Garanti Bank si Oxygen - campanie de PR si social media pentru promovarea SEQR, solutia de plata cu telefonul mobil

“Inovatia” a fost cuvântul cheie pentru Garanti Bank si Seamless la sfârsitul anului 2013, când au lansat în România cea mai rapidă, sigură si simplă solutie de plată cu telefonul mobil – SEQR. Echipa internă de Corporate Communication, împreună cu agentiile Oxygen si Frank Digital, a creat si implementat campania de lansare a produsului în perioada octombrie – decembrie 2013, care a avut ca rezultat o audientă totală de peste 3 milioane de persoane.

Campania integrată de comunicare a reunit o serie de activităti menite să creeze vizibilitate pentru lansarea SEQR: relatii cu mass-media relevante, parteneriate cu câtiva dintre cei mai cunoscuti bloggeri pe segmentul vizat, productii video speciale, promovare pe social media (inclusiv o aplicatie de cumpărături inovatoare pe Facebook - SEQR the City), marketing direct adresat clientilor existenti si potentiali, precum si comunicare internă.

Principalele rezultate ale campaniei de promovare includ:

- O audientă de peste 2,8 milioane persoane pentru lansarea SEQR, prin activităti de relatii publice, care au asigurat o prezentă în mass-media excelentă, pe canale nationale în TV, editii print si online.

- O audientă în social media care a depăsit 250.000 vizualizări, 1.500 comentarii si like-uri si peste 18.500 de vizualizări ale filmărilor demo SEQR.

- Pagina de Facebook a Garanti Bank a crescut cu peste 10.000 de fani pe durata campaniei si mai mult de 2.000 de persoane s-au înregistrat si 14.576 produse au fost cumpărate în lumea virtuală, prin aplicatia de Facebook SEQR the City (aplicatie similară unui joc traditional, în care utilizatorii au trebuit să îndeplinească o serie de sarcini, constând în plăti virtuale realizate cu SEQR).

- Activare specială la sediul central al Grupului Garanti, prin care angajatii au avut posibilitatea de a fi primii care testează, oferă feedback si folosesc solutia SEQR.

- O editie specială a Garanti TV a fost dedicată lansării SEQR (https://www.facebook.com/GarantiBankRomania/app_114967975356167, http://www.youtube.com/watch?v=nxPEVaMoPas)

Echipele care au coordonat si implementat campania au fost formate din:

Garanti Bank: Virginia Otel (Communication Leader), Alexandra Rada (Corporate Communication Division), Delia Cioc (Corporate Communication Division), Fatih Arpas (Director of Alternative Delivery Channels & IT), Onur Ozdemir (Alternative Delivery Channels), Togay Can (Alternative Delivery Channels)

Oxygen: Adina Trandaf (Account Manager), Alexandra Ene (Account Coordinator), Ana Maria Ciobotaru (Senior Copywriter), Ioana Codită (Junior Art Director), Ramona Damian (Senior Art)
Frank Digital: Florin Oprea (Senior PHP Developer), Alex Gorcea (Photoshop Wizard), Oana Manta (Senior Digital Art Director), Sabin Belusică (Digital Project Manager), Andra Stegaru (Social Media Specialist)

SEQR a fost creată de Seamless, unul dintre cei mai importanti furnizori mondiali de solutii de plata˘ cu telefonul mobil, si lansată în România în parteneriat cu Garanti Bank, una dintre cele mai dinamice si inovatoare bănci de pe piata locală. SEQR este o aplicatie care permite plata cu smartphone-urile în magazine, restaurante si în mediul online si reprezintă cea mai simplă, sigură si eficientă solutie de plată din România.

Clientii Garanti Bank pot descărca gratuit aplicatia de pe App Store si Google Play si îsi pot conecta contul/conturile current/e cu SEQR prin intermediul serviciului de internet banking Garanti Online, la unul din cele peste 280 de bancomate inteligente sau la oricare din cele 78 de sucursale din întreaga tară. În plus, clientii Garanti Bank au acces la unele dintre cele mai competitive produse financiare, care pot fi personalizate în functie de nevoile acestora, la cel mai bun si sigur sistem de internet banking – multi-premiat la nivel global, la servicii inovatoare, precum SEQR sau iLoanU - platforma de solicitare credite, dar si la cea mai răspândită retea de bancomate inteligente din tară.

Garanti Bank România face parte din Grupul financiar-bancar Garanti România, care reuneste si Garanti Leasing (marca sub care functionează compania Motoractive IFN SA), Garanti Credite de Consum (marca sub care functionează Ralfi IFN SA) si Garanti Credite Ipotecare (marca sub care functionează Domenia Credit IFN SA). Garanti Bank este o bancă universală detinută de către Turkiye Garanti Bankasi A.S. (TGB), cea mai profitabilă si a doua cea mai mare bancă privată din Turcia după active.

Turkiye Garanti Bankasi se regăseste în topul celor mai solide 20 de bănci din lume, potrivit clasamentului întocmit în luna mai a anului 2013 de Bloomberg, una dintre cele mai prestigioase agentii de stiri economice si de afaceri la nivel global.

Banca oferă o serie de produse si servicii de calitate pentru toate segmentele de business: retail, IMM si corporate, si este una dintre cele mai dinamice si inovatoare bănci de pe piata locală. Prezentă în România din 1998, Garanti Bank a dezvoltat un portofoliu solid de clienti si si-a extins prezenta natională prin sucursale si canale alternative, ajungând la o retea extinsă de peste 280 de bancomate inteligente, care pot fi folosite de oricine, nu doar de clientii băncii, pentru tranzactii cu sau fără card.