Mazda CX-R, Mazda6 si Mazda3 - topul vanzarilor Mazda in Romania in primele 2 luni din 2014

Mazda a înregistrat o nouă performantă, raportând o cotă de piată record de 2,4% în februarie pe segmentul autoturismelor de import conform înmatriculărilor din România. În perioada ianuarie-februarie 2014, cota de piată a fost de 2,1%.

Cel mai bine vândut model în primele două luni ale anului a fost CX-5, 37% din vânzări, urmat de Mazda6 (33%) si Mazda3 (28% din vânzări).

Modele Mazda sunt apreciate pentru tehnologia SKYACTIV si design-ul “KODO – Soul of Motion”, elementele definitorii ale acestei noii generatii de autoturisme. Construite sub conceptul “Sustainable Zoom-Zoom”, automobilele combină design-ul unic si economia impresionantă de combustibil cu o performantă si sigurantă exceptionale. Toate acestea alături de plăcerea de a conduce si încrederea specifice Mazda.

“Rezultatele record din februarie vin ca o continuare a succesului Mazda din 2013, când am raportat o crestere cu 38% a vânzărilor în România”, a declarat Dragos Grapinoiu, Marketing Manager Mazda România.