Hornbach: 30% dintre romani isi amenajeaza singuri balconul

În cazul unei lucrări nerealizate corespunzător, reparatiile ulterioare pot duce la dublarea sau triplarea costului initial

Potrivit Hornbach România, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si grădinărit, aproximativ 30% dintre români aleg să realizeze singuri lucrările de renovare a balconului, restul apelând la mesteri specializati. Astfel, pentru acestia, riscul de a întâmpina dificultăti în realizarea lucrărilor este mai mare, orice reparatie putând duce la dublarea sau chiar la triplarea costurilor initiale.

„Primăvara si vara sunt cele mai prielnice momente pentru reamenajarea balconului, de aceea, în luna martie, ne-am propus să venim în sprijinul clientilor nostri prin organizarea unei expozitii speciale în cadrul căreia pot afla tot ce este necesar pentru realizarea unei lucrări de cea mai bună calitate”, a declarat Mugurel – Horia Rusu, Directorul General al Hornbach România.

Potrivit reprezentantului companiei, una dintre cele mai importante etape ale amenajării unui balcon este reprezentată de montarea pardoselilor, iar în România aproximativ 30% dintre clientii care îsi reamenajează balconul aleg să realizeze singuri lucrările de placare, restul de 70% dintre acestia apelând la aplicatori de finisaje interioare sau mesteri specializati.

„În momentul în care decid să realizeze o lucrare de amenajare a balconului sau terasei pe cont propriu sau chiar cu ajutorul unor mesteri specializati, clientii trebuie să fie foarte atenti la calitatea materialelor pe care le aleg, orice interventie sau reparatie ulterioară putând duce la dublarea sau chiar la triplarea costului initial. În acest sens, acestia trebuie să aibă permanent în vedere costul total al lucrării si nu pretul de pe unitatea de ambalaj al produselor”, a mai adăugat Mugurel – Horia Rusu.

De asemenea, potrivit acestuia, pentru a realiza o lucrare de calitate este foarte important ca aspectul estetic să fie îmbinat cu functionalitatea si să se acorde o importantă crescută fiecărei etape. Astfel, înainte de montarea plăcilor, suprafata de aplicare trebuie să fie foarte bine nivelată, fiind recomandate realizarea lucrărilor de reparatie si hidroizolare, cât si sigilarea gurilor de scurgere si a fisurilor, urmând ca după montaj să se realizeze finisarea si sigilarea rosturilor.

În ceea ce priveste cele mai utilizate materiale pentru placarea balconului, potrivit lui Mugurel – Horia Rusu majoritatea românilor optează pentru gresie sau mozaic, costurile mai reduse de montaj regăsindu-se printre principalele considerente ale acestor alegeri.

Pentru a veni în sprijinul celor care doresc să îsi renoveze balconul, Hornbach pune permanent la dispozitia clientilor un sortiment foarte bogat si diversificat de materiale de constructii, acestia putând găsi pe rafturile magazinelor toate produsele de care au nevoie pentru montaj: de la mortare de reparatii si sape autonivelante, la solutii de hidroizolare, adezivi, chituri de rosturi sau sigilanti, toate beneficiând de cel mai bun raport calitate-pret. 

Mai mult, departamentul de plăci ceramice al retailerului dispune de un sortiment variat de gresie si mozaic, clientii având acces la peste 30.000 de mp de placi de diferite forme, culori si materiale, ce beneficiază de o rezistentă ridicată la înghet si de un coeficient de antiderapare crescut, de asemenea, la preturi foarte avantajoase.

În plus, clientii Hornbach care doresc să realizeze o lucrare de amenajare de cea mai bună caliate pot opta si pentru serviciile de montaj profesionist ale retailerului, acestea beneficiind si de o garantie de 2 ani.

Tot în luna martie, în zona de grădină a magazinelor Hornbach, clientii vor avea acces si la o expozitie de arbusti fructiferi cu fructe dulci si vor putea afla de la personalul specializat de la raft care sunt metodele de crestere si îngrijire pentru diferite specii.

„O grădină spectaculoasă implică mai mult decât un gazon frumos aranjat. Aceasta poate fi, de asemenea, spatiul perfect pentru cultivarea arbustilor fructiferi, acest mod de amenajare oferind atât un design mai atractiv, cât si o recoltă proprie”, a subliniat Mugurel – Horia Rusu.

Potrivit reprezentantului Hornbach, atât grădinile din zona rurală, cât si cele urbane se pretează perfect la plantarea arbustilor cu fructe dulci precum sunt zmeurul, coacăzul negru si rosu, murul, cătina albă, afinul, sau a arbustilor fructiferi exotici care nu presupun tratamente si conditii speciale de dezvoltare.

„În general, majoritatea speciilor de arbusti autohtoni nu necesită conditii specifice de crestere, iar îngrijirea lor nu implică foarte multe resurse, curătarea, udarea si fertilizarea periodică a acestora asigurând recolta proprie de fructe”, a mai spus Mugurel-Horia Rusu.

Permanent, în toate cele cinci magazine Hornbach din România, se află pe rafturi peste 30 de tipuri de arbusti fructiferi, clientii având posibilitatea de a alege produsul care se potriveste cel mai bine în ambientul grădinii lor sau cel a cărui fructe le preferă în mod deosebit. De asemenea, pe lângă diferitele specii de pomi si arbusti fructiferi, departamentul de grădină Hornbach oferă o varietate impresionantă de plante de exterior si interior, bulbi, seminte, gazon, masini, garduri, pământ si îngrăsământ, precum si toate accesoriile si uneltele necesare pentru proiectele de grădinărit.

De asemenea, clientii  Hornbach  beneficiază si de garantia cresterii plantelor, acestea având o  calitate ridicată. Astfel, în cazul reclamatiilor îndreptătite, banii sunt returnati sau produsele sunt înlocuite, pe o perioadă de 12 luni, pentru arbusti, tufe, copaci sau trandafiri.
     
Grupul Hornbach, fondat în 1877, este o afacere de familie si se numără printre liderii de pe piata magazinelor de materiale de constructii si grădinărit din Europa.

Cotată la Bursa din Frankfurt încă din 1987, compania activează în 9 tări europene (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elvetia, Cehia, Slovacia, Suedia si România), operând 141 de magazine.

În România, Hornbach a deschis primul magazin în 2007, iar în acest moment detine trei magazine în Bucuresti (Berceni, Militari si Balotesti), unul în Brasov si unul în Timisoara.