promovarea noilor locatii Paul, din Piata Romana si Promenada Mall

GolinHarris a coordonat proiectul de lansare a celor mai noi locatii Paul, cele din Piata Romană si Promenada Mall, într-o campanie care si-a propus să le amintească bucurestenilor de farmecul brutăriilor si cafenelelor pariziene. Evenimentul dedicat jurnalistilor si bloggerilor, organizat în noua locatie stradală Paul din Piata Romană, a avut ca punct principal de atractie o copie a turnului Eiffel, care a adus o parte din Paris în centrul Bucurestiului. De altfel, acesta a reprezentat elementul în jurul căruia s-au concentrat apoi o parte din activitătile campaniei.

„Brutăriile Paul sunt locul în care bucurestenii se pot delecta cu cele mai rafinate produse de patiserie, un loc în care evadează din rutina zilnică si au parte de o atmosferă pariziană autentică. Prin această campanie, am vrut să comunicăm art de vivre a la française  de care clientii nostri se bucură ori de câte ori vizitează Paul”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer Paul România.

„Prin campania de promovare a noilor locatii, ne-am propus să aducem lumea Paul mai aproape de consumatori. Fie că a fost vorba despre activări pe pagina de Facebook, în reviste partenere sau pe bloguri de fashion, clientii au fost invitati să interactioneze cu brandul si să guste din atmosfera atât de chic de la Paul”, a declarat Irina Roncea, Director, GolinHarris Bucuresti.

Pe baza unui studiu al publicului tintă, care a relevat faptul că cele mai fidele cliente Paul sunt cititoare ale publicatiilor mondene si de fashion, atât din online cât si din offline, echipa GolinHarris a folosit pentru comunicarea proiectului un mix de canale, asigurând în acest fel propagarea mesajului către cei mai relevanti cititori.

Echipa GolinHarris a invitat clientii care au vizitat noile locatii să se fotografieze cu turnul Eiffel si să îsi înscrie pozele în concursul I Wanna be in Elle@Paul, prin intermediul unui tab special creat pe pagina de Facebook Paul. Premiul a fost o sesiune foto profesională cu câstigătorul, într-un material dedicat în Elle România. Două dintre cele mai cunoscute blogguri de fashion din România, Fabulous Muses si Ana Morodan, au promovat concursul, realizând materiale vizuale spectaculoase si creative, care au redat atmosfera din brutăriile Paul.
   
GolinHarris Bucuresti este afiliată la una dintre cele mai valoroase retele internationale de PR, GolinHarris Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrală si de Est al companiei americane care detine în total 40 de birouri în America, EMEA si APAC.

Portofoliul de clienti GolinHarris Bucuresti include astăzi companii de renume precum: AFI Cotroceni, AFI Europe, AFI Ploiesti, Bancpost, BASF, Caroli Foods, Centrofarm, Colgate-Palmolive (România), Crucea Rosie Română, Electrolux, Focus Copii Dispăruti, Franklin Templeton Investments, History Channel, Johnson&Johnson, LIDL, Mercedes-Benz România, Nuance Communications, Orange România, Parlamentul European, Reprezentanta Bucuresti, PeliFilip, PepsiCo, QuickMobile, Schneider Electric România, Salesianer Miettex, SofMedica, Titan GoodMills, tocmai.ro, Transavia, URBB–United Romanian Breweries Bereprod, VEKA România, Vicomte A., X-Trade Brokers, YUM (KFC, Pizza Hut, Hard Rock Cafe, Paul).

GolinHarris Bucuresti este membră a grupului de companii din care mai fac parte Lowe&Partners, Initiative, BPN, SENIORHYPER, Mobile Works si Medic One si este multiplu premiată si finalistă la festivaluri locale si internationale precum ADC*RO, Cristal Festival, European Excellence Awards, IPRA Awards, PR Award Romania, Sabre Awards, Webstock.