www.kidcont.ro - platforma online pentru contul KidCONT de la Banca Transilvania

KidCONT, produsul Băncii Transilvania dedicat părintilor, pentru a economisi pentru copii, are acum platformă online (www.kidcont.ro) si o componentă de educatie financiară.

“KidCONT vine cu o premieră pe piata din România, si anume posibilitatea de a fi alimentat cu ajutorul cardului, prin platforma online a produsului. Este vorba atât de carduri emise de Banca Transilvania, cât si de alte bănci, asa încât depunerea să fie cât mai facilă. Desigur, sunt si alternative, în acest sens: BT24 Internet Banking sau unitătile băncii noastre” – declară Gabriela Nistor, Director General Adjunct - Retail Banking în cadrul Băncii Transilvania.

KidCONT este un depozit în lei sau în euro, cu acumulare si cu capitalizare anuală a dobânzii, constituit de părinte, pe numele copilului, pe o perioadă cuprinsă între 1 an si 18 ani. Suma minimă necesară pentru deschiderea unui astfel de cont este de 500 lei, respectiv de 100 euro, iar dobânda este de 4% / an pentru economiile în lei si de 2,25% / an pentru cele în euro, calculată încă din prima zi. Este necesar ca depozitul să fie constituit de părintele copilului, iar depunerile se pot face inclusiv de către alte persoane.

Prin noile facilităti ale produsului KidCONT, Banca Transilvania si-a propus să contribuie, inclusiv prin intermediul acestuia, la formarea unui comportament de economisire al părintilor si la educatia financiară a copiilor. Comunicarea KidCONT este ludică si prietenoasă, cu personaje – printre care si Zânul BT - pregătite să însotească părintii si copiii în aventura economisirii.

Banca Transilvania este în top trei cele mai mari bănci din România, în functie de active, cu o cotă de piată de aproape 9%. Activitatea BT este organizată pe trei linii principale de business: Corporate, IMM si Retail. Banca Transilvania are peste 6.000 de angajati, o retea formată din aproape 550 de sedii si 1,76 de milioane de clienti activi. Este prima bancă din România care a fost cotată la Bursa de Valori Bucuresti, în 1997.

Strategia BT este sustinută de actionari internationali, cum este Banca Europeană pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD), care detine 15% din capitalul social al băncii, si IFC – Banca Mondială. Banca Transilvania se numără printre cele mai puternice 50 de branduri românesti, conform unui studiu publicat de revista BIZ, în 2013. În acest an, BT împlineste 20 de ani de activitate.