Kuma Romania - afaceri de 3 milioane de euro in 2013

Kuma România, unul dintre principalii producători locali de lavoare, blaturi şi mobilier pentru băi şi bucătării sub brandurile Kuma şi Nordline, anunţă lansarea conceptului Kuma All for You şi mizează pe creşterea vânzărilor pe aceste grupe de produse ofertate.

„Prin intermediul noului concept Kuma All for You ne dorim să venim în întâmpinarea clienţilor care au în plan o amenajare mai amplă, oferindu-le întreg pachetul necesar pentru renovarea sau reamenajarea unei locuinţe, la preţuri ce beneficiază de discounturi considerabile. Conceptul lansat este disponibil atât pentru achiziţiile directe, cât şi pentru cele de la dealerii noştri”, a declarat Camelia Olesen, Director Executiv al Kuma România.

În ceea ce priveşte business-ul Kuma în 2013, Camelia Olesen a subliniat că nivelul afacerilor s-a menţinut, anul trecut compania înregistrând o cifră de afaceri similară celei din 2012, de aproximativ 3 milioane de euro. De asemenea, 2013 a reprezentat pentru companie anul investiţiilor, Kuma alocând aproximativ 400.000 de euro în extinderea şi tehnologizarea liniilor de producţie.

„Pentru anul acesta estimăm o mentinere a cifrei de afaceri. În plus, printre obiectivele companiei pentru 2014 se numără şi întărirea relaţiilor de colaborare cu dealerii deja existenţi”, a mai spus reprezentanta Kuma România.

Potrivit reprezentantei companiei, conceptul Kuma All for You se adresează atât clienţilor care realizează lucrări complete de construcţie, cât şi celor care se gândesc la o reamenajare de mare anvergură, implicând zona de baie, cea de bucătărie, dar şi partea de glafuri pentru ferestre de interior şi/sau exterior.

“Pentru a beneficia de discounturile generoase pe care le oferă noul pachet, clienţii trebuie să opteze pentru toată gama de produse din portofoliul Kuma, de la lavoare şi mobilier pentru baie, căzi sau plăci de duş, blaturi pentru bucătărie, la glafuri pentru ferestre de interior sau exterior şi, opţional, mobilier de bucătărie, toate acestea dispunând de materiale de calitate, design deosebit şi acreditare CE după standardele în vigoare”, a subliniat Camelia Olesen.

În ceea ce priveşte valoarea, discount-ul oferit pentru achiziţionarea pachetului complet este diferenţiat în funcţie de costul comenzii.

Astfel, clienţii Kuma care doresc să opteze pentru acest pachet au posibilitatea de a alege dintr-o gamă variată de lavoare, plăci de duş şi mobilier pentru baie, cu forme, culori şi dimensiuni customizate pe spaţiul fiecăruia. De asemenea, tot în cadrul acestui pachet clienţii pot opta pentru blaturi de bucătărie deosebite, realizate din materiale naturale, dure, cu chiuveta turnată în suprafaţă continuă cu blatul şi pentru o varierate de glafuri pentru ferestre de exterior şi interior. Mai mult, opţional, clienţii care aleg pachetul Kuma All for You pot alege şi un mobilier modular de bucătărie, marca Nordline.

Conform companiei, peste 40% din cifra de afaceri internă se datorează clienţilor finali, care investesc în propria locuinţă, restul de 60% fiind atribuită sectorului comercial (clădiri de birouri, mall-uri, spitale, hoteluri, pensiuni, etc.). Astfel, pe sectorul rezidenţial blaturile de bucătărie adaptate în funcţie de spaţiul şi forma dorite de client, lavoarele matrimoniale cu două boluri turnate în acelaşi blat, sau lavoarele cu un design deosebit se află în topul celor mai apreciate produse.

“Când vine vorba de amenajare, românii investesc deopotrivă în utilarea băilor, cât şi a bucătăriilor, quartz-urile în mix cu sticlă sau cu perle sidefate în nuanţe de beige, maron şi cărămiziu, reprezentând una dintre cele mai atractive combinaţii. De asemenea, blaturile de bucătărie din materiale naturale, dure, aşa cum este piatra compozit, sunt şi ele foarte căutate”, a încheiat Camelia Olesen.

Kuma România este o companie româno-daneză lansată pe piaţa locală în 1998, fiind specializată pe producerea de lavoare de băi pentru proiecte rezidenţiale, comerciale, de birouri şi de utilitate publică,  blaturi de bucătării în suprafaţă continuă cu chiuveta, glafuri de ferestre şi balcoane, mese de bar/restaurant, recepţii pentru hoteluri, concepte SPA şi mobilier modular marca Nordline pentru băi şi bucătării.

Kuma a inaugurat prima linie de productie la Câmpina în 1998, pentru ca în 2006 compania să se mute în Băneşti odată cu finalizarea primei investiţii de tip greenfield în valoare de 2 milioane de euro.

La intrarea pe piaţa locală, cifra de afaceri a Kuma România era de 50.000 de dolari, ajungând în 2013, la 3 milioane de euro.

Printre principalele proiecte în cadrul cărora Kuma s-a implicat, se numără lanţuri hoteliere de 4 şi 5 stele (Continental, Ibis, Ramada, Golden Tulip), mall-uri (Baneasa Shopping Center, Sun Plaza), complexe rezidenţiale şi de birouri (Willbrook, Glass House, Uppground Town), stadioane (CFR Cluj, Arena Naţională), terminalul nou din cadrul Aeroportului Otopeni etc.

Produsele Kuma pot fi găsite în showroom-uri specializate pe băi precum Delta Design, Romstal, Piastrelle, Pazo Group, Ambient, dar şi în magazine mici, exclusiviste din ţară, specializate în băi şi bucătării.