Call center Euroins Romania - noi numere de telefon

Începând din 1 martie 2014, clientii Euroins România pot apela call center-ul companiei la noile numere de telefon, 0319107 si 0319108. Programul conform căruia va functiona acest serviciu este de luni până vineri, între orele 9:00 si 17:30.

Clientii Euroins România se pot adresa call center-ului pentru solutionarea daunelor, pentru a primi informatii generale referitoare la: procedura de deschidere a unui dosar de daună, punctele de constatare unde se pot deschide dosare de daună, procedura si actele necesare deschiderii unui astfel de dosar.

Totodată, la numerele de telefon mentionate, clientii pot obtine si informatii legate de stadiul de analiză a dosarelor, traseul acestora, modalitătile de încasare a despăgubirilor, precum si termenele de plată a despăgubirilor.

Sunt oferite informatii referitoare atât la dosarele si punctele de constatare din Bucuresti, cât si la cele din afara capitalei.

În 2013, afacerile Euroins România s-au majorat până la 115 milioane euro, echivalentul a circa 72% din totalul subscrierilor raportate de Euroins Insurance Group. Raportat la anul 2012, Euroins România a consemnat o crestere de circa 12,6%.

Euroins Insurance Group este unul dintre cele mai mari grupuri independente care operează în pietele din ECE. Compania detine o cotă de piată de aproximativ 7% în Bulgaria, România si Macedonia, având 1.100 de angajati.