In 2014, piata de finisaje va pune accentul pe culoare, conform Duraziv

Producătorul de materiale de constructii Duraziv, detinut de antreprenorul Daniel Guzu, mizează în 2014 pe o accentuare a importantei acordată de români culorii în proiectele de amenajare si renovare. Ponderea lucrărilor de renovare în piata de constructii a crescut constant în ultimii 5 ani. Sub sloganul „Peretii iubesc culoarea!”, Duraziv va pune accentul în acest an pe promovarea culorii în proiectele de amenajare interioară, după ce anterior a devenit lider în distributia de tencuieli decorative colorate în Capitală.

O primă investitie a companiei vizează gama de pigmenti solizi instanti cu 14 amestecuri de pulbere pentru interior si exterior. Gama Duraziv Essenza cuprinde amestecuri de pulbere de 6g si 36g, destinate nuantării  produselor Duraziv din gama Standard - vopsea lavabilă si respectiv tencuială decorativă, având o serie de beneficii importante. Pigmentii se dizolvă instant si au o putere de colorare mare, precum si o rezistentă excelentă la lumină, la radiatii UV si la intemperii. În acest an compania a rebranduit gama de pigmenti solizi modificând atât numele, cât si ambalajele.

Compania lansează si sistemul de colorare profesional Duraziv Color Pro, pentru bazele de nuantare cu Kauciuc. Cu această ocazie, este lansată si noua cartelă de culori, ce cuprinde o selectie de peste 500 de tonuri grupate pe game de culori, de la pastel la accent, plus o sectiune specială – Selecta – ce propune combinatii armonioase de câte 4 culori.

“Lucrările de renovare si cele de personalizare ale spatiilor de locuit vor impulsiona în scurt timp consumul de vopsele colorate diminuând considerabil ponderea detinută de vopseaua albă în piată”, explică Marga Carp, director de marketing Duraziv. “Românii iubesc culoarea, aspect care va deveni foarte vizibil în momentul în care vor creste sumele investite în amenajarea imobilelor personale”, adaugă Marga Carp.

Volumul tranzactiilor imobiliare a înregistrat un avans considerabil în 2013. Specialistii Duraziv estimează că fiecare tranzactie imobiliară este urmată în scurt timp de o investitie în materiale de finisaj realizată cu scopul de a personaliza spatiul achizitionat. “Locuintele noi sunt vândute cu peretii vopsiti în alb. Cei care achizitionează aceste imobile vor dori să-si pună amprenta asupra lor. Culoarea este unul din modurile prin care noii proprietari îsi exprimă propria personalitate”, explică Marga Carp. Achizitiile de imobile vechi sunt urmate de asemenea de aplicarea unui strat nou de vopsea.

Colorarea peretilor poate schimba substantial aspectul unei locuinte, fiind una dintre activitătile cele mai accesibile atât din punct de vedere financiar, cât si ca nivel de dificultate, tot mai multi români preferând să dea singuri cu trafaletul. Conform studiilor interne ale companiei, culoarea este preferată, în special, în amenajarea camerelor pentru copii si, surprinzător, în dormitor, un spatiu intim unde proprietarii pot alege fără teama că vor fi judecati de toti cei care le calcă pragul casei. Pentru restul camerelor, se preferă nuantele pastel, tocmai de aceea noua cartelă Duraziv cuprinde o selectie extinsă de pasteluri si chiar de tonuri de alb cu diferite tente de culoare.

În 2013 Duraziv a realizat investitii totale de peste 500.000 euro care au vizat achizitionarea de masini de colorat, prezentări de produse si decorarea showroom-urilor partenerilor, urmînd ca în 2014 numărul acestora să ajungă la peste 100 de locatii la nivel national. Investitiile realizate au contribuit la asigurarea unei stabilităti a business-ului care s-a situat la un nivel similar celui din anul precedent.