Draftfcb devine FCB - simplificarea brandului agentiei la nivel mondial

Draftfcb Bucharest isi schimba numele in FCB Bucharest, in baza afilierii agentiei la reteaua globala FCB. Simplificarea brandului agentiei la nivel mondial a fost initiata de Carter Murray, care a preluat in urma cu sase luni functia de Global CEO al Draftfcb.

“In urma cu sapte ani, a avut loc fuziunea dintre doua branduri distincte, Draft si FCB”, explica Murray. “Cele doua entitati au devenit intre timp una singura, cu o oferta de servicii unica, desavarsita. De aceea, este momentul sa simplificam si denumirea brandului, pentru a ilustra identitatea si directia comuna.”

Mai exact, reteaua globala se va numi de acum inainte FCB (Foote, Cone & Belding), adaugandu-se si un element local relevant pentru fiecare piata in parte. Astfel, fiecare birou local va adauga numele orasului in care opereaza, adica FCB Bucharest, FCB Paris sau FCB Chicago. In anumite piete, numele va contine denumirea unor companii achizitionate, cum este de exemplu Londra, unde numele va fi FCB Inferno, ca urmare a cotei de participare si a relevantei locale a respectivei companii. In situatiile in care o agentie are competente specifice, aceasta va prelua respectiva denumire, de exemplu FCB Health. In alte situatii particulare, denumirea FCB va fi insotita de numele unei personalitati recunoscute si respectate in industrie, pentru a evidentia si mai mult capacitatile si reputatia agentiei. Un exemplu este New York, unde agentia va fi redenumita FCB Garfinkel.

Pe langa noua denumire, agentiile vor utiliza si noul design de logo, viu colorat. Acesta face trimitere la culorile tuturor steagurilor din lume, ingloband atributele locale si sugerand forta retelei globale FCB.

Nu in cele din urma, Howard Draft isi pastreaza pozitia de Director executiv si principal consilier al lui Murray. “Howard m-a sprijinit extraordinar in aceasta perioada si a sprijinit si directia in care dorim sa orientam agentia”, a afirmat Murray. “Toate competentele care au facut din Draft un lider in aceasta industrie se vor mentine, fiind esentiale pentru evolutia viitoare a FCB, inclusiv CRM, analytics, retail si brand activation. Vom continua sa investim in aceste segmente si sa le oferim clientilor nostri, alaturi de produse creative impecabile.”

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies (NYSE:IPG). In Romania, FCB are o echipa de 75 de oameni si ofera, de peste 15 ani, solutii integrate de comunicare.

Printre clientii FCB in Romania se numara: Beiersdorf (NIVEA, NIVEA Men, Eucerin), Cris-Tim, Fashion House Outlet Centre, HBO România, JTI (Camel, Glamour, Sobranie), Kika, Kraft Foods (Oreo, Tuc), Madame Lucie, Philips, SCA Hygene (Zewa), Unicredit, Vodafone.